راهنمای تروفی های بازی Ratchet and Clank Rift Apart
علی ناجی مقدم

راهنمای تروفی های بازی Ratchet and Clank Rift Apart

علی ناجی مقدم 1 تیر 1400 بدون دیدگاه
1,298 بازدید

سری بازی‌های Ratchet and Clank یکی از محبوب‌ترین عناوین انحصاری پلی‌استیشن است که به‌تازگی شماره جدید آن با نام Rift Apart برای کنسول پلی استیشن 5 توسط استودیو Insomniac Games منتشرشده. این شماره از بازی علاوه بر به رخ کشیدن قدرت گرافیکی کنسول جدید سونی، المان‌های جدیدی را نیز به گیم پلی مهیجش اضافه کرده تا طرفداران بیش‌ازپیش از تجربه‌اش لذت ببرند. در سری مقالات راهنمای تروفی بازی ها می‌خواهیم روش دستیابی به تمام تروفی‌ها و اچیومنت های این عنوان محبوب را در اختیار شما قرار دهیم تا اگر می‌خواهید بازی را پلاتینوم کنید، اطلاعات کافی داشته باشید و مسیر ساده‌تری را طی کنید.

راهنمای قدم به قدم بازی Ratchet And Clank Rift Apart

راهنمای قدم به قدم بازی Ratchet And Clank Rift Apart

بازی Ratchet And Clank Rift Apart توسط استودیو Insomniac Games ساخته‌شده است. در این مطلب با راهنمای قدم به قدم و ویدیویی تمام مراحل بازی Ratchet And Clank Rift Apart با کیفیت بالا و حجم مناسب با ما همراه باشید.

راهنمای قدم به قدم بازی Ratchet And Clank Rift Apart

دستیابی به تمام تروفی‌های بازی Ratchet and Clank Rift Apart بسیار ساده بوده و در کمتر از 10 ساعت می‌توانید تمامی آن‌ها را انجام دهید. برای بخش داستانی فقط 7 ساعت زمان می‌خواهید و پس‌ازآن نیز بین 2 تا 3 ساعت باید برای سایر اچیومنت ها زمان صرف کنید. همچنین نیازی به جمع‌آوری تمام آیتم‌ها و کالکشن ها ندارید و هیچ تروفی ای هم مربوط به درجه سختی نیست. نیازی به بازی کردن قسمت NewGame+ نیز نخواهید داشت و تنها خریدن دو سلاح در این بخش کافی است. دنیای بازی 9 سیاره مختلف دارد که پس از پایان‌بخش داستانی می‌توانید به سیاره‌های قدیمی‌تر بازگشته و اگر کاری را جا انداخته‌اید، به پایان برسانید.

نقشه کلی تروفی‌های بازی Ratchet and Clank Rift Apart

  1. میزان سختی رسیدن به تمام تروفی‌ها: 2 از 10
  2. زمان تقریبی برای رسیدن به تمام تروفی‌ها: 10 ساعت
  3. تروفی‌های آفلاین: 47 عدد (1 پلاتینوم،3 طلایی، 7 نقره‌ای،36 برنز)
  4. تروفی‌هایی که ممکن است از دید شما پنهان بماند: 1
  5. تروفی Extinction Event. اگر دایناسورهای بزرگ به اسم Grunthor ها را نادیده بگیرید ممکن است این تروفی را به دست نیاورید چون بعد از پایان‌بخش داستانی بازی، تعداد زیادی از آن‌ها باقی نخواهد ماند.
  6. تروفی‌هایی که به دلیل باگ ممکن است باز نشوند: 0
  7. آیا درجه سختی بازی در دستیابی به تروفی‌ها مؤثر است؟ خیر، می‌توانید بازی را با آسان‌ترین درجه سختی به پایان برسانید و به تمام تروفی‌ها دسترسی پیدا کنید.
  8. حداقل دفعاتی که باید بازی را به پایان برسانید: 1 بار
  9. آیا امکان انتخاب مراحل بعد از اتمام بازی وجود دارد؟ بله شما می‌توانید پس از پایان بازی به سیاره‌های قبلی سفرکرده و کارهایی را که جا انداخته‌اید، تمام کنید.
  10. قابلیت NewGame + وجود دارد؟ بله این قسمت Challenge Mode نام دارد.

