کاور بازی WWE 2K23
یحیی رحیمی

تاریخ انتشار بازی WWE 2K23 فاش شد: بازگشت جان سینا

یحیی رحیمی 2 بهمن 1401 بدون دیدگاه
1,613 بازدید

اطلاعات تازه‌ای در مورد بازی WWE 2K23 فاش شده است که نشان‌دهنده انتشار این اثر در تاریخ 17 مارس برابر با 26 اسفند است. همچنین جان سینا از ستارگان سابق ورزش کشتی کج روی کاور بازی قرار خواهد داشت. وی از بازی WWE 2K15 روی کاور قرار نداشته است و پس از گذشت هشت سال، بار دیگر تصویر وی روی جلد بازی خواهد درخشید.

گزارش‌های مختلفی در مورد بازی WWE 2K23 منتشر شده است. یکی از افراد نزدیک به استودیو مدعی است که بازی در اواخر ماه مارس میلادی منتشر می‌شود. وی معتقد است که تاریخ انتشار دقیق در رویداد ویژه رویال رامبل اعلام می‌شود. فردی دیگری توانسته به اطلاعات رسمی دست پیدا کند و گزارش پیشین را تائید کرده است. این داده‌کاو مدعی است که تاریخ انتشار بازی را پیدا کرده است و روز 26 مارس شاهد عرضه‌ی بازی به‌صورت رسمی خواهیم بود.

تاریخ انتشار بازی و کاور WWE 2K23 توسط صفحه‌ی توییتر ALumia_Italia پیدا شده است. او به‌طور مداوم تصاویری از فروشگاه ایکس باکس و ویندوز را منتشر می‌کند و آخرین تغییرات این فروشگاه را کشف می‌کند. او توانسته بازی جدید را پیدا کند و تاریخ عرضه را در توییتر اعلام کند. گفتنی است توییت او دقایقی بعد حذف شد و به نظر می‌رسد که او درخواستی مبتنی بر حذف توییت دریافت کرده است. اطلاعات تازه نشان می‌دهد که نسخه 2023 بازی کشتی کج برای هر دو نسل از کنسول‌های بازی منتشر می‌شود. کاور فاش‌شده مربوط به نسخه‌ی میان فصلی است و می‌توان جان سینا را مشاهده کرد.

تاریخ انتشار WWE 2K23

بازگشت جان سینا به WWE 2K23

تعدادی از طرفداران می‌گویند که اگر جان سینا روی کاور بود باید تصویری از وی منتشر نمی‌شد و به این شکل با این کشتی‌گیر سابق و بازیگر شوخی کرده‌اند. بدون شک وی یکی از مشهورترین کشتی‌گیرهای ورزش WWE است و شهرت او فراتر از ورزش است. وی در چندین سریال و فیلم نقش‌آفرینی کرده است و مدتی است که برای استودیوهای هالیوودی کار می‌کند و توانسته موفقیت‌آمیز ظاهر شود. گفتنی است ری میستریو کشتی کج کار حرفه‌ای آمریکایی روی کاور بازی WWE WK22 قرار داشت و نسخه قبل نیز دارای دو کشتی‌گیر روی کاور بود.

در حالی که توییت اخیر در مورد تاریخ انتشار بازی WWE 2K23 حذف شده است، اما تصویر کاور در شبکه‌های اجتماعی دست به دست می‌شود و بسیاری این تاریخ را قطعی دانسته‌اند. شرکت 2K هیچ واکنشی به شایعه‌ی اخیر نشان نداده است و به زودی خبرهای بیشتری دریافت خواهیم کرد. صفحه توییتر بازی مدتی پیش با انتشار تصویری، طرفداران را تهییج کرد. اطلاعاتی از تغییرات بازی جدید در دست نیست و به‌زودی از آن‌ها باخبر خواهیم شد.

جان سینا بازی WWE 2K23

منبع: TheGamer

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.