Marvel's-Spider-Man-2
Avatar

بازی Marvel’s Spider-Man 2 درون‌مایه‌ای تاریک خواهد داشت

مهدیه سیفی 11 مهر 1400 بدون دیدگاه
1,490 بازدید

صداهایی که از مارول به گوش می‌رسند از تاریک بودن فضا و درون‌مایه داستان بازی Marvel’s Spider-Man 2 در نسخه دوم بازی خبر می‌دهند. بیل روزمن (Bill Rosemann) نائب رئیس مارول گیمز، در آخرین پادکست این کمپانی، خبرهای جدیدی را از بازی‌های در دست ساخت ارائه داد. او فضای و درون‌مایه بازی اسپایدرمن 2‌ را تاریک و سیاه توصیف کرده و آن را به نسخه‌ای از سری فیلم‌های جنگ ستارگان تشبیه کرده است.

بیل روزمن می‌گوید: «اگر بازی اسپایدرمن شبیه فیلم جنگ ستارگان باشد، در نتیجه اسپایدرمن 2 چیزی شبیه به فیلم (امپراتوری ضربه می‌زند) خواهد بود. این نسخه قرار است کمی ‌تیره‌وتار شود.» بازی Marvel’s Spider-Man 2 قرار است در سال 2023 انحصارا برای کنسول پلی‌ استیشن 5 عرضه شود و همچنین توسعه آن نیز برعهده استودیو Insomniac Games است که تولید چندین پروژه را با همدیگر پیش می‌برد.

آقای روزمن نسخه اول بازی را چنین توصیف می‌کند: «شما عاشق همه چیزش می‌شوید» و در ادامه درباره نسخه دوم بازی می‌گوید: «اما این یکی بیشتر عاشقتان می‌کند». او در ادامه می‌افزاید: «بازی اسپایدرمن 2 برای PS5 داستانی جذاب و ادامه‌دار دارد و سروکارتان با دشمنان زیادی خواهد بود. دوست ندارم داستان بازی را فاش کنم اما مطلع باشید که در این نسخه موانع و تهدیدهای بی‌شماری سر راه شما قرار خواهند گرفت. شخصیت‌های متنوع و دشمن‌های سرسخت و… همگی را در این بازی خواهید دید.»

آقای روزمن در ادامه به طور مختصر درباره بازی Marvel’s Wolverine استودیوی Insomniac صحبت کرد. این بازی اولین بار در اوایل ماه جاری برای پلی استیشن 5 معرفی شد. روزمن درباره بازی Wolverine می‌گوید: «اگر به عقب برگردید و به تریلر نگاهی بیندازید، خواهید دید زمانی که لوگان از پشت نشان داده می‌شد و او در بار قرار داشت، پر از ایستراگ و رازهای مخفی بود که البته کارآگاهان اینترنتی (طرفداران بازی) بعضی از آن رازها را پیدا کردند اما موفق به پیدا کردن همه آن‌ها نشدند!»

بازی Marvel's Spider-Man 2

سونی گفته است که بازی Marvel’s Wolverine یک دنیای مرموزانه و مملو از احساسات خواهد داشت و تجربه‌ای هیجان‌انگیز را رقم خواهد زد. همچنین به گفته Insomniac بازی اسپایدرمن 2 برای PS5 در مراحل اولیه توسعه است و توسط Brian Horton و Cameron Christian کارگردانی می‌شود. منتظر انتشار بازی Marvel’s Spider-Man 2 در سال 2023 باشید.

منبع: VGC

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.