قدم اول: اتمام بخش داستانی بازی و به دست آوردن تروفی Extinction Event

چون بازی تروفی ای مرتبط با درجه سختی ندارد، برای سریع بودن فرایند بهتر است بازی را در آسان‌ترین درجه سختی به پایان برسانید. همچنین این قابلیت را دارید که برخی از معماها را از طریق منوی اصلی بازی رد کنید، این کار تأثیری در به دست آوردن تروفی‌ها نخواهد گذاشت. ابتدا فقط تمرکز خود را روی تمام کردن بخش داستانی بازی بگذارید، بعدازاینکه به سیاره دوم رسیدید به سفینه فضایی دسترسی پیدا خواهید کرد که به شما اجازه می‌دهد در آینده به سیاره‌های قدیمی هم ‌سفر کنید. دستیابی به تروفی‌ها بسیار ساده است و صرفاً با بازی کردن، اکثر آن‌ها را به دست خواهید آورد، تنها یک تروفی با نام Extinction Event را باید موردتوجه خود قرار دهید:

-سیاره دوم با نام Sargasso: شما باید تمام دایناسورهای بزرگ موجود با نام Grunthor را در این سیاره از بین ببرید. شما در طول بازی چندین بار به این سیاره سفر خواهید کرد و هر بار، دایناسورهای بیشتری در این منطقه حضور پیدا خواهند کرد. برای این تروفی باید 5 عدد از آن‌ها را بکشید. ساده‌ترین راه این است که 5 بار متوالی اولین دایناسور را بکشید. برای این کار بعد از کشتن آن، به داخل آب مرداب بپرید تا منجر شود دایناسور دوباره ظاهر شود.

قدم دوم: آیتم‌های قابل جمع‌آوری و کالکشن ها

بعد از پایان‌بخش داستانی بازی، با استفاده از گزینه Resume در منو، می‌توانید دوباره وارد مراحل بازی شوید و به‌صورت آزادانه در سیاره‌های بازی گشت‌وگذار کنید. بازی به‌نوعی ساختار Open-World دارد که کار شما را ساده‌تر می‌کند. در این قسمت تمام آیتم‌های زیر را باید جمع‌آوری کنید. لازم به ذکر است که برای برخی، نیاز نیست تمام آیتم‌ها را پیدا کنید و فقط تعداد محدود از آن‌ها برای به دست آوردن تروفی کفایت می‌کند.

  • 9 عدد CraiggersBears
  • 29 عدد Blizon Crystals
  • 10 عدد Spybot
  • 60 عدد Zurpstones
  • 5 عدد Glitch Challenges
  • 5 عدد Golden Bolts
  • 3 عدد Lorbs
  • 3 عدد Armor

بعد از جمع‌آوری‌این آیتم‌ها، تنها تروفی ای که باقی می‌ماند مربوط به بخش Challenge Mode است که در آن باید دو عدد از سلاح‌ها را خریداری کنید.

قدم سوم: بازی کردن بخش Newgame + یا همان Challenge Mode برای به دست آوردن دو سلاح باقی‌مانده

در منوی اصلی پس از اتمام بخش داستانی بازی می‌توانید به بخش Challenge Mode دسترسی پیدا کنید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که به اولین مغازه سلاح فروشی Ms.Zurkon در قسمت Prologue بازی بروید و دو سلاح نهایی بازی را که رایگان در اختیارتان قرار می‌دهد از او بخرید. با این کار تروفی Fully Stacked را که لازم است تمام 20 سلاح بازی را داشته باشید، به دست خواهید آورد. نیازی نیست که بخش Challenge Mode را بازی کرده یا به اتمام برسانید.

راهنمای تروفی های Ratchet and Clank Rift Apart

Master of Multiverse

Master of Multiverse

تمام تروفی‌ها را به دست آورید.

Rift Apart

Rift Apart

در شهر Nefarious از هم جدا شوید.

این تروفی به‌صورت خودکار پس از قسمت Prologue بازی در سیاره اول به دست می‌آید.

Hide ‘N Seekerpede

Hide ‘N Seekerpede

کاراکتر Seekerpede را شکست دهید.

این تروفی به‌صورت خودکار با کشتن Boss در پایان سیاره دوم به دست می‌آید.

Victory!

چالش Battleplex را تکمیل کنید.

