بازی Marvel's Spider-Man 2
علیرضا نظری

تولید بازی Marvel’s Spider-Man 2‌ به خوبی پیش می‌رود

علیرضا نظری 27 مهر 1401 بدون دیدگاه
352 بازدید

پس از انتشار موفقیت‌آمیز بازی Marvel’s Spider-Man Remastered برای رایانه‌های شخصی، اینسامنیاک گیمز به همراه استودیو Nixxes، بازی Marvel’s Spider-Man: Miles Morales را برای رایانه‌های شخصی در 18 نوامبر عرضه خواهند کرد. علاوه بر آن در سال آینده میلادی، بازی‌های بزرگی مانند Marvel’s Spider-Man 2 و Marvel’s Wolverine در راه است. طبق گفته اینسامنیاک گیمز، روند توسعه این دو بازی به خوبی در حال پیشرفت است و پخش نمایشی از آن‌ها به هماهنگی، تلاش و زمان مناسب نیاز دارد.

مدت زیادی است که Insomniac Games هیچ اطلاعاتی در مورد Marvel’s Spider-Man 2 ارائه نکرده است. این دنباله بر روی پلی استیشن 5 یکی از موردانتظارترین بازی‌های این کنسول است، اما طرفداران نسبت به سکوت سازندگان و احتمال تاخیر آن، احساس نگرانی می‌کنند. با این حال، استودیو توسعه دهنده در حساب رسمی توییتر بازی بیان کرده است، «طرفداران نگران این موضوع نباشند؛ روند توسعه بازی در حال پیشرفت است و در حال حاظر این عناوین برای سال 2023 برنامه‌ریزی شده است و نمایش بازی‌ها به زمان، تلاش، منابع و هماهنگی نیاز دارد».

روند ساخت Marvel's Spider-Man 2

روند ساخت بازی Marvel’s Spider-Man 2

در حال حاضر، اطلاعات زیادی در مورد مارول اسپایدرمن 2 در دست نیست، اما طبق جزئیات بدست آمده، Marvel’s Spider-Man 2 به صورت انحصاری برای کنسول پلی استیشن 5 منتشر خواهد شد و در این دنباله، بازیکنان را به نقش پیتر پارکر بازمی‌گرداند که به عنوان یک عکاس به کارش ادامه خواهد داد و در کنار آن مایلز مورالز به زودی بازخواهد گشت. همچنین با توجه به اولین تریلر منتشر شده از بازی، Venom نیز نقش اصلی در بازی خواهد بود. شخصیت ونوم که در هیچ یک از بازی‌های قبلی اسپایدرمن استودیو اینسامنیاک حضور نداشت، به نظر می‌رسد این بار یک آنتاگونیست اصلی در بازی شناخته می‌شود، که تونی تاد شخصیت اصلی سری فیلم‌های Candyman، صداپیشگی این کاراکتر را در بازی بر عهده خواهد داشت.

انتظار می‌رود در سال 2023، بازی Marvel’s Spider-Man 2 منتشر شود، بنابراین طرفداران برای کسب اطلاعات بیشتر نیازی به صبر طولانی ندارند. همچنین این امکان نیز وجود دارد تا شاهد تریلری از گیم پلی این بازی‌ در رویداد بعدی پلی استیشن یا شاید هم مراسم The Game Awards در 8 دسامبر (17 آذر) باشیم. اگرچه تا بدین لحظه، تاریخ مشخصی برای رویداد پلی استیشن یا سونی به طور رسمی اعلام نشده است. در حقیقت بازی مارول اسپایدرمن 2، یکی از بازی‌های مورد علاقه و بسیار مهم Insomniac و PlayStation محسوب می‌شود و هر دو شرکت اطلاعات بیشتری را در زمانی مناسب ارائه خواهند کرد.

شما هم برای بازی Marvel’s Spider-Man 2 هیجان زده هستید؟ می‌توانید نظرات خود را در این باره با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: Gamingbolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.