بهترین بازی های مبارزه ای اندروید
سارا هابطی

بهترین بازی های مبارزه ای اندروید که باید تجربه کنید

سارا هابطی 10 دی 1401 4 دیدگاه
11,855 بازدید

بازی‌های مبارزه‌ای از قدیمی‌ترین سبک‌های بازی‌های ویدیویی به شمار می‌آیند که امکان ندارد هر گیمری روزی به تجربه یکی از عناوین آن‌ها نپرداخته باشد. بازی‌های مبارزه‌ای کار اصلی خود را از دستگاه‌های آرکیدی شروع کردند، زمانی که شما برای لذت بردن از یک بازی به گرافیک یا گیم پلی خاصی نیاز نداشتید و تنها با فشاردادن چند دکمه در این دستگاه‌ها، هیجان خالص را احساس می‌کردید. حال مدت زیادی است که از حضور بازی‌های فایتینگ روی دستگاه آرکیدی می‌گذرد و امروزه آن‌ها علاوه بر این که مهمان کنسول‌های خانگی و رایانه‌های شخصی هستند، بلکه حضور جالب توجهی را در گوشی‌های هوشمند اندروید دارند. در ادامه همراه ما با مقاله بهترین بازی های مبارزه ای اندروید باشید که می‌خواهیم ببینیم این سبک با سابقه درخشان و طولانی خود چگونه توانسته در سیستم عامل اندروید و در میان بهترین بازی های موبایل، بهترین‌های خود را ارائه کند.

بهترین بازی های فایتینگ اندروید؛ مُشت و لگدها در نبردی خونین

شما گیمر هر سبکی که باشید، باز هم نیم نگاهی به بهترین آثار مبارزه‌ای دارید و امکان ندارد هرازگاهی برای تجربه یکی از بهترین عناوین این سبک، دوستان خود را پای پلتفرم مورد نظرتان نکشید و آن‌ها را مهمان مشت و لگدهای خشمگین کاراکتر خود نکنید.

به طور کلی مقامت در برابر دعوت به همچین مهمانی که بتوان خشم خود را خالی کرد، کار بسیار دشواری است. با این حال بازی‌های که در ژانر مبارزه‌ای قرار می‌گیرند از قدیمی‌ترین سبک‌های بازی‌های ویدیویی به شمار می‌آیند و سابقه طولانی مدتی در سرگرم کردن بازیکنان در دهه‌های مختلف دارند. در حال حاضر در عصری حضور داریم که با وارد شدن سبک بتل رویال، بازی‌های سبک‌های مختلف از جمله مبارزه‌ای با افت بسیار زیادی روبرو شدند و تنها طرفداران قدیمی و وفادار آن باقی ماندند.

در حقیقت بازی‌های فایتینگ علیرغم حضور موفقی که در کنسول‌های خانگی داشتند، هرگز آنطور که باید و شاید در موبایل‌های هوشمند دیده نشدند و با روی کار آمدن بازی‌های آنلاین، بیش‌تر در سایه بازی‌های بتل رویال و موار دیگر قرار گرفتند. به هر حال بهتر است بیش‌تر از این علاقمندان به این سبک را منتظر نگذاریم و به سراغ معرفی بهترین بازی های مبارزه ای موبایل برویم و ببینیم کدام یک از آن‌ها ارزش دانلود و نصب را دارند.

1) بازی Skullgirls

بازی Skullgirls

فهرست بهترین بازی های مبارزه ای اندروید را با یک عنوان متفاوت شروع می‌کنیم. اگر در سبک بازی‌های مبارزه‌ای به دنبال یک عنوان کاملا متفاوت با کلی رنگ و کاراکتر جالب توجه می‌گردید، بازی Skullgirls گزینه کاملا مناسبی برای شما است. این بازی به معنای واقعی هیجان زیادی را برای طرفداران به همراه می‌آورد و آن‌ها می‌توانند با یک تیر دو نشان بزند؛ زیرا این عنوان علاوه بر حضورش در ژانر رزمی، دستی در سبک RPG دارد و ترکیبی از چهره‌های بصری هنری، جلوه‌های صوتی مناسب و گیم پلی اعتیادآور است. این عنوان با الهام‌گیری از بازی‌های The King of Fighters و Street Fighter، توانسته اثری در سبک نقش‌آفرینی با المان‌های مبارزه‌ای و گرافیکی 2 بعدی خلق کند.