این تروفی به‌صورت خودکار در سیاره سوم پس از اتمام اولین چالش مبارزه‌ای به دست می‌آید.

Can’t Stop Me

Can’t Stop Me

چالش کاپ طلایی Battleplex را تکمیل کنید.

این چالش پس از اتمام آخرین سیاره (سیاره نهم) در دسترس شما قرار خواهد گرفت. سپس روند داستانی بازی شما را به سیاره سوم برمی‌گرداند تا باقی‌مانده چالش‌ها که کاپ طلایی هم بخشی از آن است را به پایان برسانید. بهتر است اینجا درجه سختی بازی را در پایین‌ترین حد قرار دهید تا به ارتقاهای سلاح و مهمات بیشتری دسترسی داشته باشید. در این چالش فقط باید در مقابل حمله تعدادی موج از دشمنان دوام آورید و آن‌ها را از بین ببرید.

Hey Lombax DJ

Hey Lombax DJ

سه آهنگ متفاوت را در جعبه موسیقی Zurky پخش‌کنید.

این جعبه موسیقی در سیاره سوم و در رستوران وجود دارد که در گوشه رستوران کنار تابلوی Arena قرارگرفته است. شما با نزدیک شدن به آن و فشار دادن دکمه مثلث، می‌توانید موسیقی آن را تغییر دهید. سه بار که این کار را انجام دهید، تروفی را به دست خواهید آورد. نکته قابل‌توجه این است که دکمه مثلث در اینجا برای رقص هم استفاده می‌شود که با اندکی فاصله از جعبه موسیقی اجرا خواهد شد. مراقب باشید که در نزدیکی جعبه موسیقی بایستید.

This Crystal is My Thing

This Crystal is My Thing

Phase Quartz را به دست آورید.

این تروفی به‌صورت خودکار در سیاره پنجم پس از پایان مأموریت اصلی بازخواهد شد.

Don’t You Walk Away From Me

Don’t You Walk Away From Me

به آرشیوها برسید.

این تروفی به‌صورت خودکار در سیاره چهارم پس از رسیدن به ربات بزرگ به اسم Archive به دست می‌آید.

It’s Loose!

It’s Loose!

Juice را آزاد کنید.

این تروفی به‌صورت خودکار در سیاره هفتم در انتهای سیاره پس‌ازاینکه Juice را در قسمت آهنگری آزاد کردید به دست می‌آید.

Emotional Support Robot

Emotional Support Robot

با Fixer ملاقات کنید.

این تروفی به‌صورت خودکار در سیاره ششم پس از پایان مأموریت اصلی به دست می‌آید.

Rated Aaarrr!

Rated Aaarrr!

به Bubbles غذا دهید.

این تروفی به‌صورت خودکار در سیاره هشتم پس از پایان مأموریت اصلی به دست می‌آید.

Return to Sender

Return to Sender

سفینه مادر را در سیاره Sargasso غرق کنید.

این تروفی به‌صورت خودکار پس از بازدید دوم شما از سیاره دوم، پس از نابود کردن سفینه مادر به دست می‌آید. روند داستانی پس از پایان سیاره‌های سوم و هفتم دوباره شما را به این سیاره بازخواهد گرداند.

No Bones About It

No Bones About It

نقشه Dimensional را به دست آورید.

این تروفی به‌صورت خودکار پس از بازدید دوم شما از سیاره چهارم به دست می‌آید. روند داستانی بازی پس از پایان سیاره هشتم دوباره شما را به این منطقه بازخواهد گرداند.

I’m Warden Now

I’m Warden Now

داخل زندان شده و از آن فرار کنید.

این تروفی به‌صورت خودکار در سیاره نهم و پس از اتمام مأموریت اصلی به دست می‌آید.

2 Fuzz 2 Nefarious

2 Fuzz 2 Nefarious

دکتر و امپراتور Nefarious را شکست دهید.

این تروفی به‌صورت خودکار پس از پایان‌بخش داستانی بازی به دست می‌آید.

More Than Lint

More Than Lint

وارد بعد مخفی Pocket شوید.

بعدهای Pocket با علامت بنفش‌رنگی در نقشه مشخص می‌شوند. آن‌ها پورتال‌های بنفش‌رنگی هستند که می‌توانید وارد آن‌ها شده و تروفی را دریافت کنید. با یک بار ورود به آن‌ها تروفی بازخواهد شد. یکی از محل‌هایی که در ابتدای بازی می‌توانید واردش شوید در تصویر زیر نشان داده‌شده است.

