Final Fighter
مرتضی بحرینی

دانلود بازی Final Fighter برای اندروید

مرتضی بحرینی 30 خرداد 1400 بدون دیدگاه
1,784 بازدید

دانلود بازی Final Fighter برای اندروید

بازی Final Fighter محصول ویدئویی فوق‌العاده جذاب برای علاقه‌مندان به صحنه‌های اکشن و رقابت‌های مبارزاتی است. این بازی فوق‌العاده هیجان‌انگیز توسط استودیو Jia Rong Tech برای علاقه‌مندان به مسابقات اکشن مانند مورتال کمبت یا تیکن طراحی و منتشر شده است. در سال 2050، علم به‌اندازه‌ای پیشرفت کرده است که متخصصان اجازه پیدا کرده‌اند تا هسته قدرتمند مبارز باستانی، P-Core را با بدن انسان ترکیب کنند. این‌که یک آزمایش کشنده است، باعث ایجاد یک کلاس فوق‌العاده جدید از مبارزان میدانی شد.

اما مانند دیگر سناریوها، همه چیز به‌خوبی جلو نرفت و هیبریدهای قدرتمند علیه اکثریت انسان‌ها قیام کردند و در نتیجه هرج‌ومرج در سراسر جهان ایجاد شد. اکنون بشریت با دوره جدیدی از تروریسم جهانی روبرو شده است. خوشبختانه، ما شما را برای هدایت Soul Fighters در اختیار داریم – گروهی که توسط نخبگان انسانی تشکیل شده است. زمان را از دست ندهید و با شجاعت و قدرت برای نجات جهان و کشف حقیقت علیه هیبریدهای قدرتمند بجنگید و لحظات هیجان انگیزی را تجربه کنید.

گیم پلی بازی اندرویدی Final Fighter ویژگی‌های مختلف و متعددی را در خود جای‌داده است که به این دلیل باعث جلب‌توجه بسیاری از بازیکنان شده. مبارزات کلاسیک بار دیگر در این بازی زنده خواهند شد و شما می‌توانید درگوشی هوشمند خود شاهد رقابت‌های هیجان انگیزی باشید که شاید درگذشته‌های دور آن را تجربه کرده‌اید.

در سمتی دیگر می‌توانید خود را در دنیایی سورئال قرق کرده و از حد تصورات خود عبور نمایید. با جزئیات سینمایی و جلوه‌های دیداری و شنیداری هیجان‌انگیز – به دنیایی غنی و پر جزئیات قدم بگذارید و ببینید برای زنده ماندن در صحنه مبارزه نهایی چه چیزی لازم است. محیط‌های مختلف با جزئیاتی بالا و گرافیکی مثال‌زدنی همراه شده‌اند تا چشمان را به صفحه دوخته و شما را مجذوب خود سازند.

اما شاید مهم‌ترین بخش این بازی، لیست قهرمانان خاص و شایسته‌ای است که هرکدام با توانایی‌های مبارزه‌ای خود می‌توانند شما را در نبردهای بر دشمن پیروز کرده و مسیر روبه‌جلو را آزاد کنند. Futuristic Soldiers, Yo-yo Girls, Sports Stars, Cyborg Warriors و بسیاری دیگر در اختیار شما خواهند بود تا پس از انتخاب به میدان رقابت قدم گذاشته و به دستور شما با دشمنان به مبارزه بپردازند. گفتنی است که این بازی به‌صورت کاملاً آنلاین در نظر گرفته شده و بازیکنانی از سراسر جهان را در برابر هم قرار خواهد داد.

ویژگی های کلیدی بازی Final Fighter

  1. محیط های مختلف برای مبارزه
  2. لیستی از قهرمانان منحصر به فرد
  3. رقابت به صورت آنلاین
  4. حالت مبارزات مختلف
  5. گیم پلی مبارزه ای و اکشن
  6. گرافیکی فوق العاده به همراه صداگذاری مناسب

بازی Final Fighter هم اکنون در پلی استور نیز دارای امتیاز 4.6 از 5.0 است. اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Boxing Star و Real Boxing 2 را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Final Fighter برای اندروید با ترافیک نیم بها همراه پارسی گیم باشید.

تصاویری از محیط بازی :

Final Fighter
Final Fighter
  • قیمت: رایگان
  • سازنده: Jia Rong Tech
  • سبک : اکشن
  • نسخه : v1.52.19.14
  • سیستم عامل: اندروید
  • رده سنی: 7+
لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
  • حجم : 849 مگابایت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 2.5 از میانگین رای 4 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

توضیحات نسخه Android :

نسخه اندروید مورد نیاز : 4.3 و بالاتر

ARM : قابل نصب برروی همه دستگاه ها
ARM64 : قابل نصب فقط برروی دستگاه های 64 بیتی (aarch64) با سی پی یو arm64
x86 : قابل نصب برروی شبیه ساز های اندروید مثل bluestacks و memu

طریقه نصب بازی :

پس از دریافت فایل Apk اقدامات زیر را انجام دهید :

  1. فایل Apk را نصب نمایید.
  2. فایل دیتا را دریافت کرده و از حالت فشرده خارج سازید. پوشه به دست آمده com.tapenjoy.actx.os1 را در مسیر Android / Obb قرار دهید.
  3. بازی را اجرا و لذت ببرید.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.