بازی Mageseeker
یحیی رحیمی

بازی جدید League of Legends به نام Mageseeker فاش شد

یحیی رحیمی 27 دی 1401 بدون دیدگاه
395 بازدید

کمیته رده‌بندی سنی آثار ویدیویی و تعاملی کره جنوبی از یک بازی جدید از سری League of Legends رونمایی کرده است. این بازی فرعی با اسم Mageseeker شناخته می‌شود و طبق توضیحات فاش شده، یک اثر اکشن است. بازی دارای روندی متفاوت با لیگ آو لجندز خواهد بود و بازی‌کنان در نقش یک جادوگر به نام سیلاس قرار می‌گیرند که تلاش می‌کند تا شهر دماسیا را نجات دهد. این اولین بازی فرعی از اثر محبوب لیگ آو لجندز نیست.

برای افرادی که تابه‌حال لیگ آو لجندز بازی نکرده‌اند، باید بگوییم که سیلاس در سال 2019 به بازی اضافه شد. او در شهر دماسیا و در اوج فقر به دنیا آورد. این شهر روی بازمانده‌های یک منطقه قدیمی و جادویی بنیان نهاده شد. این شهر به‌عنوان مکانی برای پنهان از جادو پس از جنگ‌های Rune و کابوس‌های آن جنگ تشکیل شد. سیلاس اینجا بود که قدرت‌های جادویی خود را کشف کرد و تبدیل به یک استاد جادو شد و از قدرت خود برای یافتن دیگر جادوگران موجود در شهر استفاده کرد.

لیگ آو لجندز Mageseeker

او پس از آنکه به هدف خود نرسید، خیانتی دردناک از سوی استادهایش منجر به دستگیری و در بند کشیدن شد. او در نهایت به مرگ محکوم شد. اما این پایان ماجرای سیلاس نبود و بلکه او با کمک دیگران از مهلکه گریخت و حال در مناطق شمالی و یخ‌زده زندگی می‌کند. او به دنبال یاران و متحدانی است که بتواند به او قدرت بدهد تا دوباره به شهر دماسیا بازگردد. هدف او، نابود کردن جادوگرانی است که این شهر را تسخیر کرده‌اند و او را به مرگ محکوم کردند. داستان این شخصیت کاملاً مناسب یک بازی جداگانه و جدید است.

Mageseeker نسخه فرعی لیگ آو لجندز

فهرست‌گذاری کمیته‌ رده‌بندی سنی کره جنوبی در حال حاضر حذف شده است، اما خبرگزاری گماتسو توانست تصویری از آن تهیه کند و در صفحه‌ی توییتر خود به اشتراک بگذارد. این تصویر هیچ توضیح خاصی در مورد بازی ارائه نمی‌کند. تنها می‌دانیم که یک نبرد ادامه‌دار و جنگی تمام‌عیار را میان انسان و غیر انسان خواهیم دید. توضیحی که با جوانب مختلف داستان سیلاس همخوانی دارد. طبق گفته Osveno، بازی Mageseeker توسط شرکت Riot Forge منتشر می‌شود. این بخش از شرکت Riot‌ در سال 2019 تأسیس شد تا بازی‌های تک‌نفره از League of Legends بسازد.

League-of-legends-Game

این شرکت تابه‌حال چند بازی جدید از جمله Ruined King که در ژانر نقش‌آفرینی است را منتشر کرده است. رده‌بندی سنی نشان نمی‌دهد که توسعه‌دهنده بازی جدید League of Legends کیست. رسانه‌های مختلف با شرکت ریوت گیمز تماس گرفته‌اند تا پاسخی رسمی دریافت کنند و در این صورت، مطلب آپدیت خواهد شد. نظر شما چیست؟

منبع: PCGAMER

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.