دانلود بازی Gladiator Guild Manager برای PC
دانلود بازی Gladiator Guild Manager برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Gladiator Guild Manager برای PC

پارسی گیم 11 دی 1401 بدون دیدگاه
4,172 بازدید

دانلود بازی Gladiator Guild Manager برای کامپیوتر

یکی از سبک‌های جذاب در بازی‌های ویدیویی که به تازگی بیشتر مشاهده می‌شود، سبک Auto Battler بوده که در واقع تیمی از قهرمان‌ها و نیروهای تحت فرمان شما وارد میدان نبرد شده و به صورت خودکار نبردها را انجام می‌دهد. کار شما در چنین بازی‌هایی که حال و هوای استراتژیک و تاکتیکی دارد، جایگذاری آن‌ها در میدان نبرد بوده و سپس تماشاگر نبردهایی جذاب توسط نیروهای خود خواهید بود. بازی Gladiator Guild Manager از استودیو Entertainment Forge عنوانی جذاب در سبک استراتژیک و Auto Battler بوده که با تلفیق عناصر Roguelike می‌تواند تا ساعت‌ها شما را سرگرم نگه دارد.

گیم پلی بازی بسیار ساده قابل درک طراحی شده تا از همان لحظه آغازین طعم نبرد را بچشید. شما نیروها و قهرمان‌های خود را انتخاب کرده و آن‌ها را در میدان نبرد قرار می‌دهد تا به استقبال دشمن بروند و خودکار آن‌ها را نابود کنند. هر قهرمان قابلیت‌ها و ویژگی‌های منحصر به فردی دارد و از آن طرف باید به خوبی بتوانید حرکت‌های دشمنان را پیش‌بینی کرده و برای مقابله با آن‌ها راهی پیدا کنید. هر کاراکتری که تحت کنترل شما باشد، می‌تواند آیتم‌های مختلفی داشته باشد که قدرت او را بیشتر می‌کند.

تنوع بالای قهرمان‌ها و قابلیت‌های آن‌ها باعث می‌شود هر نبرد به شکلی منحصر به فرد و متفاوت رقم بخورد. بازی به دلیل داشتن عناصر Roguelike از ارزش تکرار بالایی برخوردار بوده و هر مبارزه به لطف تنوع بالای دشمنان و قهرمانان می‌تواند جذاب و منحصر به فرد باشد. گرافیک دوبعدی جذابی نیز برای بازی در نظر گرفته شده که تمامی عناصر را به شکلی ساده اما زیبا به تصویر می‌کشد. اگر می‌خواهید از تماشای مبارزات خودکار چند قهرمان در میدان نبرد لذت ببرید، این بازی را از دست ندهید.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Wartales و Gloomhaven را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Gladiator Guild Manager برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7/8/8.1/10 (64 bit)
Processor: 4 Ghz
Memory: 6 GB RAM
Graphics: 256mb Video Memory, capable of Shader Model 2.0+
Storage: 2 GB available space

سیستم پیشنهادی :

Storage: 2 GB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Form a guild, hire your first gladiators and begin your adventure in this epic fantasy world. Choose gladiators to enter each fight, position them and instruct their behavior. The deadly battle will play out on its own, showing you the results of your strategy. Beware of your enemy, keep a keen eye on their moves, and figure out how to counter them. Your main goal is to win monthly championships, rise through the ranks, and conquer more and more challenging arenas.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.