شما در طول بازی با جمع‌آوری شخصیت‌های مختلف و بالابردن سطح رزمی آن‌ها به جنگی هیجان‌انگیز با طعم کتک زدن افراد دیگر می‌روید. جالب اینجاست بازی Skullgirls دارای یک حالت آنلاین است که بازیکنان می‌توانند در صورت داشتن اینترنت پرسرعت در مسابقات آن شرکت کنند، اما کمپین داستانی و حالت‌های مختلف موجود در بازی آن را مطمئناً به اثری سرگرم‌کننده تبدیل می‌کند. این عنوان ابتدا در سال 2012 توسط استودیو Lab Zero و توسعه‌دهندگان شرکت کونامی برای کنسول‌های نسل هفتمی توسعه یافت، اما بعد از مدتی با استقبال خوبی از سوی طرفداران روبرو شد و اینگونه شد که توسعه‌دهندگان تصمیم بر انتشار آن روی دیگر پلتفرم‌ها گرفتند. شما با تجربه بازی Skullgirls می‌توانید اوقات هیجان‌انگیزی را برای خودتان رقم زنید و از طرفی یکی از بهترین بازی های فایتینگ اندروید را تجربه کرده باشید.

2) بازی Brawlhalla

بازی Brawlhalla

اگر کنسول نینتندو سوییچ را در اختیار ندارید و دوست دارید بازی Super Smash Bros را تجربه کنید، جای ناراحتی وجود ندارد؛ زیرا بازی Brawlhalla ساخته استودیوی Blue Mammoth Games با الگوبرداری صحیح از بازی Super Smash Bros و اضافه کردن برخی مکانیزم‌های جدید توانسته به یکی از پرطرفدارترین بازی‌های موبایلی تبدیل شود. بازیکنان علاوه بر این که شخصیت‌های بامزه مختلف را در بازی می‌بینند، بلکه توسعه‌دهندگان با به‌روزرسانی‌های متعدد و اضافه کردن کراس‌اوورهای متنوع، شخصیت‌های معروف سینمایی را به این بازی اضافه کرده‌اند.

مثلا شما می‌توانید با شخصیت نیگن از سریال مردگان متحرک یا لارا کرافت از بازی تام رایدر به انجام بازی بپردازید که همین مورد جذابیت اثر مذکور را چندین برابر کرده است. هدف اصلی شما در طول بازی، بیرون انداختن دشمنان از منطقه مشخص شده با هر نوع سلاحی است. بازیکنان براساس نوع بازی و مهارت خود می‌توانند شخصیت‌های مختلف با توانایی‌های متنوع و سلاح‌های مخصوص به خودشان را انتخاب کنند و به نبردی فوق‌العاده سرگرم‌کننده بروند. علاوه بر این موارد، بازی Brawlhalla به عنوان یکی از بهترین بازی های مبارزه ای موبایل در میان گیمرها شناخته می‌شود.

3) بازی Punch Club

بازی Punch Club

به یکی دیگر از بهترین بازی های فایتینگ اندروید در سال 2012 می‌رسیم که توسط استودیو استودیوی tinyBuild ساخته شده و بازیکنان را در نقش یک بوکسور که پدر خود را در یک سانحه دلخراش از دست داده، قرار می‌دهد. بازیکنان با تمرین کردن در یک باشگاه مشت‌زنی و بدنسازی، به مسابقات مشت‌زنی متعددی خواهند رفت و با پشت سر گذاشتن هر مرحله آیتم و امتیازاتی را برای ارتقاء شخصیت خود کسب می‌کنند.

هرچه به مسابقات سطح بالاتری برسید، شکست دادن حریفان سخت‌تر خواهد شد و مهارت مبارزه شما بیش‌تر به چالش کشیده می‌شود. از جمله مکان‌هایی که به بازیکنان حس خارق‌العاده را منتقل می‌کند، تمرین در باشگاه بدنسازی است. سازندگان به خوبی توانسته‌اند اثری را خلق کنند که حتی با گرافیک پیکسلی و گیم پلی ساده خود بتواند بازیکنان زیادی را به خود جذب کند. بازی Punch Club فوق‌العاده جذاب و هیجان‌انگیز است، پس فرصت تجربه آن را به هیچ‌وجه از دست ندهید.

