دانلود بازی OlliOlli World برای PC
دانلود بازی OlliOlli World برای PC پارسی گیم

دانلود بازی OlliOlli World برای PC

پارسی گیم 19 بهمن 1400 3 دیدگاه
5,594 بازدید

دانلود بازی OlliOlli World برای کامپیوتر

بازی‌های ورزشی همواره طرفداران خاص خودشان را داشته‌اند و طیف گسترده‌ای از فعالیت‌های ورزشی در آن‌ها پوشش داده می‌شود. جدای از ورزش‌های تیمی مثل فوتبال و بسکتبال، رشته‌هایی مانند اتومبیل‌رانی و همچنین اسکی و اسکیت بورد نیز، سوژه مناسبی برای ساخت بازی‌های ورزشی هستند. بازی OlliOlli World از استودیو Roll7 عنوانی جذاب بوده که در سبک پلتفرمر، ورزش اسکیت بورد سواری و اجرای حرکات نمایشی با آن را به شکلی سرگرم‌کننده طراحی کرده است تا لحظات مهیج و سرگرم‌کننده‌ای را برای شما رقم بزند.

اولین نکته‌ای که در بازی نظر شما را جلب می‌کند، گرافیک متفاوت و هنری‌اش است که دنیایی زیبا و رنگارنگ را برای ماجراجویی‌های مهیج شما فراهم خواهد کرد. تمامی عناصر موجود در بازی از خود کاراکترها گرفته تا اجزای تشکیل‌دهنده پیست و جزییات فرعی، با استفاده از رنگ‌های زنده و مدل‌های سه‌بعدی زیبا طراحی و ساخته شده‌اند. گیم پلی بازی شباهت زیادی به عناوین پلتفرمر داشته و از سرعت بالایی برخوردار است. شما باید با انجام مأموریت‌های مختلفی که همگی در قالب حرکت در پیست‌های سخت و چالش‌برانگیز طراحی شده‌اند، در مراحل بازی پیشروی کرده و به قهرمان اسکیت بورد سواری تبدیل شوید.

نکته مهمی که در مورد بازی باید بدانید این است که برای تجربه آن فقط باید از کنترلر استفاده کنید و بازی از موس و کیبورد پشتیبانی نخواهد کرد. برای ساخت کاراکتر اصلی خود می‌توانید با استفاده از ابزارهای مختلف، ظاهر منحصربه‌فردی به او ببخشید. حرکات نمایشی نیز بخشی از بازی هستند و بیش از 100 مدل حرکت برای اجرا در هنگام حرکت کردن داخل زمین مسابقه وجود دارد. هر چه در مراحل پیشروی کنید، چالش‌های سخت‌تری مقابل پای شما قرار خواهد گرفت و باید به‌تدریج، مهارت خود را در کنترل و حرکت کردن با اسکیت بورد بالا ببرید.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Celeste و Super Meat Boy را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی OlliOlli World با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10 64-bit
Processor: 2.5GHz dual core processor or higher
Memory: 4 GB RAM
Graphics: Intel HD 530, GeForce GT 430 or Radeon HD 5570 (DirectX 10.1 / Shader Model 4.1 support required)
Storage: 6 GB available space

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10 64-bit
Processor: 2.4GHz i5 or higher
Memory: 4 GB RAM
Graphics: GeForce GTX 550 Ti or Radeon HD 4850
Storage: 6 GB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

OlliOlli World is a bold new skateboarding action-platformer that’s bursting with personality. Flip and flow through the vivid and vibrant world of Radlandia, meeting colorful characters as you grind, trick, and air your way to discover the mystical skate gods on your quest for Gnarvana.
Traverse a delightful and weird world as you take on missions, challenges, and make new friends along the way. Customize your character’s looks, tricks, and style while you experience explorable levels with multiple paths that provide an array of opportunities for player expression. Challenge the world in Leagues or dare a friend to beat your best tricks on one of millions of sharable levels. Experience the accessibility, depth, and player freedom as you dive into the signature flow state gameplay of OlliOlli World.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 3 دیدگاه
  • Avatar

    javid

    مهمان

    سلام. ممنون از سایت فوق العادتون. مشکلم اینه که وقتی میخوام وارد بازی بشم نمیتونم و وارد برنامه استیم میشه. ممنون میشم راهنمایی کنید

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به javid

      پشتیبانی

      سلام
      بازی رو کرک کنید

  • Avatar

    مجتبی

    مهمان

    بازی جالب و جذابیه

    پاسخ دهید