ونوم Marvel's Spider-Man 2
سارا هابطی

بازیگر Marvel’s Spider-Man 2 از نقش ونوم در بازی می‌گوید

سارا هابطی 15 آذر 1401 بدون دیدگاه
711 بازدید

بعد از این که ساخت بازی Marvel’s Spider-Man 2 توسط استودیو Insomniac Games تایید شد، خبرهای جنجالی زیادی در رابطه با این اثر پخش گردید که در تازه‌ترین اطلاعات به دست آمده، بازیگر مرد عنکبوتی 2 از چگونگی نقش ونوم در بازی Marvel’s Spider-Man 2 صحبت می‌کند.

براساس آخرین اخبار بازی منتشر شده از دنیای بازی‌های ویدیویی متوجه شدیم که تونی تاد (Tony Todd)، بازیگر بازی Marvel’s Spider-Man 2 در مصاحبه‌ای با سازندگان Deeper Depths از نسخه جدید بازی مرد عنکبوتی سخن گفت و دنباله این عنوان را اثری دیوانه‌کننده برای طرفداران بیان کرد. تاد جنبه‌های سینمایی نسخه دوم این بازی را با عنوان Spider-Man: Miles Morales مقایسه کرد و گفت که صحنه‌های تعقیب و گریز و هیجانی بیش‌تری را در مرد عنکبوتی 2 در مقایسه با دیگر نسخه‌ها خواهید دید.

تاد در ادامه این مصاحبه در پاسخ به سوال خبرنگاران در رابطه با نقش ونوم در بازی مارول اسپایدرمن 2 اینگونه گفت که ونوم بازی نمی‌کند، او اصلا به درد نمی‌خورد. شخصیت تاد بازی مرد عنکبوتی 2 مارول تاثیر بسیار زیادی را به عنوان یک قهرمان ایفا می‌کند و کسی که با شخصیت شرور همزیستی می‌کند، باید به توانایی‌های خودش شک کند.

ونوم Marvel's Spider-Man 2

نقش ونوم در بازی Marvel’s Spider-Man 2

وقتی از تاد پرسیده شد که در عاقبت چه حسی برای بازیکنان با تجربه این عنوان ایجاد خواهد شد. تاد پاسخ داد: آنچه (اینسومنیاک) با منظره و حرکات آکروباتیک انجام می‌دهند، دیوانه‌کننده است. یکی از ویژگی‌های بزرگ مرد عنکبوتی مارول و مایلز مورالس، بدون شک قابلیت‌های گشت و گذار است که در افق شهر نیویورک اتفاق می‌افتد.

در سال 2021، تاد ادعا کرد که Spider-Man 2 عظیم است، که در مدت کوتاهی توسط یکی از مدیران مارول اعلام شد که دنباله آن کمی تاریک‌تر از نسخه‌های قبلی خواهد بود. همین چند ماه پیش در اکتبر 2022، Insomniac مجدداً تأیید کرد که بازی ماورل اسپایدرمن 2 همچنان در سال آینده منتشر می‌شود. آخرین نمایشی که ما از این بازی دیدیم در جریان رویداد پلی استیشن شوکیس بود که استودیو اینسامنیاک گیمز با نمایش یک تریلر کوتاه بازی Marvel’s Spider-Man 2 را برای عرضه در سال 2023 برای پلتفرم پلی استیشن 5 معرفی کرد.

منبع: gamesradar

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.