فیلم نامه فیلم Gears of War
علیرضا نظری

فیلم نامه فیلم Gears of War توسط نویسنده فیلم Dune نوشته می‌شود

علیرضا نظری 3 فروردین 1402 بدون دیدگاه
105 بازدید

فیلم لایو اکشن Gears of War (گرز اف وار)، محصول شبکه نتفلیکس، اکنون یک گام به واقعیت نزدیک‌تر شده است و به دنبال اخبار منتشر شده، جان اسپایتس نویسنده فیلم‌های Dune و Doctor Strange، به عنوان فیلم نامه نویس اثر اقتباسی سری Gears of War انتخاب شده است.

نتفلیکس به تازگی از طریق یک بیانیه مطبوعاتی استخدام جان اسپایتس به عنوان فیلمنامه‌نویس لایو اکشن Gears of War را تایید کرده است. او بلافاصله کار روی نوشتن فیلمنامه‌ی Gears of War برای نتفلیکس را آغاز خواهد کرد. اسپایتس در مورد این پروژه گفت: «Gears of War یکی از عالی‌ترین بازی‌های اکشن تمام دوران است. این سری دارای شخصیت‌های زنده، طراحی دنیایی زیبا و سیستم جنگی که مرگبار بودن جنگ و اهمیت ایستادن در کنار هم‌تیمی‌های خود را به نمایش می‌گذارد، است. حال این اثر قرار است به یک فیلم تبدیل شود و من خوشحالم که این شانس را دارم که به آن کمک کنم.»

نتفلیکس در نوامبر سال گذشته اعلام کرد که با استودیو The Coalition برای انتشار چندین اثر اقتباسی از سری Gears of War از جمله فیلم لایو اکشن همکاری می‌کند. گفته می‌شود که این فیلم به همراه یک انیمیشن سریالی برای بزرگسالان و احتمالا در کنار پروژه‌های بعدی دنبال می‌شود. لازم به ذکر است، این خبر همزمان با شانزدهمین سالگرد عرضه فرنچایز Gears of War اعلام شد. گزارش‌ها حاکی از آن هستند که لایو اکشن Gears of War حداقل رویدادهای بازی اول را پوشش خواهد داد، به طوری که در آن گروهبان مارکوس فنیکس از تیم دلتا اسکواد، آخرین ایستادگی بشریت در برابر نژاد هیولایی زیرزمینی با نام Locust Horde را رهبری می‌کند.

همچنین باید گفت، زمانی که این اقتباس برای اولین بار در پاییز گذشته اعلام شد، دیو باتیستا یک کمپین عمومی را برای بازی در فیلم Gears of War آغاز کرد. هنوز هیچ اطلاعیه‌ای برای انتخاب بازیگران اعلام نشده است، اما باتیستا آنقدر در این مورد جدی است که سال گذشته، در مصاحبه‌ای بیان کرد که در واقع نقشی را در فیلم Fast and Furious رد کرد تا بتواند در اقتباسی از Gears of War به مارکوس فنیکس تبدیل شود.

فیلم نامه فیلم Gears of War

فیلم نامه فیلم لایو اکشن Gears of War

نتفلیکس همچنین از اینکه جان اسپیتس را به عنوان فیلم‌نامه نویس انتخاب کرده است، احساس خرسندی می‌کند و مشتاقانه منتظر اثری است که او ارائه می‌دهد. در سوی دیگر استودیو کالیشن بیان کرده است: «ما از همکاری با جان و تیم نتفلیکس برای زنده کردن Gears of War خوشحالیم. جان یک داستان‌نویس چیره‌دست و با استعداد در خلق جهان‌های علمی-تخیلی حماسی است و او واقعا گرز اف وار را دوست دارد. ما نمی‌توانستیم شریک بهتری پیدا کنیم تا به آثار ما احترام بگذارد و داستانی عالی را به طرفدارانمان ارائه دهد.»

فیلم Gears of War آخرین تلاش برای اقتباس از این بازی محبوب بوده که ژانر تیراندازی تاکتیکی سوم شخص و کو آپ را دوباره تعریف کرده است. استودیو فیلم‌سازی New Line Cinema در سال 2007 حق ساخت یک فیلم اقتباسی را برای مدت کوتاهی در اختیار داشت، اما هیچ اقدام در راستای ساخت آن پروژه انجام نشد.

ماه گذشته، ادعا شد که پس از لغو دو بازی دیگر در حال توسعه، The Coalition تمام توجه خود را به ساخت بازی Gears 6 معطوف کرده است. اخیرا هم یک آگهی استخدام برای یک طراح ارشد گیم پلی در فرنچایز Gears of War منتشر شده که نشان از کار روی یک سری جدید است.

منبع: Gamespot

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.