4) بازی Street Fighter IV Champion Edition

بازی Street Fighter IV Champion Edition

مگر می‌شود از بهترین بازی های مبارزه ای اندروید صحبت کرد و نامی از یکی از بزرگ‌ترین عناوین مبارزه‌ای سال 2017 یعنی بازی Street Fighter IV Champion Edition برده نشود. سری بازی Street Fighter بدون شک از بهترین آثار مبارزه‌ای به شمار می‌آید که شرکت کپکام تا به امروز پنج بازی اصلی و چندین نسخه فرعی از آن را منتشر کرده است. این فرنچایز یکی از قدیمی‌ترین عناوین سبک مبارزه‌ای به حساب می‌آید و این که بازیکنان می‌توانند جدیدترین نسخه آن را روی تلفن‌های هوشمند خود تجربه کنند، بسیار هیجان‌انگیز است.

بازی Street Fighter IV Champion Edition گزینه‌ای بسیار مناسب برای گرفتن آن حس نوستالژیک و کلاسیک از یک بازی مبارزه‌ای در دهه‌های گذشته است. مانند تمامی قسمت‌های این سری بازی، بازیکن با انتخاب شخصیت مورد نظر خود به جنگی هیجان‌انگیز و پر از لحظات اکشن خواهد رفت. خوشبختانه در این نسخه بازیکنان شاهد شخصیت‌های جدید و جالب توجه دیگری نیز هستند. لازم به ذکر بوده که بازی دچار مشکلاتی است و اگر شما به عنوان یک طرفدار قدیمی از آن‌ها چشم‌پوشی کنید می‌توانید لحظات لذت‌بخشی را برای خود رقم زنید.

5) بازی Shadow Fight 3

بازی Shadow Fight 3

بعد موفقیتی که استودیو Nekki از بازی Shadow Fight 2 به دست آورد، تصمیم گرفت نسخه سوم آن را در سال 2020 روانه بازار کند و طرفداران خود را راضی نگه دارد که خوشبختانه به هدفشان نیز رسیدند. بازی Shadow Fight 3 بسیار خوش ساخت بوده و چهره‌های بصری و صوتی آن به بهترین شکل طراحی شده است و طرفداران به خوبی از این نسخه استقبال کرده‌اند.

در این بازی هیچ حالت آنلاین و چند نفره‌ای وجود ندارد و شما تنها با کنترل شخصیت اصلی داستان باید راه خود را تا پیروزی ادامه دهید و از گرافیک فوق‌العاده و گیم پلی روان بازی لذت ببرید. بازی Shadow Fight 3 جزء یکی از بهترین بازی های مبارزه ای اندروید تا به امروز به شمار می‌آید که بیش از 100 میلیون کاربر آن را از پلی استور دانلود و اجرا کرده‌اند. اگر به دنبال یک بازی اکشن مبارزه ای می‌گردید که بتوانید اوقات خوش خود را فراهم کنید، بازی Shadow Fight 3 می‌تواند گزینه کاملا مناسبی باشد.

6) بازی Brawl Stars

بازی Brawl Stars

در دنیای امروزی که اکثریت استودیو مشغول فعالیت هستند تا بهترین آثار خود را برای سیستم عامل‌های اندروید و آی او اس منتشر کنند، استودیو سوپرسل با انتشار عناوین پر مخاطب، چندین پله جلوتر است. در حقیقت در بیش‌تر سبک‌های پرطرفدار یک اثر از این استودیوی پرآوازه خواهید دید. استودیو سوپرسل با ارائه بازی‌های همچون کلش رویال و کلش آف کلنز به موفقیت بالایی دست پیدا کرد، نیاز داشت اثری منحصر به فرد دیگری بسازد که بتواند به دنباله‌دار شدن موفقیتش کمک کند که نتیجه آن خلق بازی Brawl Stars گردید.

این بازی در سال 2017 روانه سیستم عامل‌های موبایل شد و به خوبی توانست جایگاهی در میان بهترین بازی های مبارزه ای موبایل پیدا کند و موجب جذب طرفداران بیشماری شود. این عنوان با یک گیم پلی متفاوت و گرافیکی جذاب توانسته تجربه دلچسبی را برای طرفداران این سبک از بازی‌ها ایجاد و آن‌ها را با دنیای جالب توجه و صد البته عجیب و غریب آشنا کند. ناگفته نماند که بازی آنلاین بوده و شما برای اجرا شدن آن نیاز به اتصال اینترنت دارید.

