بازی جدید سری Tomb Raider توم ریدر
محمد صادق شجاعی

بازی جدید سری Tomb Raider توسط Amazon Games منتشر خواهد شد

محمد صادق شجاعی 25 آذر 1401 بدون دیدگاه
259 بازدید

بازی جدید سری Tomb Raider (توم ریدر) که استودیو Crystal Dynamics مراحل ابتدایی تولید آن را پشت سر می‌گذارد، توسط Amazon Games در دسترس قرار خواهد گرفت.

سری Tomb Raider یکی از مجموعه‌های شناخته‌شده تاریخ ویدیو گیم است. لارا کرافت، پروتاگونیست این مجموعه، کاراکتری مشهور است که بسیاری از بازیکنان با او آشنایی دارند. فروش میلیون‌ها نسخه نشان از محبوبیت بالای سری توم ریدر دارد. تا‌کنون استودیو‌های مختلف وظیفه ساخت آثار این مجموعه را بر‌عهده داشته‌اند و هم‌اکنون استودیو Crystal Dynamics بازی‌های Tomb Raider را می‌سازد.

بازی جدید سری توم ریدر اوایل سال جاری معرفی شد و هم‌اکنون با استفاده موتور Unreal Engine 5 در حال ساخت است. کریستال داینامیکس اعلام کرده این اثر یک «ماجراجویی داستان – محور» تک‌نفره است که داستان لارا کرافت را دنبال خواهد کرد. بازی جدید سری Tomb Raider حاوی «تمامی عناصری که این سری را به یکی از بهترین مجموعه‌های تاریخ تبدیل می‌کند» بوده و در قالب آن بازیکنان شخصیت «بی‌پروا و چند‌بعدی» لارا کرافت را کنترل می‌کنند. بازی تازه مجموعه توم ریدر از کاوش محیط و «مسیر‌یابی خلاقانه» تقدیر کرده و در عین حال «پازل‌های سخت» و طیف وسیعی از دشمنان را بر سر راه شما قرار می‌دهد.

با این وجود که بازی جدید سری Tomb Raider در مراحل اولیه ساخت قرار دارد، اما استودیو Crystal Dynamics قصد دارد این اثر را به بزرگ‌ترین و «گسترده‌ترین» بازی تاریخ مجموعه مذکور تبدیل کند. استودیو سازنده اطلاعات بیشتری از تازه‌ترین اثر توم ریدر را در تاریخ دیگری ارائه خواهد کرد.

بازی جدید سری Tomb Raider توم ریدر

آخرین بازی سری Tomb Raider در سال 2018 منتشر شد

کریستوف هارتمن، معاون آمازون گیمز، در رابطه با انتشار بازی جدید سری Tomb Raider گفته است: «توم ریدر یکی از محبوب‌ترین IPهای تاریخ سرگرمی است. Amazon Games متعهد است که بازی‌هایی با بالاترین کیفیت، از بهترین بازی‌سازان، روی پلتفرم‌های متعدد و در سبک‌های مختلف را به بازیکنان ارائه کند. ما از فرصت همکاری با استودیو‌ها و کار روی مجموعه‌های مشهور مفتخریم. تیم ما از همکاری با اعضای با‌استعداد و خلاق کریستال داینامیکس به منظور ارائه فصل تازه‌ای از حماسه لارا کرافت برای بازیکنان در سراسر جهان هیجان‌زده است.»

اسکات آموس، رئیس استودیو Crystal Dynamics، اضافه کرده است: «کریستال داینامیکس پس از آن که به مالکیت شرکت Embracer در آمد، فرصتی خارق‌العاده به دست آورد تا همکاری‌های مربوط به انتشار آثار سری Tomb Raider را تغییر دهد. ما به دنبال تغییر هستیم و در قالب Amazon Games، تیمی را پیدا کردیم که بینش خلاقانه و جاه‌طلبی‌هایی مثل ما داشته و به یک اندازه برای دنیای لارا کرافت ارزش قائل است. آن‌ ها به طور منحصر‌به‌فردی برای باز‌تعریف رابطه استودیو سازنده و ناشر پیش قدم شدند و ما مشتاقیم که این مسیر جدید را با هم ایجاد کرده و در کنار هم بزرگ‌ترین و بهترین بازی تاریخ سری Tomb Raider را بسازیم.»

در پایان استودیو Crystal Dynamics آمار جدیدی را از فروش بازی‌های سری توم ریدر ارائه کرده است. پیش از این گزارش شده بود که بیش از 88 میلیون نسخه از مجموعه مذکور توسط بازیکنان خریداری شده است. حال استودیو کریستال داینامیکس اعلام کرده که از زمان آغاز سری توم ریدر در سال 1996، تا‌کنون 95 میلیون نسخه به فروش رسیده است.

نظر شما در مورد همکاری Crystal Dynamics با Amazon Games و انتشار بازی جدید سری Tomb Raider چیست؟ آیا قصد تجربه این اثر را دارید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: Gamingbolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.