دانلود بازی Staxel برای PC
دانلود بازی Staxel برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Staxel برای PC

پارسی گیم 3 آذر 1400 بدون دیدگاه
1,602 بازدید

دانلود بازی Staxel برای کامپیوتر

گویا شبیه‌سازهای کشاورزی در صنعت بازی‌های ویدیویی بیشتر از آنچه انتظار می‌رفت طرفدار دارند. این سبک جذاب برای بسیاری تبدیل به یک سرگرمی دائمی شده و هر روز بازی‌های جدیدی با محوریت آن روانه بازار می‌شوند. پرورش یک مزرعه، کشت محصولات و دامداری و همچنین تعامل با سایر روستانشین‌ها در کنار پیشرفت و شکوفایی خود و زمین کشاورزی، امری جذاب و سرگرم‌کننده است. بازی Staxel از استودیو Plukit عنوانی در همین سبک و سیاق بوده که با گرافیکی شبیه به Minecraft دنیایی سه‌بعدی و پیکسلی را برای کشاورزی و ماجراجویی در اختیار شما قرار می‌دهد.

مانند تمامی بازی‌های شبیه‌سازی، شما باید امپراتوری خود را درزمینهٔ کشاورزی از نو بنا کرده و مسیری به سمت شکوفایی را در آن طی کنید. در طول این مأموریت می‌توانید از سایر روستاییان نیز کمک بگیرید و در ازای کمک آن‌ها، محصول و یا سایر کارهای ضروری را برایشان انجام دهید. پس از رسیدگی به مزرعه و رساندن آن به مرحله محصول دهی، می‌توانید کمی هم اوقات فراغت خودتان را به فعالیت‌های فرعی بگذرانید. آزادی عمل در این دنیای پیکسلی حرف اول را میزند.

کشت محصولات مختلف، دامداری و رسیدگی به تغذیه حیوانات مختلف، جمع‌آوری به‌موقع محصول و فروش آن‌ها در بازار از فعالیت‌های اصلی این بازی هستند. مدیریت جوانب مختلف چندان سخت نیست و شما می‌توانید به‌مرور مزرعه خود را توسعه داده و تجهیزات جدیدی به آن اضافه کنید. به دلیل ماهیت Sandbox بازی آزادی عمل زیادی در اختیار شما است و می‌توانید در محیط آن هر شکلی که دوست دارید فعالیت کنید.

وجود مواد اولیه مختلف در بازی به شما اجازه می‌دهد تمام دنیا و مناطق را مطابق سلیقه خود تغییر داده و بسازید. این موضوع به ساخت ساختمان اصلی مزرعه و همچنین تغییرات در روستا هم مربوط می‌شود. در بخش آنلاین بازی هم می‌توانید در کنار سایر بازیکنان تجربیات جذابی را رقم زده و به همسایه‌های خوبی در دنیای بازی Staxel تبدیل شوید.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌ Farming Simulator 22 را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Staxel با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7/8.1/10 (64bit)
Processor: Intel Core i5 @ 2Ghz (or equivalent)
Memory: 8 GB RAM
Graphics: nVidia GeForce GTX 660 1GB / AMD Radeon HD 7850 1GB
DirectX: Version 11
Network: Broadband Internet connection
Storage: 12 GB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Staxel is a creative farming and village life game with a cast of quirky characters. Build your farmhouse, help villagers, take to the wilds to fish or hunt for bugs, and grow a variety of crops in your backyard. If you’re feeling social, you can even invite your friends over to share in the fun!
In Staxel, you’re tasked with restoring the farm to its former glory as the newest resident in a budding village. While they may have their quirks, the other residents will help you get settled in. Return the favour and help the village flourish!

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.