گرافیک بازی Horizon Forbidden West
یحیی رحیمی

Horizon Forbidden West گرافیکی ترین بازی سال 2022 نام گرفت

یحیی رحیمی 7 دی 1401 بدون دیدگاه
1,181 بازدید

گروه دیجیتال فاندری که زیرمجموعه رسانه یوروگیمر به‌حساب می‌آید، تحلیل فنی و گرافیکی از اکثر بازی‌های تراز اول را پس از انتشار ارائه می‌دهد. این گروه گرافیکی ترین بازی 2022 را اثر انحصاری پلی استیشن اعلام کرده است. بازی Horizon Forbidden West توانسته جایزه زیباترین بازی گرافیکی را دریافت کند. این گروه همچنین اسامی زیباترین بازی‌های سال را هم اعلام کرده است که در ادامه به آن‌ها می‌پردازیم.

دیجیتال فاندری در ابتدا به آپدیت نسل جدید The Witcher 3 اشاره کرده است و آن را از لحاظ نورپردازی و ری‌تریسینگ ستوده است. البته این بازی به فهرست آن‌ها اضافه نشده است و دلیل آن، عدم بهینه‌سازی مناسب بازی برای کامپیوتر است. در حالی که دو آپدیت برای بازی منتشر شده، اما همچنان باگ‌هایی وجود دارند که عملکرد بازی را کاهش می‌دهند. گرافیکی ترین بازی های سال 2022 با بررسی دقیق نورپردازی، سایه‌زنی، ری تریسینگ، طراحی بافت، نحوه‌ی اجرای بازی و.. انتخاب شده‌اند.

بازی Dying Light 2 و A Plague Tale Requiem جزو گرافیکی ترین بازی های 2022 نام برده شده‌اند. هر دو بازی از لحاظ گرافیکی در سطح تازه‌ای قرار داشتند و نسبت به بازی پیشین پیشرفت کرده بودند. آپدیت جدید Fortnite که با استفاده از آنریل انجین 5.1 توسعه یافت هم در فهرست دیجیتال فاندری قرار دارد. بازی The Last of Us Part 1 و گرن توریسمو 7 هم توسط متخصصان دیجیتال فاندری ستوده شده‌اند و جز زیباترین بازی‌های سال به‌حساب می‌آیند.

گرافیکی ترین بازی 2022‌ Horizon Forbidden West

گرافیکی ترین بازی 2022

یکی از شروط آنکه بازی در فهرست گرافیکی ترین بازی های 2022 قرار بگیرد آن است که از ری‌تریسینگ به‌صورت بهینه استفاده کند. این فناوری جدید باعث می‌شود تا نورپردازی و بازتاب نور از لحاظ کیفی و دقت به واقعیت نزدیک شوند. اما تمام بازی‌های نام‌برده شده جزو 3 بازی گرافیکی 2022 نیستند و بلکه دیجیتال فاندری، بدون رتبه‌بندی آن‌ها را نام برده است. این Horizon Forbidden West است که زیباترین بازی گرافیکی سال نام گرفته است.

  1. Horizon Forbidden West
  2. The Callisto Protocol
  3. Portal RTX

گوریلا گیمز دقت بسیار زیادی در ساخت دنیای بازی هورایزن فوربیدن وست به خرج داده است و انمیشین‌های این اثر از لحاظ کیفی منحصربه‌فرد هستند. بافت‌های طراحی شده و همچنین نورپردازی مناسب باعث شده تا جهان این بازی به‌خصوص روی PS5 چندان با واقعیت تفاوتی نداشته باشد. بازی Callisto Protocol به جایگاه دوم فهرست رسیده است و پس از آن هم Portal RTX قرار دارد که گرافیک آن‌چنان تغییر یافته که سیستم بسیار قدرتمندی برای اجرای بازی نیاز است. نظر شما چیست؟ آیا هورایزن فوربیدن وست، گرافیکی ترین بازی 2022 است؟

منبع: TheGamer

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.