Gears Tactics
یحیی رحیمی

نمرات و بررسی های اولیه Gears Tactics: استراتژی با مزه کاورگیری

یحیی رحیمی 9 اردیبهشت 1399 1 دیدگاه
665 بازدید

استودیو The Coalition سال گذشته تصمیم به گسترش فرانچایز Gears of War گرفت و از دل این تصمیم بازی Gears Tactics زاده شد و حالا موقع عرضه بازی رسیده است. وب سایت های مطرح دنیای بازی های ویدیویی نقد و بررسی خود را از این بازی جدید منتشر کرده اند و حالا می توانیم ببینیم که این عنوان استراتژی نوبتی چطور عمل کرده است.

بازی Gears Tactics سکان هدایت Gabe Diaz همان پدر شخصیت اصلی بازی Gears 5 را در اختیار ما قرار می دهد و به نوعی یک پیش درآمد برای خود بازی اصلی است و می توانید نحوه نابودی دانشمندی که حالا با لوکاست ها کار می کند و انبوهی از موجودات حال به هم زن را به سمت دنیا فرستاده است ببینید و سعی در نابودی او کنید.

USGamer – 4/5

فاصله ای که میان Gears و ژانر استراتژیک ایزومتریکی که توسط XCOM برجسته شده است زیاد نیست و بازی بر اساس همان کاور گرفتن و کار تیمی ساخته شده است. بازی Gears Tactics اما تفاوت خود را در اکشن خشونت بار می بیند. هر بار تعداد زیادی دشمن سمت شما پرتاب می شوند و شما باید با حرکات و اقدامات خود سرپا بایستید. برای اولین بار این بازی یک شروع فوق العاده است.

GamesRadar – 3.5/5

Gears Tactics

بخش های زیادی از بازی Gears Tactics دوست داشتنی هستند و اکشن بازی به اندازه کافی قدرتمند است که مشکلات و عیب های خود را بپوشاند اما هنوز مشکلات دیده می شوند و وجود دارند. این بازی نیاز مبرمی به تنوع دارد و حتی این گفته را می توان در مورد هسته اصلی فرانچایز نیز گفت. به طور کال شاهد یک فاصله جدی دستور و نتیجه آن دستور هستیم.

GameSpot – 8/10

اگر چه این بازی کمی خود را به دلیل مراحل داستانی بلند و طولانی اش از مزه انداخته است اما هنوز هم پیروزی و فایق شدن بر شکست هیجان عجیبی را به شما خواهد داد و برعکس دیگر بازی های استراتژیک، خوب بازی کردن حس یک مغز متفکر را به شما نمی دهد.

IGN – 8/10

بازی گیرز تاکتیک یک عنوان استراتژیک نوبتی فوق العاده است که همان سبک و فرم Gears را به خود گرفته است و تجربه آن حس فوق العاده ای به شما می دهد. البته آن حس واقعی اش در مراحل فرعی بازی خواهد ریخت و به دلیل عدم وجود تصمیم های استراتژیک عظیم در طول بازی، بعید می دانم که ارزش تکرار را داشته باشد. در کل یک بخش داستانی عالی داریم و ایده های تازه ای را شاهد هستیم.

 

gears tactics meta

 

منبع: VG247

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه
  • Avatar

    محمد

    مهمان

    کلا سیستم نقدرو باید شست برد با اون افتضاحی که من از سیستم نقد دیدم.
    نه تنها غیر حرفه ای و غیر هنری بلکه کلی پول و رشوه هم توش رد و بدل میشه

    پاسخ دهید