Edris-Elba-Cyberpunk-2077
یحیی رحیمی

ادریس البا: بسته الحاقی Cyberpunk 2077 عمیق‌ترین داستان ممکن را دارد

یحیی رحیمی 20 آذر 1401 بدون دیدگاه
584 بازدید

تریلری که در مراسم گیم اواردز 2022 از بسته الحاقی Cyberpunk 2077 موسوم به Phantom Liberty منتشر شد، بازیگر تازه‌ای را رونمایی کرد. حضور ادریس البا در بازی سایبرپانک 2077 کنار کیانو ریوز تائید شد. ادریس البا در صفحه توییتر شخصی‌اش به داستان محتوای جدید بازی واکنش نشان داد و نوشت که این عمیق‌ترین داستان بازی است که تابه‌حال دیده است.

فانتوم لیبرتی یک محتوای الحاقی برای سایبرپانک 2077 است که طبق گفته استودیو، روندی داستانی دارد و یک ماجرای جاسوسی را روایت می‌کند. بخش‌های تازه‌ای به نایت سیتی اضافه می‌شوند و شهر گسترش پیدا می‌کند. طبق گفته‌ها، ادریس البا نقش یک مأمور سازمان FIA ایالات متحده آمریکا را در بازی ایفا می‌کند و بازی‌کنان سرگرم داستانی کاملاً جنایی و جاسوسی خواهند شد.

سی‌دی پراجکت می‌گوید که Cyberpunk 2077 Phantom Liberty بازی‌کنان را درگیر مأموریت غیرممکن با درون‌مایه جاسوسی و بقا می‌کند. این گفته بسیار گنگ است و توضیح کافی برای داستان نیست. سخنان ادریس البا اندکی از پی‌رنگ را روشن می‌کند و نشان می‌دهد که محتوای جدید کاملاً داستانی است و شخصیت‌هایی عمیق در جریان روایت معرفی می‌شوند. البا در این مورد نوشت: «عمیق‌ترین داستان بازی‌ که دیده‌ام. لذت ببرید.»

ادریس البا Cyberpunk 2077 Phantom Liberty

حضور ادریس البا در Cyberpunk 2077

وی توضیحاتی در این مورد ارائه نکرد و به نظر می‌رسد که این توییت حالت تبلیغاتی داشته باشد و مشخص کند که ادریس البا با سازندگان سایبرپانک 2077 همکاری داشته است. بازیگران مشهوری در بسته الحاقی جدید حضور دارند و این نکته می‌تواند ارزش تجربه آن را بالا ببرد. تحسین ادریس البا بدون شک، قوت قلبی برای سازندگان و طرفدارانی است که منتظر دریافت این محتوای الحاقی جدید هستند. البا در چندین بازی مختلف حضور داشته است و یکی از صداپیشه‌های بازی Call of Duty Modern Warfare 3 بود.

ستارگان دیگری مانند کیانو ریوز هم در محتوای جدید بازی سایبرپانک 2077 حضور دارند. در حال حاضر مشخص نیست بسته الحاقی جدید چند ساعت محتوا دارد. از آنجایی که این اولین و آخرین محتوای اضافه بازی است، احتمال آنکه خط روایی طولانی را ببینیم وجود دارد. گفتنی است Cyberpunk 2077 Phantom Liberty برای کنسول‌های PS5، Xbox Series X/S و کامپیوتر در سال 2023 منتشر خواهد شد. کاربران کنسول‌های قدیمی همانند PS4 و Xbox One قادر به دریافت آپدیت نیستند.

سی‌دی پراجکت در کنفرانس مالی اخیر به پولی بودن بسته الحاقی Phantom Liberty اشاره کرد و اینکه محتوای جدید به‌صورت رایگان عرضه نمی‌شود. قیمت رسمی اعلام نشده است، اما نسخه کامل Cyberpunk 2077 سال آینده میلادی عرضه خواهد شد که شامل بازی اصلی و همچنین بسته الحاقی جدید است. نظر شما در مورد حضور ادریس البا در این بازی جهان‌باز چیست؟

منبع: GamesRadar

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.