7) بازی The King of Fighters ALLSTAR

بازی The King of Fighters ALLSTAR

یکی دیگر از عنوان محبوب سبک مبارزه‌ای، فرنچایز پر مخاطب The King of Fighters است که برخی افراد معتقدند که این بازی می‌تواند جانشین معنوی برای سری آثار محبوب تیکن با ظاهری بسیار مدرن‌تر باشد. حال با جدیدترین نسخه آن طرف هستیم که به تازگی به سیستم عامل گوشی‌های هوشمند آمده و توانسته طرفداران را از خود راضی نگه دارد. در واقع، هسته اصلی بازی The King of Fighters ALLSTAR در سبک بازی‌های beat ‘em up قرار دارد و می‌تواند بازیکنان را به محیط‌های مختلفی با خود همراه کند.

روند گیم پلی بازی به این صورت است که شما با پیشروی در داستان، قدرت‌های بیش‌تری را به دست می‌آورید که می‌توانند به از بین بردن دشمنان و باس فایت‌های سرسخت بازی به کمکتان بیایند. در طول بازی شما با جمع‌آوری امتیازات مختلف می‌توانید به ارتقاء شخصیت اصلی خود بپردازید و او را برای رویارویی با مراحل سخت‌تر آماده کنید. بازیکنان براساس نوع مهارت و سبک بازی خود می‌توانند شخصیت‌های جنگنده و منحصر به فرد بازی را انتخاب و به روش‌های متنوع به از بین بردن دشمنان بپردازند.

متاسفانه موردی که در این عنوان کمی آزاردهنده است، پرداخت‌های درون برنامه هستند که شما با پرداخت تنها پول می‌توانید بخشی از ارتقاء شخصیت مورد نظر خود را انجام دهید. تنوع در این بازی تمامی ندارد و عنوان The King of Fighters ALLSTAR یک کامیون از حالت‌های متنوع، رویدادها، جوایز و کلی موارد مختلف دیگر است که بازیکنان را می‌تواند مدت‌ها سرگرم خود کند.

8) بازی Streets of Rage 4

بازی Streets of Rage 4

بدون شک یکی از خاطره‌انگیزترین عناوینی که در سبک مبارزه‌ای می‌توانید به سراغش بروید، سری بازی Streets of Rage است. این مجموعه عناوین از محبوب‌ترین بازی‌های Beat ’em up به شمار می‌آیند که گیمرهای قدیمی با آن کلی خاطره دارند و گیمرهای تازه‌کار نام را در گوشه و کنار شنیده‌اند. نسخه چهارم این مجموعه یعنی Streets of Rage 4 در ابتدا برای کنسول‌ها عرضه شد که براساس استقبال بی‌نظیر طرفدارن این عنوان، توسعه‌دهندگان تصمیم گرفتند پورت سیستم عامل گوشی‌های هوشمند آن را نیز منتشر کنند.

گیم پلی بازی کاملا ساده و روان بوده و دقیقا همان چیزی است که طرفداران از یک بازی مبارزه‌ای در این سطح توقع دارند. به طور کلی بازی Streets of Rage 4 از آن دست از بازی‌های ویدیویی است که به راحتی می‌تواند هر نوع مخاطبی را سرگرم کند و تجربه هیجان‌انگیزی را به او هدیه دهد. اگر به دنبال یکی از بهترین بازی های فایتینگ اندروید می‌گردید، بازی Streets of Rage 4 همان چیزی است که دنبالش هستید.

9) بازی Ronin: The Last Samurai

بازی Ronin The Last Samurai

بعد از کلی بحث، بالاخره تصمیم گرفتیم بازی Ronin: The Last Samurai را در لیست بهترین بازی های مبارزه ای اندروید قرار دهیم؛ چرا که این عنوان به خاطر سبک جالب توجه و منحصر به فرد خود به سختی در بین بازی‌های مبارزه‌ای جایگاهی برای خود کسب کرده و برخی افراد معتقدند که بازی بیش‌تر در ژانر اکشن قرار دارد تا مبارزه‌ای. با این حال، این عنوان برای طرفداران عناوین سامورایی یک شانس طلایی به حساب می‌آید و آن‌ها با استفاده از این فرصت می‌توانند طعم لذت‌بخش تبدیل شدن به یک سامورایی را بچشند.

