دانلود بازی Street Fighter V برای PS4 + آپدیت ها
دانلود بازی Street Fighter V برای PS4 + آپدیت ها پارسی گیم

دانلود بازی Street Fighter V برای PS4 + آپدیت ها

پارسی گیم 9 اسفند 1395 3 دیدگاه
8,760 بازدید
این بازی به دستور کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه و بنیاد ملی بازی های رایانه ای، از حالت انتشار خارج شده است.

دانلود بازی Street Fighter V برای پلی استیشن 4

آپدیت بازی Street Fighter V اضافه شد

مطمئناً Street Fighter یکی از برجسته‌ترین سری بازی‌های تاریخ است. بازی‌ای که بسیاری از گیمر ها خاطره‌های زیادی با آن ساخته‌اند. حال این سری بازی‌ها وارد نسل جدیدی شده. Street Fighter این بار در قالب یک بازی نسل هشتمی عرضه می‌شود. اما آیا این بازی می‌تواند ریشه‌هایش را حفظ و با ایده‌های جدید موفقیت‌های نسخه‌های پیشین را برای باری دیگر تکرار کند؟ این بازی در ابتدا با 16 مبارز عرضه شد، تعدادی از این مبارزان قدیمی و تعدادی دیگر جدید بودند. سیستم گیم پلی مبارزین قدیمی در این نسخه در عین حفظ ریشه‌ها با تغییرات بنیادینی مواجه شده است. تمامی 16 مبارز سبک مبارزه خاص خودشان را دارند، شاید در ابتدا تعداد 16 مبارز کم به نظر برسد اما این موضوع در پس تنوع بسیار گیم پلی زیاد با چشم نمی‌آید.

Street Fighter وی یک بازی مبارزه‌ای دو بعدی است و طبق معمول هر کس می‌تواند با ضربات عادی مشت و لگد به استقبال حریفش برود، اما چیزی که هر مبارز را بیش از پیش از دیگر مبارزین متمایز می‌کند ضربات ترکیبی است. شما می‌توانید با ترکیب چند دکمه خاص ضربات ترکیبی یا کمبو بزنید.

برای دمیدن روحی تازه در Street Fighter V برخی از مکانیزم‌های قدیمی جای خود را به مکانیزم‌های جدید داده‌اند. برای مثال V-abilities از مهم‌ترین ساختارهای جدید بازی است. توسط این ساختار هر مبارز علاوه بر حرکات اختصاصی‌اش به سه مهارت جدید هم دست پیدا می‌کند. این حرکات عبارت‌اند از V-Skill،V-Reversal و V-Trigger که با ترکیبی ساده از دکمه‌ها قابل اجرا هستند. اما مانند سایر حرکات هر شخصیت، استفاده بهینه از آن‌ها و بهره گیری از این مکانیزم‌ها در طول یک کمبو و یا برای خنثی کردن حرکات حریف است که می‌تواند دشوار باشد.

گرافیک هنری بازی به لطف نسل چهارم موتور آنریل انجین به زیبایی هرچه تمام‌تر طراحی شده است. مدل سازی کاراکتر ها عالی است و مهم‌ترین وجه یک بازی فایتینگ یعنی انیمیشن مبارزین فوق‌العاده از آب در آمده‌اند. با این حال مشکلات فنی گرافیکی در بازی غیر قابل انکار هستند. متأسفانه اکثر مراحل بازی از کیفیت خوبی برخوردار نیستند و انیمیشن آن‌ها نیز روی 30 فریم قفل شده است. عدم وجود توازن بین گرافیک هنری و فنی بازی باعث شده انتظاراتمان از این بخش آن طور که باید بر آورده نشوند.

یکی از نقاط قوت بازی موسیقی و صدا گذاری آن است، خوشبختانه تمامی قطعات موسیقی با حال و هوای مبارزه‌ها هماهنگی دارند و در القای حس هیجان به گیمر بسیار موفق واقع می‌شوند.

این بازی جدا از مشکلاتی که در بخش‌های فنی مثل گرافیک داشت، توانست انتظاراتمان را از یک عنوان فایتینگ فوق‌العاده و نماینده سری بازی‌های Street Fighter بر آورده کند.

هم اکنون این بازی فوق‌العاده را از وب‌سایت پارسی گیم دانلود کنید.

تصاویری از محیط بازی :


راهنمای انتقال دیتای بازی های پلی استیشن 4 از طریق کامپیوتر

آموزش قدم به قدم انتقال فایل ها به همراه نرم افزار و آموزش ویدئویی

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها

|به دستور کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه، لینک های این مطلب حذف شدند|

در صورت بروز مشکل می توانید با ایمیل info.par30game@gmail.com در ارتباط باشید.

  • حجم : 6 گیگابایت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 3.0 از میانگین رای 2 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 3 دیدگاه
  • Avatar

    کیوان

    مهمان

    سلام برای اینایی ک لینک حذف شده کانال تلگرامی ندارید ؟

    پاسخ دهید
  • Avatar

    کسری

    مهمان

    سلام . میخاستم بپرسم این بازی و بازی های دیگری که داخل سایت برای دانلود گذاشتین قابلیت اجرا روی دستگاه کپی خور رو دارند؟؟ با تشکر

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به کسری

      نویسنده

      سلام
      خیر نسخه اوریجنال بازی ها هستند. بزودی بخش بازی کپی خور شده به سایت اضافه خواهد شد در حال ایجاد بخش آن هستیم.