Sartorial Steel

Sartorial Steel

قطعه‌ای از Armor را به دست آورید.

به تروفی Does This Make My Tail Too Big مراجعه کنید.

Does This Make My Tail Too Big

Does This Make My Tail Too Big?

قطعه‌های Armor مربوط به بدن، سر و شلوار را به دست آورید.

قطعه‌های Armor در داخل ابعاد Pocker به دست می‌آیند. برخی از آن‌ها به‌عنوان پاداشی برای مأموریت‌های فرعی در اختیار شما قرار می‌گیرند. برای این تروفی، لازم نیست حتماً تمام Armor ها را به دست آورید و همچنین لزومی ندارد که این Armor ها با هم در یک دسته قرار بگیرند. شما در روند عادی بازی به‌اندازه کافی Armor به دست خواهید آورد و نیازی نیست برای این تروفی نگران باشید. بهترین راه برای این تروفی این است که تمام چالش‌های Battleplex را در سیاره سوم تکمیل کنید.

Shiny!

Shiny!

به تروفی Nooks and Crannies مراجعه کنید.

Nooks and Crannies

Nooks and Crannies

5 عدد Golden Bolt جمع‌آوری کنید.

Golden Bolt ها جزء آیتم‌های قابل جمع‌آوری در سراسر بازی هستند که 25 عدد از آن‌ها وجود دارد. برای این تروفی فقط به 5 عدد از آن‌ها نیاز خواهید داشت.

Quantum Mechanic

Quantum Mechanic

یکی از Dimensional Anomaly ها را تعمیر کنید.

این تروفی به‌صورت خودکار در سیاره دوم پس‌ازاینکه Clank یکی از این Anomaly های بنفش‌رنگ را تعمیر می‌کند به دست می‌آید.

They Blow Up So Fast

They Blow Up So Fast

یکی از سلاح‌های خودتان را به سطح 5 برسانید.

شما با صدمه زدن به دشمنان، سلاح‌های خودتان را به سطح‌های بالاتر ارتقا خواهید داد. اولین سلاح بازی ساده‌ترین سلاح برای این کار است زیرا مهمات زیادی دارد و از همان اول هم در دسترس شما خواهد بود.

There’s Even a Cupholder

There’s Even a Cupholder

یکی از سلاح‌ها را کاملاً ارتقا دهید.

راهنمای تروفی ها و اچیومنت های بازی Ratchet and Clank Rift Apart

شما ابتدا باید در بخش داستانی بازی پیشروی کرده تا به قسمت ارتقا سلاح‌ها در مغازه Mrs.Zurkon دسترسی پیدا کنید. برای ارتقا کامل ابتدا باید سلاح را به سطح 5 برسانید تا تمام ارتقاها برای شما باز شود. همچنین برای خرید این موارد به Ratritanium نیاز دارید که شبیه به کریستال‌های آبی‌رنگ هستند و در طول بازی مقدار زیادی از آن‌ها را به دست خواهید آورد، پس جای نگرانی نیست. سلاحی که کاملاً ارتقا یافته چنین شکلی دارد:

Full Rack

Full Rack

چرخانه سلاح‌ها را کامل کنید.

برای این کار باید 8 سلاح در دسترس داشته باشید. چرخانه سلاح همان ‌جایی است که سلاح‌های مختلف خود را با نگه‌داشتن دکمه مثلث انتخاب می‌کنید. این تروفی در مسیر تروفی Fully Stacked به‌طور خودکار به دست می‌آید.

Fully Stacked

Fully Stacked

تمام سلاح‌های بازی را خریداری کنید.

تمامی سلاح‌ها توسط فروشنده‌ای به اسم Ms. Zurkon فروخته می‌شود. شما او را در تمامی سیاره‌ها ملاقات خواهید کرد. با اتمام بخش داستانی به‌تمامی سلاح‌ها به‌جز سه عدد از آن‌ها دسترسی خواهید داشت. یکی از این سلاح‌ها RYNO نام دارد که برای ساخت آن باید 10 عدد Spybot که آیتم‌های قابل جمع‌آوری هستند پیدا کنید. دو سلاح دیگر با نام‌های BOUNCER و PIXELIZER در قسمت Challenge Mode بازی به دست خواهند آمد. برای باز کردن این تروفی نیازی نیست حتماً همه سلاح‌ها را به سطح 5 برسانید و صرفاً خرید آن‌ها کافی است. زمانی که هر 20 سلاح بازی را در چرخانه سلاح‌ها قراردادید، تروفی باز می‌شود.

