بازی Battleborn
مهدی ملکی

سرورهای بازی Battleborn در اواخر ماه جاری برای همیشه خاموش می‌شوند

مهدی ملکی 17 دی 1399 بدون دیدگاه
273 بازدید

اکنون چهار سال از زمانی می‌گذرد که استودیو Gearbox و 2K Games بازی Battleborn را طی یکی از ناامیدکننده‌ترین اتفاقات نسل هشتم منتشر کردند. این بازی بر محوریت شوترهای قهرمانانه بود که همزمان با بازی Overwatch عرضه شد و آن اثر به طور قابل ملاحظه‌ای در سطح بالاتری قرار گرفت. پس از ناامیدی‌های بسیار قرار شد که حتی بدون عرضه به‌روزرسانی نیز سرورهای بازی فعال باشند که گویا اکنون زمان خاتمه آن است.

پیش‌تر در سال پیش به طور رسمی اعلام شده بود که سرور‌های بازی یاد شده در ماه ژانویه سال 2021 میلادی تعطیل خواهند شد و اکنون دقیقاً به این زمان رسیده‌ایم. شرکت 2K اخیراً برای یادآوری این موضوع، اطلاعیه مذکور را باری دیگر روی وب‌سایت خود منتشر و اشاره کرد که سرورهای بازی در پایان ماه جاری به انتهای کار خود می‌رسند و بنابراین کاربران نه به صورت آنلاین و حتی نه به صورت تک‌نفره قادر به تجربه این اثر نخواهند بود. در حال حاضر مشخص نیست که چرا از اجرای حالت تک‌نفره جلوگیری می‌شود ولی به نظر می‌رسد که به گونه‌ای یک ارتباط بین حالت آفلاین با سرورهای این شرکت وجود داشته باشد.

بازی Battleborn در سال 2017 تبدیل به یک اثر Free-to-Play شد ولی هرگز نتوانست محبوبیت و اقبالی را که سازندگان در نظر داشتند،‌ به دست آورد. این بازی طبق نظر بسیاری از منتقدان، بسیار منحصر به فرد به نظر می‌رسید اما زمان‌بندی نامناسب انتشارش، آن را نابود کرد و به این شرایط رساند. اگر کنجکاو هستید که تکه‌هایی از یک بازی رو به انقراض را تجربه کنید، باید ذکر شود که این اثر هم‌اکنون روی پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پلتفرم PC رایگان است و تا تاریخ 6 بهمن سال جاری رایگان باقی خواهد ماند؛ البته این به معنای پرداخت پول بعد از تاریخ ذکر شده نیست، بلکه به معنای خاموشی ابدی است.

منبع: Gaming Bolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.