دانلود بازی Deliver Us The Moon برای PC
دانلود بازی Deliver Us The Moon برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Deliver Us The Moon برای PC

پارسی گیم 20 مهر 1398 4 دیدگاه
8,229 بازدید

دانلود بازی Deliver Us The Moon برای کامپیوتر

زمین دوست‌داشتنی ما با این وضعیت که پیش می‌رویم، عمر زیادی ندارد و بالاخره یک روز منابعش تمام می‌شود و نسل بشر نیز در آستانه انقراض. برای همین است که ارگان‌های فضایی بزرگ سراسر کشورها به فکر مهاجرت به سیارات نزدیک و مشابه زمین آبی ما افتاده‌اند. استودیو KeokeN Interactive بافکر به همین ایده بازی Deliver Us Moon را ارائه داده است. این بازی در دنیایی آخرالزمانی روایت می‌شود که بشر دیگر به انتهای زندگی روی کره زمین افتاده است و تمامی منابع مختلف تمام‌شده‌اند. برای حل مشکل بزرگ انرژی نیاز به یک آژانس فضایی جهانی حس می‌شود و این‌طور است که برای دریافت منابع جدید به کره ماه سفر می‌کنیم و چه چیزی نزدیک‌تر از این قمر همیشگی ما.

آژانس فضایی جهانی کلونی‌های مختلفی را برای کسب انرژی روی ماه قرار داده است اما یک‌شب همه‌چیز به هم می‌ریزد و تمام ارتباطات با کره زمین غرق می‌شود و به‌یک‌باره تمام منبع انرژی از بین می‌برد. حالا سال‌ها بعدازاین واقعه، شما به‌عنوان آخرین فضانورد به یک مأموریت مرگ وزندگی فرستاده می‌شوید. باید دلیل این قطع ارتباط را پیدا کنید و بشریت را از انقراض نجات دهید. در حین این مأموریت جذاب در بازی Deliver Us Moon یک ربات کوچک به نام ASE نیز همراه شماست و به شما در این سفر اعجاب‌انگیز کمک خواهد کرد. به کمک او قرار است که تمام بخش‌های کره ماه را بگردید و به دنبال سرنخ‌هایی برای پیدا کردن دلیل این واقعه ناخوشایند بگردید. آیا شما بشر را از نابودی در سایه تاریکی و نیستی نجات خواهید داد و بار دیگر رنگ و بوی امید را به انسان‌ها بدخواهید گشت یا خیر؟

بازی Deliver Us Moon ماجراجویی عظیم در دل ماه زیبا و جادویی هر شبمان است. این بازی علاوه بر بخش داستانی فوق‌العاده، با المان‌های جذابی مانند تغییرات آب و هوایی و کمبود منابع زمین نیز شمارا درگیر خواهد کرد. تجربه اول و سوم شخص بازی فوق‌العاده است و همچنین جلوه‌های بصری شگفت‌انگیز نیز در نوع خودش دلنواز و چشم‌گیر است. این بازی تمام سفر از زمین به ماه به‌وسیله راکت را به شما نشان خواهد داد و همچنین تجربه بی‌وزنی و فضانوردی را به شما خواهد چشاند و به افرادی که فوق‌العاده مشتاق این بازی هستند پیشنهاد می‌شود. حس اینکه هر آن ممکن است اکسیژن تمام شود و همچنین یک موجود فضایی واقعاً در کار باشد، هیجان را تا آخرین حد خود بالا خواهد برد. این بازی با تکیه‌بر موسیقی دل‌نشین خود و جلوه‌های بصری چشم‌نواز، همان لحظه اول در دلتان جا خوش خواهد کرد. اگر به این بازی علاقه‌مند هستید، Surviving Mars و Mars 2030 را نیز امتحان کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Deliver Us The Moon با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7/8/10 64-bit
Processor: Dual Core Processor, 2.5 GHz
Memory: 4 GB RAM
Graphics: Nvidia GeForce GTX 750 2GB vRAM
DirectX: Version 11
Storage: 10 GB available space

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 7/8/10 64-bit
Processor: Quad Core Processor, 3 GHz or faster
Memory: 8 GB RAM
Graphics: Nvidia GeForce GTX 970
DirectX: Version 11
Storage: 10 GB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Deliver Us The Moon is a Sci-Fi thriller set in an apocalyptic near future where Earth’s natural resources are depleted. In an effort to solve the energy crisis, global powers created the World Space Agency and secured a promising new source of energy on the moon.

The World Space Agency colonized and operated from the moon until one fateful night all communications with Earth ceased and the energy source was lost. Now, years later, you assume the role of Earth’s last astronaut on a do-or-die mission to investigate what happened and save humanity.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
چگونه بازي هاي کامپيوتري را نصب کنيم ؟ + آموزش ويدئويي + لیست کامل نرم افزار های مورد نیاز برای بازی
  • حجم : 8.55 گیگابایت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 4.0 از میانگین رای 2 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 4 دیدگاه
  • Avatar

    Crysis

    مهمان

    سلام من رمم۶ و سیپیو ۳ گیگا هرتز فق کارت گرافیگم جیای۷۱۰ مدل اینودیا هست میکشه این بازی من الان تو پارت۷ هستم‌دارم دانلود میکنم

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به Crysis

      پشتیبانی

      سلام
      اجرا نمی‌شود

  • Avatar

    سارا

    مهمان

    سلام یه سوال دارم
    من می خوام از سایت شما برنامه دانلود کنم اما چند ساعت طول میکشه و می خواستم بدونم از کدام شرکت اینترنت بخرم تا سریع با سرعت بالا دانلود کنم. باتشکر

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به سارا

      نویسنده

      سلام
      شرکت های مختلفی هستند که سرعت دانلود بالایی دارند اما اپراتورهای تلفن همراه هم هستند که بسته های شبانه دارند و سرعت دانلود بالاتری نسبت به ISP ها دارند.