استودیو نام آشنای Dreamotion Inc که بیش‌تر آن را با عرضه بازی‌های اکشن می‌شناسیم، این بار به سراغ سامورایی‌ها رفته و داستانی خلاقانه و هیجان‌انگیز برای طرفداران روایت کرده است. در طول بازی تمامی مهارت‌های مبارزه‌ای شما به چالش کشیده خواهد شد و بازی به گونه‌ای طراحی شده که بازیکن بعد از چندین بار مردن، باید همه چیز را از ابتدا آغاز کند. بازیکنان در طول گیم پلی باید به جمع‌آوری امتیازات توجه ویژه‌ای داشته باشند تا بتوانند شخصیت خود را به خوبی ارتقاء بخشند. بازی Ronin: The Last Samurai می‌تواند از آن دست تجربه‌های هیجان‌انگیزی باشد که تا مدت‌ها شما را سرگرم خود می‌کند.

10) بازی Brutal Street 2

بازی Brutal Street 2

به طور کلی بازی‌های مبارزه‌ای همیشه طرفداران خاص خودشان را روی پلتفرم‌های مختلف از موبایل گرفته تا کنسول‌های خانگی و موارد دیگر داشته‌اند. حال اگر این بازی‌های فایتینگ به صورت خیابانی یا همان شورش در شهر خودمان باشد، باعث ایجاد هیجان و جذابیت بیش‌تری می‌شوند و از طرفی مخاطبان زیادی را می‌توانند به خود جذب کند. بازی موبایل Brutal Street 2 دقیقا همان اثری است که مخاطب به واسطه مبارزه کردن در خیابان‌ها و کشتن اراذل و اوباش و باس فایت‌ها، تجربه‌ای جدید از بازی‌های مبارزه‌ای را کسب خواهد کرد.

این عنوان به واسطه گرافیک و طراحی منحصر به فرد خود توانسته تجربه‌ای فوق‌العاده هیجان‌انگیزی را در اختیار گیمرها قرار دهد که نوع مبارزات و چگونگی بیان داستان آن، موجب خستگی و نارضایتی طرفداران نشود. بازی دارای داستانی جذاب است که بازیکنان را تا انتها به صفحه موبایلشان میخکوب خواهد کرد و آن‌ها با پشت سر گذاشتن هر مرحله، لذت خاصی را تجربه می‌کنند. در ابتدای داستان بازیکن به صورت تنها به جنگ با اراذل و اوباش خیابانی می‌روید و بعد با پشت سر گذاشتن مراحل، شخصیت‌های مختلف برای کمک به او ملحق می‌شوند. بازی Brutal Street 2 تمامی استانداردهای لازم برای تبدیل شدن به یکی از بهترین بازی های مبارزه ای موبایل در چندین سال اخیر را دارد و عطش نابودی باس فایت‌ها و دشمنان خیابانی می‌تواند دلیلی بر جذب مخاطبان گردد.

11) بازی Final Fighter: Fighting Game

بازی Final Fighter Fighting Game

بازی Final Fighter: Fighting Game از جمله عناوینی که شباهت‌های بسیار زیادی به سری بازی Tekken دارد و به نوعی برخی افراد معتقدند این بازی به عنوان دیگر جانشین معنوی و مدرن‌تر این سری بازی به حساب می‌آید. شما با یک نگاه ساده، سریعا متوجه طراحی شخصیت‌های خاص آن خواهید شد و یاد عناوین تیکن با امضای منحصر به فرد شرکت Bandai Namco’s می‌افتید. بازی فاینال فایتر دارای یه سری دستورات و قوانین است که بازیکنان با ترکیب کردن آن‌ها می‌توانند به حرکات ویژه و منحصر به فردی برای شخصیت خود دسترسی پیدا کنند.

این حرکات ویژه به کاراکتر تحت کنترل شما، توانایی خاصی را اهدا می‌کند و باعث می‌شود بازیکنان راحت‌تر در مبارزات، پیروز شوند. بازی از نظر طراحی شخصیت‌ها و ایجاد محیطی رزمی به کار خود را به خوبی انجام داده و تجربه آن خالی از لطف نیست. به هر حال طرفداران می‌توانند تا سال آینده و منتشر شدن نسخه جدیدی از سری بازی تیکن (تیکن 8) به انجام بازی فاینال فایتر بپردازند.

