بازی های PlayStation VR2 هدست PSVR 2
یحیی رحیمی

فهرست کامل بازی های هدست PlayStation VR2 اعلام شد

یحیی رحیمی 30 دی 1401 بدون دیدگاه
273 بازدید

شرکت سرگرمی‌های تعاملی سونی رسماً فهرست کامل بازی های هدست PlayStation VR2 که هنگام عرضه در دسترس کاربران خواهد بود را اعلام کرد. این فهرست شامل 38 بازی مختلف است که اسامی آشنایی هم میان آن‌ها به چشم می‌آید. بازی Gran Turismo 7 هنگام عرضه هدست PSVR 2 در اختیار بازی‌کنان خواهد بود. بازی جدید Horizon Call of the Mountain دیگر اثری است که خریداران می‌توانند هنگام عرضه هدست از آن لذت ببرند.

شرکت سونی مدت‌هاست با شرکا و استودیوهای مختلف برای آماده‌سازی عرضه هدست PlayStation VR2 همکاری دارد. سونی در نهایت توانسته سی بازی هنگام عرضه برای این هدست آماده کند. این فهرست شامل بازی جدید سری هورایزن به نام Horizon Call of the Mountain می‌شود که نسخه‌ای فرعی به‌حساب می‌آید و داستانی جدا از بازی‌های قبلی و شخصیت ایلوی را تعریف می‌کند. گرن توریسمو 7 هم هنگام عرضه هدست، آپدیت ویژه‌ای دریافت می‌کند و بازی‌کنان نیازمند خرید نسخه‌ی جدید نخواهند بود.

عناوین مشهوری مانند Rez Infinite هم برای این هدست واقعیت مجازی پورت شده‌اند. گفتنی است بازی هیتمن جزو عناوینی است که هنگام عرضه هدست جدید در دسترس خواهد بود و این در حالی است که این اثر دارای نسخه‌ی واقعیت مجازی مخصوص است. بسیاری از بازی‌های VR در فهرست اولیه سونی قرار ندارند. این شرکت قول داده است که بازی‌های بیشتری را اضافه کند. بازی‌کنان می‌توانند Resident Evil Village را با هدست بازی کنند و نیازی هم به خرید دوباره آن نخواهند داشت.

بازی های PlayStation VR2 هدست PSVR 2

فهرست بازی های PlayStation VR2

بازی No Man’s Sky‌هم جزو بازی های PlayStation VR2 اعلام شده است. این بازی گسترده و وسیع برای پلتفرم‌های متعددی از جمله نینتندو سوییچ در دسترس است و دامنه‌ی فعالیت خود را به دنیای واقعیت مجازی هم گسترش می‌دهد. گفتنی است بازی‌های هدست PVSR 1 روی هدست جدید اجرا نمی‌شوند و سونی امکان اجرای بازی‌های قدیمی را فراهم نکرده است. این بدین معنی است که استودیو باید از کیت توسعه جدید استفاده کند و به‌صورت دستی، بازی را برای نسخه دوم پورت کند. چنین محدودیتی باعث شده تا بازی‌های زیادی هنگام عرضه‌ی هدست در دسترس نباشند.

  1. After the Fall
  2. ALTAIR BREAKER
  3. Before Your Eyes
  4. Cities VR
  5. Cosmonious High
  6. Creed: Rise To Glory – Championship Edition
  7. The Dark Pictures: Switchback VR
  8. Demeo
  9. DYSCHRONIA: Chronos Alternate
  10. Fantavision 202X
  11. Gran Turismo 7
  12. Horizon Call of the Mountain
  13. Job Simulator
  14. Jurassic World Aftermath Collection
  15. Kayak VR: Mirage
  16. Kizuna AI: Touch the Beat
  17. The Last Clockwinder
  18. The Light Brigade
  19. Moss
  20. Moss: Book II
  21. NFL Pro Era
  22. No Man’s Sky
  23. Pavlov VR
  24. Pistol Whip
  25. Puzzling Places
  26. Resident Evil Village
  27. Rez Infinite
  28. Song in the Smoke: Rekindled
  29. Star Wars: Tales from the Galaxy’s Edge – Enhanced Edition
  30. Synth Riders
  31. The Tale of Onogoro
  32. Tentacular
  33. Tetris Effect: Connected
  34. Thumper
  35. The Walking Dead: Saints & Sinners – Chapter 2: Retribution
  36. Vacation Simulator
  37. What the Bat
  38. Zenith: The Last City

هدست PSVR 2 از قابلیت‌های ویژه‌ای پشتیبانی می‌کند و لنزهای قدرتمند به همراه صدای سه‌بعدی و دسته‌های ویژه باعث شده تا یکی از بهترین هدست‌های موجود در بازار را ببینیم که عملکردی متفاوت را ارائه خواهد داد. سونی از تمام ظرفیت خود برای پشتیبانی نرم‌افزاری استفاده می‌کند. هدست پلی استیشن وی آر 2 روز 22 فوریه (3 اسفند) رسما به بازار عرضه می‌شود و علاقه‌مندان لازم است آن را پیش‌خرید کنند.

منبع: Gematsu

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.