بازی WWE 2K23
یحیی رحیمی

بازی WWE 2K23 با حضور جان سینا روی کاور معرفی شد

یحیی رحیمی 3 بهمن 1401 بدون دیدگاه
2,398 بازدید

روز گذشته شایعات در مورد تاریخ انتشار WWE 2K23 منتشر شد و جزئیات اولیه‌ای از آن فاش شد. شرکت 2K به‌جای پاسخ به شایعات، تصمیم گرفت تا بازی را رسماً معرفی کند. بازی کشتی کج 2023 روز هفدهم مارس (26 اسفند) با حضور جان سینا، ستاره سابق کشتی کج روی کاور منتشر خواهد شد. تمام آنچه لازم است بدانید و حالت‌های مختلف گیم‌پلی در ادامه رونمایی خواهد شد.

جان سینا ورزشکار روی کاور هر چهار نسخه رسمی بازی WWE 2K23 است. این بازی قرار است در چهار نسخه: استاندارد، میان نسلی، دلوکس ادیشن و آیکون ادیشن منتشر شود. پیش‌خرید هرکدام از این نسخه‌ها امکان دریافت چهره‌ی موسیقی بین‌المللی به نام بد بانی را فراهم می‌کند. حضور جان سینا همراه با حالت تازه‌ای به نام Showcase است که جریان زندگی حرفه‌ای او را از ابتدا و به‌عنوان یک شخصیت پایلوت در سال 2002 روایت می‌کند و سپس تمامی اتفاقی که تا امروز رخ داده را خواهیم دید.

روند حالت جدید بازی برعکس آن چیزی است که فکر می‌کنید. در این حالت به‌جای کنترل جان سینا، کنترل قوی‌ترین حریف‌های او را به دست می‌گیرید و سعی می‌کنید که او را شکست دهید. از جمله دیگر ورزشکارانی که کنار جان سینا قرار می‌گیرند باید به رومان رینز، براک لسنار، کودی رودس، روندا رزی و استیور آستین با لقب Stone Cold اشاره کرد. در ادامه می‌توانید نگاهی به حالت‌هایی که در بازی WWE 2K23 وجود دارند بیندازید:

  1. MyGM: این حالت GMهای اضافه را به فهرست کشتی‌گیران موجود می‌افزاید
  2. MyFaction: بخش چندنفره و آنلاین جدید با امکان رقابت تن‌به‌تن با دیگر بازی‌کنان
  3. MyRise: بخش داستانی متفاوت برای ورزشکاران مرد و زن جدید و همچنین امکان استفاده از شخصیت خلق‌شده در خارج از این حالت (کریر مود)
  4. Universe: شامل یک سیستم داستانی کاملاً جدید
  5. 2K Showcase: روایت زندگی حرفه‌ای جان سینا

جان سینا بازی WWE 2K23

گیم پلی بازی WWE 2K23

هرکدام از این حالت‌ها هم شامل بخش‌های دیگری می‌شوند و انواع و اقسام رقابت‌ها در بازی کشتی کج 2023 طراحی شده‌اند. طبق گفته شرکت 2K، زندگی حرفه‌ای جان سینا توسط خودش روایت خواهد شد و صدای او را در بازی خواهیم شنید. بخش جدید WarGames هم مسابقات 3v3 و 4v4 را ارائه می‌کند و ساختار آن متفاوت با دیگر بخش‌ها است. همان‌طور که در ابتدا اشاره کردیم، بازی WWE 2K23 در چهار نسخه مختلف به فروش می‌رسد که محتویات چهار نسخه به شرح زیر است:

  1. نسخه استاندارد: شامل بازی اصلی که با قیمت 60 دلار برای پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان و کامپیوتر و با قیمت 70 دلار برای کنسول‌های جدید به فروش می‌رسد.
  2. نسخه دلوکس: شامل بازی اصلی به همراه پنج بسته الحاقی و کارت‌های ویژه همانند جان سینا، بیانکا بلیر و آسوکا که با قیمت صد دلار فروخته می‌شود
  3. آیکون ادیشن: قیمت این نسخه 120 دلار است و شامل تمامی محتوای نسخه‌های قبلی می‌شود و همچنین چند پک ویژه از ورزشکاران با قیافه متفاوت هم در این نسخه وجود دارد. این نسخه از بازی سه روز زودتر فعال می‌شود

شرکت 2K تغییرات زیادی در ساختار گیم‌پلی بازی کشتی کج 2023 نسبت به بازی WWE 2K22 ایجاد کرده است و می‌توانید روز 26 اسفند به محتوای جدید در قالب چندین نسخه متفاوت دسترسی پیدا کنید.

منبع: GameSpot

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.