فیلم The Last of Us لست اف اس
علیرضا نظری

نیل دراکمن از دلایل عدم ساخت فیلم The Last of Us می‌گوید

علیرضا نظری 8 دی 1401 بدون دیدگاه
266 بازدید

کمتر از سه هفته تا پخش اولین قسمت سریال The Last of Us از شبکه HBO باقی مانده است. با این حال اطلاعات زیادی در رابطه با مسیر پر پیچ و خم تبدیل شدن این فرنچایز به سریال نیز فاش شده است. نیل دراکمن، کارگردان بازی لست اف اس، توضیح می‌دهد که چرا اقتباس فیلم The Last of Us به کارگردانی سم ریمی در نهایت از بین رفت و در این میان، به میل بیشتر استودیو سازنده برای بزرگتر و جذابتر کردن آن اشاره کرد.

نیل دراکمن در مصاحبه با نیویورکر توضیح داد که به سم ریمی، کارگردان فیلم The Last of Us، اعتماد دارد. با این حال، مشکل آن‌ها مدیران استودیو سونی بود که می‌خواستند این فیلم «بزرگ‌تر و جذاب‌تر» و شبیه به World War Z باشد، در حالی که منبع الهام دراکمن، فیلم‌هایی شبیه به No Country for Old Men بود.

اقتباس سینمایی لست اف اس ابتدا در سال 2014 با فیلمنامه‌ای از سوی دراکمن اعلام شد که به دلیل اختلاف نظرهای خلاقانه بین او و استودیویی که قصد داشت فیلم را در مقیاس بزرگتری بسازد، از هم پاشیده شد و هرگز اتفاق نیفتاد. دراکمن در سال 2021 گفت: «زمانی که من روی نسخه سینمایی کار می‌کردم، بسیاری از تفکرات و یادداشت‌ها مانند “چگونه آن را بزرگتر کنیم؟ چگونه صحنه‌ها را بزرگتر کنیم؟” در جریان بود و به همین دلیل هم فیلم ساخته نشد.»

فیلم The Last of Us لست اف اس

پخش سریال The Last of Us از شبکه HBO

در حالی که فیلم The Last of Us هرگز به نتیجه نرسید، اقتباس تلویزیونی این بازی ویدیویی اکنون به عنوان یکی از مورد انتظارترین سریال‌های سال 2023 است که از شبکه HBO با بازی پدرو پاسکال در نقش جوئل میلر و بلا رمزی در نقش الی ویلیامز پخش خواهد شد. دراکمن توضیح داد: «رویکرد ما برای لست اف اس این بود که آن را به عنوان یک فیلم مستقل بسازیم یا به نوعی در قالب یک تیم سازنده، به عنوان فیلم مستقل به آن نگاه کنیم. زیرا به این واسطه مجبور نبودیم به همان اندازه که در بازی صحنه‌های اکشن داریم، در سریال هم سکانس‌های اکشن داشته باشیم.»

فصل اول سریال لست اف اس شامل 10 قسمت است و خط داستانی آن، اولین بازی مجموعه را بر اساس فیلمنامه نوشته شده توسط دراکمن و کریگ مازین، نویسنده سریال چرنوبیل، به تصویر می‌کشد. بازی The Last of Us که توسط استودیو ناتی داگ در سال 2013 برای پلی استیشن منتشر شد، داستان یک قاچاقچی به نام جوئل را دنبال می‌کند که وظیفه همراهی با الی، دختر 14 ساله‌ای را برعهده دارد. الی از ویروس کوردیسپس که تقریباً بیست سال است بشریت را در سراسر جهان ویران کرده است، مصون است. همچنین، هفت سال پس از آن، دنباله‌ای با عنوان بازی The Last of Us Part 2 در سال 2020 عرضه شد. بلا رمزی بازیگر سرشناس سریال گیم آف ترونز، از نقش خود در سریال لست اف اس به عنوان بزرگترین اتفاق زندگی حرفه‌ای خود تاکنون یاد کرده است.

اولین قسمت از سریال The Last of Us در تاریخ 15 ژانویه 2023 (25 دی 1401) از شبکه HBO پخش خواهد شد.

منبع: Cbr

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.