دانلود بازی Song of Nunu A League of Legends Story برای PC
دانلود بازی Song of Nunu A League of Legends Story برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Song of Nunu A League of Legends Story برای PC

پارسی گیم 20 آبان 1402 بدون دیدگاه
3,398 بازدید

دانلود بازی Song of Nunu A League of Legends Story برای کامپیوتر

Song of Nunu یک بازی دلگرم کننده و روایت محور است که در دنیای League of Legends اتفاق می‌افتد و تجربه‌ای منحصر به فرد و عمیقاً احساسی را ارائه می‌دهد. این بازی به داستان اغلب نادیده گرفته شده Nunu و همراه وفادارش، Willump می‌پردازد. این ماجراجویی دلربا، بازیکنان را به سفری در منطقه فرلورد می‌برد، جایی که شما یک محیط برفی زیبا را کاوش خواهید کرد، با پازل‌ها مقابله کرده و در نبردهای سبک شرکت می‌کنید، و از همه مهم‌تر، داستان‌های ناگفته این فرنچایز محبوب را نیز درک خواهید کرد. این بازی باعث گسترده‌تر شده دنیای پیچیده این سری شده و طرف‌داران سری را نیز خوشحال می‌کند.

داستان بازی حول محور Nunu است، پسر جوانی که مصمم است با کشتن یک هیولای قدرتمند خود را به عنوان یک قهرمان ثابت کند. در طول سفر خود، او با Willump، آخرین هیولای برفی، روبرو می‌شود که بهترین دوست او خواهد شد. پیوند آنها قوی‌تر می‌شود و آنها برای یافتن مادر گمشده Nunu به جستجوی می‌پردازند. این بازی به زیبایی جوهره دوستی آنها و سفر مشترکشان را برای اتحاد دوباره با مادر Nunu به تصویر می‌کشد. Song of Nunu یک دنیای بصری خیره کننده و همه‌جانبه را به بازیکنان ارائه می‌دهد که شامل یک محیط برفی پر از مناظر جذاب، غارها و حتی کشتی‌های دزدان دریایی با جزئیات بسیار زیاد است.

این بازی مکانیک‌های گیم پلی مختلفی را معرفی می‌کند که به طور یکپارچه با روایت ترکیب می‌شوند. بازیکنان می‌توانند Nunu و Willump را کنترل کنند و از توانایی‌های منحصر به فرد خود برای غلبه بر موانع، کامل کردن پازل‌ها و تعامل با محیط استفاده کنند. فلوت Nunu نقش اصلی را در بازی ایفا می‌کند و به بازیکنان اجازه می‌دهد موسیقی بسازند و جهان را از طریق ملودی‌ها کشف کنند. در طول بازی با معماهای مختلفی روبرو خواهید شد که برخی از آنها شامل دست‌کاری گیاهان است. این پازل‌ها ترکیبی از کاوش و حل مسئله را ارائه می‌دهند و به گیم پلی بازی عمق می‌بخشند. تجربه این بازی خاص و جذاب را از دست ندهید.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Convergence A League of Legends Story و The Mageseeker A League of Legends Story را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Song of Nunu A League of Legends Story برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10/11 (64-bit)
Processor: Intel Core i5-2300 / AMD FX-6300
Memory: 8 GB RAM
Graphics: Nvidia GeForce GTX 960 / AMD Radeon R9 380X / Intel Arc A380
DirectX: Version 12
Storage: 24 GB available space
Additional Notes: Recommended specifications for 1080p, 30FPS on Low Settings

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10/11 (64-bit)
Processor: Intel Core i5-6400 / AMD Ryzen 3 1200
Memory: 8 GB RAM
Graphics: Nvidia GeForce GTX 1060 or AMD Radeon RX Vega 56
DirectX: Version 12
Storage: 24 GB available space
Additional Notes: Recommended settings for 1080p, 60FPS on High Settings

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Two best friends, one wild adventure. Join best friends Nunu and Willump on an adventure across the frozen wilds of the Freljord. Discover the unbreakable bond between boy and yeti as you traverse a land both beautiful and treacherous, making new allies (and enemies) on a journey of family, friendship, and magic. Song of Nunu: A League of Legends Story is a single-player story adventure developed by Tequila Works. Dive headfirst into an immersive narrative set in the undiscovered reaches of the Freljord, where every snowy step brings you closer to the truth about Nunu and Willump’s past.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.