دانلود بازی Element TD 2 برای PC
دانلود بازی Element TD 2 برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Element TD 2 برای PC

پارسی گیم 26 مرداد 1400 بدون دیدگاه
3,877 بازدید

دانلود بازی Element TD 2 برای کامپیوتر

سبک بازی‌های Tower Defense از گذشته تا به امروز محبوبیت و جایگاه خودشان را میان بازیکنان مختلف حفظ کرده‌اند. این بازی‌های به دلیل اینکه سرگرم‌کننده بوده و درعین‌حال نیازی به تعامل زیاد بازیکن با محیط داخلش ندارند، برای بسیاری گزینه مناسب جهت گذران وقت خواهند بود. بازی Element TD 2 از استودیو Element یکی از همین عناوین بوده که ترکیب عناصر قدرتمند و تخیلی را با چاشنی Tower Defense به خورد شما خواهد داد.

شاید بازیکنان قدیمی نام این عنوان را قبلاً در نقشه‌های سری بازی‌های Warcraft یا Starcraft دیده باشند. این نقشه قدیمی را واقع یکی از محبوب‌ترین Tower Defense‌هایی بود که داخل بازی وجود داشت. اکنون این نقشه تبدیل به یک بازی مستقل شده (همان اتفاقی که برای Dota افتاد) و علاوه بر گرافیک زیبا، عناصر جذاب بسیار بیشتری را در دل خود به وجود آورده است.

شما در این بازی به 6 عنصر اصلی دسترسی دارید که با ترکیب آن‌ها می‌توانید عناصر جدیدی خلق کرده و به مجموع 44 برج دفاعی منحصربه‌فرد و قدرتمند دسترسی پیدا کنید. موج دشمنانی که به سمت شما روانه می‌شوند نیز هرکدام سبک و سیاقی متفاوت داشته و نسبت به عناصری مقاوم‌تر بوده و نصبت به سایر آسیب‌پذیرتر که باعث می‌شود برای پیروز شدن، حتماً ترکیب خوبی از تمامی عناصر را در نقشه پیاده‌سازی کنید. گیم پلی نیز همان قانون ساده همیشگی را دارد، در برابر موج دشمنان مقاومت کرده و نگذارید مسیرشان را به مقصد نهایی کامل کنند.

این عنوان از Co-op نیز پشتیبانی کرده که به شما اجازه می‌دهد، مأموریت‌هایش را در کنار دوستان خود تجربه کنید. بیش از 28 مأموریت مختلف در بازی وجود دارد که می‌توانید در کنار 7 نفر از سایر دوستان خود هم‌زمان آن‌ها را تکمیل کنید. هر مرحله نیز 55 موج از دشمنان را به ترتیب روانه مواضع دفاعی شما کرده که هر موج از موج قبلی نیروهای قدرتمندتر و قوی‌تری دارد.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Orcs Must Die! 3 و Bloons TD 6 را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Element TD 2 با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 8
Processor: Dual Core 2.6+ GHz Intel or AMD
Memory: 8 GB RAM
Graphics: 2048 MB VRAM
DirectX: Version 9.0
Network: Broadband Internet connection
Storage: 9 GB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Element TD 2 is the culmination of 15 years of multiplayer tower defense development, with the original mod having been downloaded over 5 million times across WarCraft 3, StarCraft 2 and Dota 2. With dozens of towers, alongside an array of maps to test your defenses, this is a feature-packed standalone sequel prepared to challenge tower defense players.
With 6 elements that combine to create 44 unique towers, you will need to anticipate incoming waves, their elements, and tailor your approach to maximize your defense. Each element has its own strengths and weaknesses, so choosing the right upgrade paths is crucial to winning.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
چگونه بازي هاي کامپيوتري را نصب کنيم ؟ + آموزش ويدئويي + لیست کامل نرم افزار های مورد نیاز برای بازی
  • حجم : 3.09 گيگابايت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 5.0 از میانگین رای 1 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.