mafia-iii
یحیی رحیمی

بازی بعدی توسعه دهنده Mafia 3 در ماه های آینده معرفی خواهد شد

یحیی رحیمی 19 بهمن 1398 بدون دیدگاه
508 بازدید

کمپانی Take-Two Interactive به تازگی گزارش مالی سه ماهه گذشته خود را منتشر کرده است و شاهد اخبار زیادی پیرامون بازی های مختلف آن بودیم. برای نمونه تا به حال 29 میلیون نسخه از بازی Red Dead Redemption 2 فروخته شده است و همچنین از برنامه های آینده این کمپانی نیز اندکی خبر دار شدیم. اما در مورد بازی های آینده چه؟ آیا بازی هایی در دست ساخت قرار دارند یا خیر؟

این ناشر بزرگ آمریکایی در گزارش مالی اخیرا خود در مورد بازی های جدید استودیوهای تحت کنترل خود نیز صحبت کرده است و اطلاعاتی هر چند اندک را منتشر کرده است. Take-Two Interactive به همین منظور از بازی جدید استودیو Hanger 13 گفته است و قرار است در ماه های آینده بازی جدید آن‌ها معرفی شود. این استودیو بازی بزرگی به نام Mafia 3 را در کارنامه کاری خود دارد که در واقع یک عنوان جهان باز جنایی بود که البته مشکلات متعددی را در هنگام عرضه تجربه کرد و چندان به مذاق طرفداران این سری خوش نیامد.

اولین حدس می تواند ساخت بازی Mafia 4 باشد که البته برای گفتن چنین چیزی بسیار زود است. Take-Two همچنین در مورد استودیو 2K Silicon Valley نیز صحبت کرده است. این استودیو از جدیدترین اعضای خانواده Take-Two است و موسس Sledgehammer Games به نام مایکل کاندری ریاست آن را برعهده دارد. قرار است در مورد بازی جدید این استودیو نیز در ماه های آینده بشنویم. باید دید که شاهد بازی جدیدی خواهیم بود یا اینکه تنها ایده های اولیه استودیو را خواهیم شنید.

Take-Two Interactive سال بسیار شلوغی را پیش رو دارد و البته با این تعداد استودیوهای زیاد که تحت مالکیت این کمپانی آمریکایی قرار دارند، چنین چیزی قابل درک است. نظر شما در مورد بازی های آینده این کمپانی چیست؟

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.