دانلود بازی My Recycling Center برای PC
دانلود بازی My Recycling Center برای PC پارسی گیم

دانلود بازی My Recycling Center برای PC

پارسی گیم 25 بهمن 1402 بدون دیدگاه
1,505 بازدید

دانلود بازی My Recycling Center برای کامپیوتر

به دنیای همه‌جانبه My Recycling Center خوش آمدید. این بازی یک شبیه ساز اول شخص و عجیب است که به شما امکان می‌دهد به جای یک مأمور مرکز بازیافت قدم بگذارید. در این بازی منحصربه‌فرد، شما این فرصت را دارید که تأسیسات بازیافت زباله خود را راه اندازی، پیکربندی و گسترش دهید. هدف شما مدیریت و پردازش کارآمد مجموعه‌ای از زباله‌ها و همچنین رسیدگی به مشتریانی که به طور تصادفی تولید می‌شوند بوده و باید یک مرکز بازیافت پررونق بسازید. با انواع ماشین‌هایی که به طور خاص برای انواع زباله طراحی شده‌اند، از جمله کاغذ باطله، زباله‌های حجیم، مواد قابل بازیافت و ضایعات فلزی تعامل داشته باشید.

My Recycling Center یک تجربه جذاب و واقع‌بینانه را فراهم می‌کند، جایی که بازیکنان وظایف تخلیه، دسته بندی و فشرده سازی زباله را بر عهده می‌گیرند. این بازی دارای انیمیشن‌های جذاب از فشرده‌کننده‌های زباله است که نمایش واقعی فرایند بازیافت را تضمین می‌کند. با استفاده از فیزیک تخریب مستقیم برای مشاهده تکه‌تکه‌شدن اشیا در زمان اجرا، با انواع مختلف زباله‌ها مقابله می‌کنید. از ابزارهای مدیریتی برای پیکربندی و طراحی محوطه بازیافت خود با توجه به ترجیحاتتان استفاده کنید. سطل‌های جدید را بخرید، رنگ کنید و پیکربندی کنید و امکانات زیادی را برای گسترش امپراتوری بازیافت و جمع آوری زباله‌های خود باز کنید.

با داشتن تقریباً 450 شی مختلف زباله برای مدیریت، بازیکنان باید تلاش های بازیافت خود را برای پردازش کارآمد هر آیتم تطبیق داده و استراتژی کنند. از یک چرخ دستی برای دسته بندی و توزیع موثر زباله‌ها استفاده کنید و از یک واشر فشار استفاده کنید تا ظروف خود را تمیز نگه دارید و با ظرفیت بهینه کار کنید. بازی My Recycling Center در تلاش برای ایجاد کارآمدترین و سودآورترین مرکز بازیافت، سرگرمی بی پایان فشرده سازی و بازیافت را وعده می‌دهد. راه خود را از یک تأسیسات ساده به یک نیروگاه بازیافت ارتقا دهید. در حالی که از مشارکت در پایداری زیست محیطی رضایت دارید، ده‌ها ساعت نیز سرگرم خواهید شد.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Home Safety Hotline و My Little Blood Cult را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی My Recycling Center برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7 or newer
Processor: multi-core CPU Intel Core i7-920 2,66 GHz or similar AMD
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVIDIA GTX 970 or AMD RX 580, 4 GB VRAM
Storage: 5 GB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Design and expand your own recycling center in this first-person simulation game. Take care of unloading, sorting and compacting the waste.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.