Glitch, Uh, Finds A Way

Glitch, Uh, Finds A Way

تمامی چالش‌های Glitch را تکمیل کنید.

این چالش‌ها بخش‌های مخفی از بازی هستند که شاملی مینی گیم هایی می‌شوند که در آن نقش عنکبوت رباتی را بازی خواهید کرد و باید به ویروس‌ها شلیک کنید. لازم نیست حتماً این مینی گیم را بازی کنید و می‌توانید از منو با انتخاب گزینه Skip Puzzle از آن رد شوید. برای این تروفی پیدا کردن 5 عدد از آن‌ها لازم است.

Shifty Character

Shifty Character

به تمام Blizon کریستال‌ها برخورد کنید.

تعداد 30 عدد از این کریستال‌ها وجود دارد که برای این تروفی به 29 عدد از آن‌ها نیاز خواهید داشت. این کریستال‌ها در سیاره پنجم و هفتم بازی قرار خواهند داشت و رنگ بنفشی دارند که وقتی به آن‌ها برخورد کنید، وارد بعد جدیدی می‌شوید. بیشتر آن‌ها در قسمت داستانی بازی وجود دارند اما برخی در مناطق فرعی بازی قرار دارند.

BOING!

BOING!

بر روی بالن‌های Big AI،Clank و Qwark بپرید.

راهنمای تروفی ها و اچیومنت های بازی Ratchet and Clank Rift Apart

بالن Big AI را به‌صورت خودکار در قسمت Prologue بازی پیدا خواهید کرد.

بالن‌های Clank و Qwark در قسمت‌های مخفی داخل ابعاد Pocket قرار دارند که در قسمت شمال شرقی Corson V هستند. پس‌ازاینکه در شهر Nefarious از هم جدا شدید می‌توانید به این منطقه بروید.

Max Relax

Max Relax

شهروندان Nefarious را در کنار چشمه آب گرم پیدا کنید.

این تروفی در سیاره چهارم بازی و در مرکز نقشه وجود دارد. اگر کمی از مغازه اسلحه فروشی به سمت جنوب بروید، تعدادی ربات را در حال آفتاب گرفتن و حمام کردن در آب پیدا خواهید کرد و تروفی را به دست می‌آورید.

Lombax and Chill

Lombax and Chill

تلویزیون را در مخفی گاه Rivet روشن کنید.

 

این کار زمانی که با کاراکتر Rivet بازی می‌کنید میسر است که در سیاره دوم وجود دارد. پس از شکست دادن Boss این منطقه می‌توانید به مخفی گاه Rivet بروید و تلویزیون را روشن کنید.

Alert the Sponsors

Alert the Sponsors

پنج بار روی ریل‌های Grind حرکت نمایشی انجام دهید.

محل مناسبی برای این کار، سیاره ششم است که در آن یک ریل بسیار بلند و طولانی وجود دارد. برای این کار باید 5 بار با دو بار فشردن دکمه ضربدر، Double Jump انجام دهید که منجر به اجرای حرکت نمایشی روی ریل می‌شود.

Icebreaker

Icebreaker

به پنج دشمن یخ‌زده ضربه بزنید.

ابتدا باید سلاح Cold Snap را خریداری کنید تا بتوانید دشمنان را فریز کنید. سپس با دکمه مربع، ضربه از نزدیک به آن‌ها وارد کرده و پس از 5 بار، تروفی را به دست آورید.

No Need for Multiball

No Need for Multiball

دو دشمن را با یک خشاب Ricochet از بین ببرید.

ابتدا باید سلاح Ricochet را خریداری کنید. این سلاح تیرهای شلیک می‌کند که شبیه به یک بومرنگ، پس از پرتاب به سمت شما برمی‌گردد. بهترین روش برای این تروفی این است که گروهی از وزغ‌های بنفش را با آن بکشید. بهتر است گروهی از آن‌ها را پیداکرده و از پشت به سمت آن‌ها شلیک کنید تا در بازگشت گلوله، دو عدد از آن‌ها بمیرند و تروفی را بازکنید.

