بازی Gears of War Remastered Collection (گیرز اف وار)
محمد صادق شجاعی

بازی Gears of War Remastered Collection همچنان در حال ساخت است

محمد صادق شجاعی 25 دی 1401 بدون دیدگاه
311 بازدید

با این وجود که مدت زیادی از زمان انتشار شایعات مربوط به کالکشن ریمستر سری Gears of War (گیرز اف وار) می‌گذرد، اما این اثر هنوز به صورت رسمی معرفی نشده است. اکنون طبق جدید‌ترین اخبار بازی، نیکر بیکر از رسانه XboxEra اعلام کرده که مراحل ساخت بازی Gears of War Remastered Collection در حال انجام است.

در سال‌های اخیر شرکت مایکروسافت و بخش ایکس باکس آثار مختلف و متعددی معرفی کرده‌اند؛ اما اثری که هیچ خبری از آن به صورت رسمی منتشر نشده، کالکشن ریمستر سری گیرز اف وار است. شایعات مربوط به این بازی از مدت‌ها پیش در رسانه‌های مختلف مخابره شده و نیک بیکر، ژورنالیست رسانه XboxEra، اعلام کرده بود که مایکروسافت قصد دارد رویکردی مشابه بازی Halo: The Master Chief Collection را در قبال سری Gears of War در پیش بگیرد. حال با وجود عدم معرفی رسمی، نیک بیکر خاطر‌نشان کرده که بازی Gears of War Remastered Collection همچنان در دست تولید قرار دارد.

ژورنالیست رسانه XboxEra تنها از ساخته شدن کالکشن ریمستر سری گیرز اف وار خبر داده و از ارائه اطلاعات بیشتر امتناع کرده است. وی در این باره گفته است: «با این وجود که دیگر جزو طرفداران سری Gears of War نیستم، اما ساخت بازی Gears of War Remastered Collection حقیقتا عالی است. طرفداران مجموعه مذکور می‌توانند صفت بهتری به کار ببرند.»

بازی Gears of War Remastered Collection (گیرز اف وار)

احتمال انتشار جداگانه نسخه ریمستر آثار Gears of War وجود دارد

پس از آن که نیک بیکر به طرفداران اطمینان داد که کالکشن ریمستر سری گیرز اف وار در حال ساخت است، جز کوردن از Windows Central و تام وارن از The Verge گفته‌های او را تایید کردند. هم‌اکنون هیچ اخبار رسمی در مورد Gears of War Remastered Collection منتشر نشده و هنوز مشخص نیست که در صورت تایید این اثر، کدام‌یک از بازی‌های سری گیرز اف وار در آن گنجانده خواهد شد. همچنین این احتمال وجود دارد که نسخه‌های ریمستر مثل بازی Gears of War Ultimate Edition ارائه شود.

نظر شما در مورد بازی Gears of War Remastered Collection چیست؟ آیا در صورت انتشار، این اثر با استقبال رو‌به‌رو خواهد شد؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: Gamingbolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.