دانلود بازی Observer System Redux برای PC
دانلود بازی Observer System Redux برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Observer System Redux برای PC

پارسی گیم 23 آبان 1399 2 دیدگاه
19,896 بازدید

دانلود بازی Observer System Redux برای کامپیوتر

بازی‌های سبک سایبرپانک همگی یک فضای خاص را به تصویر می‌کشند که در آن‌ها فناوری پیشرفت بسیار زیادی داشته اما این میزان پیشرفت باعث بیگانگی بیشتر انسان‌ها از هویت خود شده و برای همین، جنگ‌های عجیبی درگرفته که باعث چند دسته شدن جامعه شده است. استودیو Bloober Team به کمک Anshar Studios مدت‌هاست در حال ساخت یک اثر ترسناک در آینده دور هستند که به دنبال نشان دادن روی تاریک آینده و پیشرفت‌های بشری است. بازی Observer System Redux به سال 2084 و دوره‌ای تاریک از تاریخ می‌پردازد که ویروس‌های همه‌گیر در دنیا پخش‌شده‌اند و جنگ عجیبی میان انسان‌ها درگرفته که تابه‌حال نمونه آن دیده نشده است، قرار است پا به این دنیای خطرناک بگذارید و گره‌گشای داستان پیچیده بازی باشید.

سال 2084 از راه رسیده است. آینده تاریک‌تر از انتظار جهانیان خود را نشان داده و بلاهای عجیبی برای انسان ساخته است. ابتدا که شاهد وقوع یک حمله دیجیتالی بودیم که هزاران نفر را از پا درآورده و باعث ایجاد جدال جدی میان مغز و بدن انسان شد. پس‌ازآن بود که جنگ شروع شد و غرب و شرق با نبردهایی خانمان‌سوز، تنها یک خاکستر و دنیایی دود از کره زمین به‌جا گذاشتند. حالا که هیچ دولتی نمانده تا قدرت را به دست بگیرید، این کمپانی‌ها هستند که کنترل دنیا را به دست گرفته‌اند و امپراتوری‌های تازه‌ای را تشکیل داده‌اند: بله ما با وقوع نئولیبرالیسم روبه‌روییم که سال‌هاست خطر آن را به قدرت‌های جهانی گوش زد کرده‌ایم اما سود شخصی و به دست آوردن ثروتی پوچ، چشم ما را کور کرده است. در بازی Observer System Redux شما نقش یکی از کارکنان این کمپانی‌ها رادارید که توانایی هک و ورود به ذهن مردم را پیداکرده‌اید. می‌توانید به ذهن و رؤیاهای آن‌ها ورود کنید و ترس و انگیزه‌های شخصی‌شان را بررسی کنید: شما یک مشاهده‌گر هستید!

بازی Observer System Redux نقش فردی به نام Daniel Lazarski را در اختیار شما قرار می‌دهد که یک کارآگاه است و در مورد جرم‌ها و پرونده‌های مختلف تحقیق می‌کند. او می‌تواند وارد رؤیا و افکار انسان‌ها شود و حقیقت را از میان اوهام و افکار تاریک انسان‌ها بیرون بکشد. یادتان باشد که هر چه بیشتر وارد عالم رؤیا شوید و به عمق بیشتری بروید، احتمال قطع شدن رابطه شما با دنیای واقعی بیشتر می‌شود و ممکن است در آخر به یک دیوانه تمام‌عیار تبدیل شوید. دنیای بازی پر از رازهایی است که قرار است توسط ویژگی منحصربه‌فرد شما کشف شود. جلوه‌های بصری بازی باکیفیت و ظرافت خاصی طراحی‌شده‌اند و توانسته‌اند آینده تاریک بشر را به بهترین شیوه طراحی کنند. اگر به این سبک از بازی‌ها علاقه‌مند هستید، Cloudpunk و Detroit Become Human را از دست ندهید.

در ادامه برای دانلود بازی Observer System Redux با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7/10 – 64 bitowy
Processor: Intel Core i5-3470 / AMD Ryzen 3 1200
Memory: 8 GB RAM
Graphics: @1280×720: GeForce GTX 1050 3 GB / Radeon RX 560 4 GB
DirectX: Version 11
Storage: 16 GB available space
Sound Card: DirectX® 11.0 compatible
Additional Notes: Storage: HDD; Ray Tracing requires RTX cards

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10 – 64 bitowy
Processor: Intel Core i7-3770 / AMD Ryzen 5 1600
Memory: 16 GB RAM
Graphics: @60 FPS (1920×1080): GeForce GTX 1060 6 GB/ Radeon RX 590
DirectX: Version 12
Storage: 16 GB available space
Sound Card: DirectX® 12.0 compatible
Additional Notes: Storage: SSD / M.2; Ray Tracing requires RTX cards

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

The year is 2084. The future has turned out much darker than anyone could imagine. First, there was the Nanophage. A digital plague that killed thousands upon thousands of those who chose to augment their minds and bodies. Then came the War, leaving both the West and the East decimated and shattered. With no one left to seize power, corporations took over and forged their own crooked empires.
You are a tool of corporate oppression. Feared and despised, you hack into the darkest corners of your suspects’ minds. You creep into their dreams, expose their fears, and extract whatever your investigation may require.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
چگونه بازي هاي کامپيوتري را نصب کنيم ؟ + آموزش ويدئويي + لیست کامل نرم افزار های مورد نیاز برای بازی
  • حجم : 11.8 گیگابایت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 4.0 از میانگین رای 4 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 2 دیدگاه
  • Avatar

    Kia

    مهمان

    سلام خواستم روی این سیستم اجرا میشه؟
    Core(TM) i7-1065G7 CPU
    Ram 8G
    Geforce mx 330
    graphic 2G

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به Kia

      پشتیبانی

      سلام
      بله