Return Policy

Return Policy

10 دشمن را با استفاده از قابلیت Returning Shot سلاح Void Reactor از بین ببرید.

ابتدا باید سلاح Void Repulser را خریداری کنید و با رساندن آن به سطح 5، به Void Reactor تبدیلش کنید. با فشار دادن دکمه L2، یک سپر محافظ جلوی سلاح فعال می‌شود که گلوله‌های دشمنان را به خود جذب می‌کند و سپس با زدن دکمه R2 آن گلوله‌ها را به سمت دشمنان پرتاب می‌کند. بهتر است از دشمنان فاصله زیادی بگیرید تا آن‌ها با گلوله‌های بازگشتی کشته شوند و نه قابلیت Shield Blast این سلاح چون در این صورت تروفی باز نخواهد شد. نکته دیگر این بوده که بهتر است این سلاح را ارتقا ندهید تا قابلیت Shield Blast صدمه زیاد وارد نکند.

Hole Puncher

Hole Puncher

با سلاح Headhunter 20 عدد هدشات بگیرید.

ابتدا باید سلاح Headhunter را خریداری کنید و با شلیک به سر دشمنان، پس از 20 بار تروفی را به دست آورید.

Life of the Party

Life of the Party

50 عدد Mr.Fungis ظاهر کنید.

ابتدا باید سلاح Mr.Fungi را خریداری کنید. هر خشاب این سلاح 3 گلوله دارد که قارچ‌هایی ظاهر می‌کند تا در کنارتان مبارزه کنند. صرفاً با شلیک 50 گلوله از این سلاح، تروفی را به دست خواهید آورد.

Extreme Gardening

Extreme Gardening

30 عدد دشمن را با سلاح Topiary Sprinkler از بین ببرید.

ابتدا باید سلاح Topiary Sprinkler را خریداری کنید. هر گلوله از این سلاح، برجکی ظاهر می‌کند که مایعی را به سمت دشمنان پرتاب خواهد کرد و آن‌ها را به رنگ سبز در خواهد آورد. شما باید 30 دشمن را زمانی که سبز شده‌اند از بین ببرید. برای این کار می‌توانید از سلاح‌های دیگر هم استفاده کنید.

It’s So Fluffy!

It’s So Fluffy!

یکی از CraiggerBear ها را پیدا کنید.

به تروفی UnBEARably Awesome! مراجعه کنید.

UnBEARably Awesome

UnBEARably Awesome!

تمام CraiggerBear ها را پیدا کنید.

CraiggerBear ها آیتم‌های قابل جمع‌آوری هستند که در دنیای بازی می‌توانید پیدا کنید. در هر سیاره یکی وجود داشته که باید برای باز کردن تروفی، هر 9 عدد از آن‌ها را پیدا کنید.

Extinction Event

Extinction Event

پنج عدد از Grunthor ها را از بین ببرید.

Grunthor ها دایناسورهای بزرگی هستند که در سیاره دوم پیدا می‌شوند. تعداد زیادی از آن‌ها در مکان‌های مختلف سیاره ظاهر می‌شوند که روش ساده برای این تروفی این است که اولین دایناسوری را که ملاقات می‌کنید، 5 بار پشت سر هم بکشید. برای این کار پس از کشتن او، به داخل آب مرداب بپرید تا بمیرید و دایناسور دوباره ظاهر شود. 5 بار که این کار را بکنید، تروفی را به دست خواهید آورد.

Just Stay Down

Just Stay Down

30 عدد از سرهای جداشده از پیاده‌نظام‌های Nefaroius را از بین ببرید.

این نوع از دشمنان در سیاره نهم وجود دارند و در طول مسیر داستانی تعداد زیادی از آن‌ها را خواهید کشت. این دشمنان سرهایی دارند که از بدنشان جداشده و به جنگیدن با شما ادامه می‌دهند. نکته مهم این است که گاهی سر این دشمنان به‌صورت مجزا وارد نبرد می‌شود که برای تروفی حساب نخواهند شد و حتماً باید فرایند جدا شدن سر اجرا شود. شکل این دشمنان به این صورت است:

Must Go Faster

Must Go Faster

زمانی که Hoverboot ها را پوشیده‌اید و با حداکثر سرعت در حال حرکت هستید، حرکت نمایشی انجام دهید.