سخن پایانی

به طور کلی بازی‌های مبارزه‌ای بخش بزرگی از صنعت گیم را به خود اختصاص داده‌اند و تقریبا هرساله عناوین بسیار زیادی در این سبک روانه بازار می‌شود و طرفداران این ژانر را به سمت خود می‌کشد. با این حال یک سری از بازی‌های فایتینگ هستند که زیر سایه بازی‌های دیگر گم می‌شوند و آنطور که باید و شاید دیده نمی‌شوند، در حالی که پتانسیل بسیار بالایی برای جذب مخاطب دارند. با این وجود با پیشرفت تکنولوژی و سیستم عامل‌ها، گوشی‌های اندروید بستر خوبی برای بازی‌های مبارزه‌ای فراهم کردند و توانستند جایگاه مناسبی را در دل طرفداران این سبک ایجاد کنند. اجازه دهید از دیگر نمونه‌های بهترین بازی های مبارزه ای موبایل بگوییم که شامل موارد زیر می‌شوند:

  • بازی Mortal Kombat: The Ultimate Fighting Game
  • بازی Real Boxing 2
  • بازی Injustice 2

شما با تجربه بهترین بازی های فایتینگ اندروید می‌توانید با مشت و لگدهای درست و حسابی، دشمن خود را زمین بزنید و خشم خود را بر سر او خالی کنید. شما می‌توانید با تجربه بازی Final Fighter یک تجربه ناب از جنگاوری‌های سنتی مانند سری بازی‌های Street Fighter و Tekken را تجربه کنید یا با بازی Skullgirls به جشنواره رنگ‌ها و مبارزه با دشمنان و کاراکترهای جالب توجه آن بروید و در آخر سفری به میدان خونین و خشونت بار بازی Mortal Kombat با شخصیت‌های مبارز اسکورپین و ساب زیرو داشته باشید. در نهایت به پایان مقاله بهترین بازی های مبارزه ای موبایل می‌رسیم و امیدواریم شما عزیزان در لیست معرفی بهترین بازی های مبارزه ای اندروید توانسته باشید، عنوان دلخواه را برگزینید و تجربه لذت‌بخشی را از آن‌ها برای خود رقم زنید.

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

سوالات متداول در رابطه با این محتوا

کدام عناوین را می‌توان به صورت آنلاین تجربه کرد؟

اکثریت بازی‌هایی که در لیست ما حضور دارند، دارای حالت آنلاین هستند و شما می‌توانید به همراهی دوستان خود به تجربه آن‌ها بنشنید. اما به طور کلی عناوین Brawlhalla و Brawl Stars از بهترین آثار مبارزه‌ای آنلاین هستند که می‌توانید تجربه کنید.

۱
کدام عنوان جزء بهترین‌ها در سبک بازی‌های مبارزه‌ای Beat 'em up هستند؟

بدون شک یکی از خاطره‌انگیزترین عناوینی که در سبک مبارزه‌ای می‌توانید به سراغش بروید، سری بازی Streets of Rage است. این مجموعه عناوین از محبوب‌ترین بازی‌های Beat 'em up به شمار می‌آیند که گیمرهای قدیمی با آن کلی خاطره دارند و گیمرهای تازه‌کار نام را در گوشه و کنار شنیده‌اند. نسخه چهارم این مجموعه یعنی Streets of Rage 4 در ابتدا برای کنسول‌ها عرضه شد که براساس استقبال بی‌نظیر طرفدارن این عنوان، توسعه‌دهندگان تصمیم گرفتند پورت سیستم عامل گوشی‌های هوشمند آن را نیز منتشر کنند.

۲
معروف‌ترین عنوان در سبک مبارزه کدام بازی‌های هستند؟

قطعا بدون شک پرچم‌دار این سبک از بازی‌های ویدیویی به آثاری همچون Mortal Kombat ،Streets of Rage اختصاص دارد و متاسفانه در چند سال اخیر شاهد عنوانی که بتوانند جایگاه مناسبی برای آن‌ها باشند را پیدا نکرده‌ایم

۳
arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 4 دیدگاه
  • Avatar

    خوب بید

    مهمان

    خوب بید

    پاسخ دهید
  • Avatar

    Alirezaazimvand

    مهمان

    ناموسن marvel future fight بهترین بازی سبک مبارزه اندرویده

    پاسخ دهید
  • Avatar

    soheyl

    مهمان

    مورتال کمبت موبایلم هستا نگفتین

    پاسخ دهید
    • سارا هابطی

      سارا هابطی در پاسخ به soheyl

      نویسنده

      سلام دوست عزیز
      صددرصد مگه میشه Mortal Kombat نباشه!!
      لطفا بخش پایانی رو مطالعه کنید ?