انتشار بازی Marvel's Spider-Man 2 (اسپایدرمن 2) در پاییز امسال
علیرضا نظری

بازی Marvel’s Spider-Man 2 امسال منتشر خواهد شد

علیرضا نظری 12 بهمن 1401 بدون دیدگاه
487 بازدید

به تازگی کاربران پلی استیشن 5 در استرالیا شاهد یک نمایش تبلیغاتی جدید از اسپایدرمن 2 بوده‌اند که در سراسر کشور پخش شده است. این تبلیغ تلویزیونی انتشار بازی Marvel’s Spider-Man 2 را در بهار امسال تایید می‌کند، اما به یاد داشته باشید که فصل‌های استرالیا متفاوت عمل می‌کند و بهار استرالیا در مناطقی مانند اروپا و ایالات متحده آمریکا به معنای پاییز خواهد بود.

چند سالی بوده دنباله که توسعه بازی Marvel’s Spider-Man آغاز شده است. با این حال، این اولین مورد از نمایش‌های بازاریابی این اثر محسوب می‌شود که تا به حال دیده‌ایم. اگرچه برخی افراد در ابتدای کار معتقد بودند که این آگهی تبلیغاتی واقعی نیست، اما به طور کلی صحت آن تایید شده است. تریلر لایو اکشن پخش شده از بازی Marvel’s Spider-Man 2، بازگشت پیتر پارکر و مایلز مورالز را به تصویر می‌کشد که برای نجات شهر نیویورک و مقابله با جنایتکاران با یکدیگر همکاری می‌کنند.

با توجه به اینکه پلی استیشن و استودیو اینسامنیاک گیمز قبلا تایید کرده بودند که بازی Marvel’s Spider-Man 2 در پاییز امسال عرضه خواهد شد، این موضوع نباید آنچنان هم تعجب آور باشد. از سوی دیگر، صفحه فروشگاه بازی در پلی استیشن نیز در حال حاضر راه اندازی شده است و این بازی برای افزودن به لیست علاقه مندی‌ها در دسترس قرار دارد. در این این صورت، هر کاربری که بازی را در لیست علاقه مندی‌های خود اضافه کند، از جدیدترین خبرها و به‌روزسانی‌های آن مطلع خواهد شد.

انتشار بازی Marvel's Spider-Man 2 (اسپایدرمن 2) در پاییز امسال

انتشار Marvel’s Spider-Man 2 در پاییز 2023

در اوایل این ماه، یوری لاونتال، صداپیشه پیتر پارکر، در رابطه با پیشرفت‌های توسعه بازی گفت: «هنوز مقداری کار برای انجام دادن دادن دارم. این یک بازی بزرگ است و بنابراین من همچنان روی این دنباله کار می‌کنم. می‌دانم که آن‌ها در مورد تاریخ انتشار خود مطمئن هستند و اینسامنیاک گیمز همیشه در این مورد به خوبی عمل کرده است. بدیهی است که من واقعا نمی‌توانم در مورد بازی صحبت کنم، اما به شما می‌گویم که شگفت انگیز است». علاوه بر این، تونی تاد، صداپیشه ونوم، نیز اواخر سال گذشته، نکات جالبی را در مورد مشارکت این شخصیت در بازی به اشتراک گذاشت و نقش ترسناک خود را به شخصیت شرور نسبت داد.

واضح است که استودیو Insomniac Games در حال اجرای بازاریابی اثر Marvel’s Spider-Man 2 است و در همین حال، طرفداران مشتاقانه منتظر نمایشی از گیم پلی بازی در آینده نزدیک هستند. حال، انتظارات یا پیش بینی شما در مورد دنباله بازی اسپایدرمن چیست؟ در قسمت نظرات، دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: Gamesradar

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.