شما با پیشروی در بخش داستانی بازی به HoverBoot ها دسترسی پیدا خواهید کرد. آن‌ها در سیاره چهارم در اختیارتان قرار خواهند گرفت. شما باید با نگه‌داشتن دکمه R1 آن‌ها را فعال کنید و سپس با تکرار فشار دادن L2 سرعتش را افزایش دهید. زمانی که به حداکثر سرعت رسیدید، دو بار دکمه ضربدر را فشار داده تا حرکتی نمایشی اجرا کنید و تروفی را به دست آورید.

Planning Some Destruction

Planning Some Destruction

یکی از Spybot ها را به دست آورید.

به تروفی Aim to Misbehave مراجعه کنید.

Aim to Misbehave

Aim to Misbehave

سلاح RYNO را به دست آورید.

این سلاح پاداشی است که درازای جمع‌آوری 10 عدد Spybot به دست خواهید آورد. این Spybot ها آیتم‌های قابل جمع‌آوری‌ای بوده که در سراسر دنیای بازی وجود دارند. زمانی که تمام آن‌ها را پیدا کردید، می‌توانید سلاح را از مغازه Ms.Zurkon خریداری کنید.

Feeding Friendsy

Feeding Friendsy

10 عدد Zurpstone برای کاراکتر Trudi جمع‌آوری کنید.

این تروفی با انجام مأموریت فرعی Help Trudi در سیاره دوم به دست می‌آید. در این سیاره برای اولین بار با شخصیت Rivet بازی می‌کنید. این مأموریت پس از اتمام سیاره سوم در دسترس شما قرار خواهد گرفت و باید با سفینه خود به سیاره دوم برگشته تا آن را تکمیل کنید. شما باید 10 عدد Zurpstone را از گل‌های بنفشی که در منطقه وجود دارند جمع‌آوری کرده و به Trudi بدهید.

Sweet, Sweet Victory

Sweet, Sweet Victory

برای Chef Tulio عسل جمع‌آوری کنید.

این تروفی با انجام مأموریت فرعی Find the Missing Chef در سیاره پنجم به دست خواهد آمد. شما ابتدا Chef Tulio را ملاقات می‌کنید که از شما می‌خواهد دستگاه ساخت عسلش را در مقابل حمله دشمنان محافظت کنید. با از بین بردن تمام دشمنان، تروفی بازخواهد شد.

Might’ve Broken Something

Might’ve Broken Something

3 عدد Lorb جمع‌آوری کنید.

Lorb ها آیتم‌های قابل جمع‌آوری هستند که فقط در سیاره چهارم پیدا می‌شوند. آن‌ها کنار معبدهای Lombax در سیاره وجود دارند. شما علاوه بر پیدا کردن 3 عدد از آن‌ها باید مأموریت فرعی Hunt for Lombax Lore را نیز که در مرکز سیاره شروع می‌شود، انجام دهید.

به پایان مطلب رسیدیم. دسترسی به تروفی‌های بازی Ratchet And Clank: Rift Apart بسیار ساده است. این امر با توجه به اینکه بازی گیم پلی و گرافیک بسیار زیبا و دل‌نشینی دارد، لذت‌بخش و سرگرم‌کننده هم خواهد بود و تجربه شیرینی را در کنار پلاتینوم کردن بازی برای شما فراهم می‌کند.

منبع: Powerpyx

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

سوالات متداول در رابطه با این محتوا

آیا دستیابی به تمام تروفی‌های بازی Ratchet And Clank: Rift Apart سخت است؟

خیر. با توجه به وجود Free Roam و عدم وابسته بودن به درجه سختی، تمام تروفی‌های بازی به‌سادگی قابل‌دستیابی هستند.

۱
برای دستیابی به تمام تروفی‌های بازی Ratchet And Clank: Rift Apart چقدر زمان لازم است؟

نزدیک به 10 ساعت.

۲
آیا بازی Ratchet And Clank: Rift Apart تروفی آنلاین هم دارد؟

خیر. تمام تروفی‌ها را می‌توانید به‌صورت آفلاین به دست آورید.

۳
تعداد تروفی‌های بازی Ratchet And Clank: Rift Apart چقدر است؟

47 عدد.

۴
arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.