valorant
یحیی رحیمی

قابلیت تسلیم شدن در اول بازی به Valorant اضافه خواهد شد

یحیی رحیمی 3 تیر 1399 بدون دیدگاه
817 بازدید

بازی Valorant هفته گذشته بالاخره به صورت رسمی منتشر شد. همان طور که می دانید، بازی یک شوتر گروهی است که مشابه کانتراسترایک پیش می رود و به همین دلیل مسابقات این بازی بسیار طولانی و حتی برای تعدادی، حوصله سر بر هستند و به خصوص اگر تیم شما پشت سر هم ببازد.

استودیو Riot Games حالا اعلام کرده که بازی Valorant در آپدیت جدید یک سری ویژگی های تازه دریافت خواهد کرد. از جمله آن‌ها می توان به قابلیت تسلیم شدن اشاره کرد. حالا بازیکنان این فرصت را در اختیار خواهند داشت که به صورت محترمانه بازی را ترک کنند و شکست خود را اعلام کنند. قابلیت تسلیم شدن در پچ نسخه 1.02 اضافه خواهد شد.

در حال حاضر مشخص نیست که این پچ چه زمانی عرضه خواهد شد اما قرار بود که آپدیت تازه بازی این هفته عرضه شود. همچنین قابلیت Competitive Play نیز که طرفداران مدت هاست درخواست آن را کرده اند، در این پچ اضافه خواهد شد و بالاخره می توانید این مود تازه را تجربه کنید.

البته فعلا مشخص نیست که در صورت تسلیم شدن، چه بلایی سر امتیاز بازی خواهد آمد و آیا کل امتیاز از دست می رود یا خیر؟ برای نمونه ممکن است تیمی که تسلیم می شود مجاب به از دست دادن امتیاز شود. هر چند ممکن است هیچ گونه جریمه ای برای تسلیم شن وجود نداشته باشد و تنها به راحتی بتوان از بازی خارج شد و باخت خود را اعلام کرد. تغییرات آپدیت 1.02 قطعا همه چیز را روشن خواهد کرد.

بازی Valorant به دنبال ارائه بخش تک نفره و داستان نیست. این بازی مستقیماً شمارا داخل دو گروه که هرکدام شامل 5 جنگجوی بامهارت هستند قرار می‌دهد و آنگاه باید در 24 دست از حریف جلو بزنید و کشتارگاه وسط مپ های متنوع بازی به راه بیندازید. خوشبختانه در 12 دست نقش متهاجم را خواهید داشت و در 12 دست بقیه نیز دفاع خواهید کرد و به این شکل عیار مبارزه گروهتان مشخص می‌شود. در ابتدای هر دست، 30 ثانیه فرصت دارید تا تمام خریدهای خود را انجام دهید و انواع و اقسام سلاح‌ها نیز برای این کار در اختیار شماست.

منبع: VG247

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.