دنباله بازی های The Medium و Observer
علیرضا نظری

احتمال ساخت دنباله بازی‌های The Medium و Observer وجود دارد

علیرضا نظری 22 دی 1401 بدون دیدگاه
137 بازدید

استودیوی لهستانی Bloober Team در حال تکمیل نسخه ریمیک Silent Hill 2 و ساخت بازی Layers of Fears است. در عین حال این استودیو هم اکنون در حال برنامه ریزی برای آینده است. همان‌طور که کاپر میکالسکی، مدیر تولید تیم بلوبر، می‌گوید، این استودیو احتمال ساخت دنباله بازی های The Medium و Observer را رد نمی‌کند و ساخت دنباله‌ای برای آن‌ها، دور از انتظار نخواهد بود.

همان‌طور که می‌دانیم، در حال حاضر تیم بلوبر، مشغول ساخت دو اثر مورد انتظار یعنی Silent Hill 2 Remake و Layers of Fear بوده که قرار است در ماه‌های ابتدایی سال جاری میلادی عرضه شود. با این وجود برنامه‌های این استودیو پس از انتشار بازی‌های ذکر شده  اعلام نشده است، آیا این احتمال وجود دارد که سازنده به برخی از بازی‌های قدیمی خود بازگردد و روی دنباله‌ها کار کند؟

صحبت در مورد پروژه‌های بیشتر بلوبر تیم کمی زود است، اما حداقل میکالسکی احتمال ساخت دنباله بازی های Observer و The Medium را رد نمی‌کند. کاپر میکالسکی، به عنوان سرپرست تولید تیم بلوبر، در مصاحبه اخیر خود، در پاسخ به این سوال که آیا در آینده دنباله‌ای برای بازی های The Medium و Observer ساخته می‌شود یا خیر، پاسخ داد: « چه کسی می‌داند، اگر ایده خوبی برای آن وجود داشته باشد، می‌توان به سری‌های ترسناک بازگشت و داستان‌های بیشتری را روایت کرد. پس چرا که نه، همه چیز ممکن است.»

دنباله بازی های The Medium و Observer

پروژه‌های در حال ساخت استودیو سازنده بازی The Medium

جالب اینجاست که بلوبر تیم در پروژه‌های دیگری نیز دست دارد که تاکنون به صورت رسمی معرفی نشده‌اند. این استودیو اخیرا تایید کرده است که با استودیو Private Division برای ساخت یک بازی کاملاً جدید ترس و بقا همکاری می‌کند. در عین حال در نوامبر سال 2021، از همکاری با Rogue Games برای ساخت یک اثر معرفی نشده برای رایانه‌های شخصی و کنسول‌ها خبر داده شد که وضعیت آن در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

این استودیو به تازگی به امکان کار روی پروژه‌های بیشتری از سری سایلنت هیل پس از نسخه ریمیک سایلنت هیل 2 آینده اشاره کرده است. نظر شما در این باره چیست؟ آیا از ساخت دنباله‌ای برای بازی‌های ذکر شده، مشتاق هستید؟ دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: Gamingbolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.