لوسیا شخصیت اصلی GTA 6
یحیی رحیمی

ماد شخصیت اصلی بازی GTA 6 برای GTA V منتشر شد

یحیی رحیمی 14 آذر 1401 بدون دیدگاه
12,118 بازدید

فاش‌شدن تصاویر و ویدیوهای شخصیت اصلی GTA 6 موجی از اتفاقات غیرمنتظره را آغاز کرد. طرفداران این سری به طور ناخوشایندی با بازی جدید آشنا شدند و تصاویری از نسخه‌ای اولیه و ناقص دریافت کردند. این تصاویر در نهایت گزارش‌ها در مورد وجود دو شخصیت اصلی و همچنین اولین پروتاگونیست زن را تائید کرد. ماد تازه‌ای برای بازی GTA V منتشر شده است که امکان کنترل شخصیت اصلی بازی GTA 6 را فراهم می‌کند و او را به بازی می‌افزاید.

هیچ‌کدام از بازی‌های سه‌بعدی سری GTA دارای شخصیت اصلی زن نبوده‌اند و یک زن لاتین‌تبار با اسم لوسیا به‌عنوان پروتاگونیست اصلی شناخته می‌شود. در حالی که بازی پنجم دارای سه شخصیت اصلی بود، راکستار گیمز ترجیح داده تا دو شخصیت وجود داشته باشد و روندی تبهکارانه و مبتنی بر سرقت را ارائه دهد که تا‌به‌حال این سری به خود ندیده است. با انتشار ماد شخصیت اصلی GTA 6، می‌توان او را به بازی جی تی ای وی هم اضافه کرد.

یک مادساز به نام سرگیو ون دایک، ماد تازه‌ای به نام Lucia GTA VI ساخته است که مخصوص بازی GTA V است. سازنده می‌گوید که این ماد به طور مستقل از راکستار گیمز ساخته شده است و از هیچ‌کدام از بافت‌های بازی استفاده نشده است. هدف از ساخت آن هم پدیدآوردن راهی برای کنترل کاراکتر اصلی بازی ششم در بازی فعلی است. این ماد همچنین می‌تواند بازیکنان را با لوسیا بیشتر آشنا کند و نحوه‌ی کاوش در شهر را تغییر داد. یک ویدیو کوتاه هم به همراه ماد منتشر شده است که می‌توانید با جستجوی اسم ماد آن را تماشا کنید.

ماد لوسیا GTA V بازی GTA 6

ماد لوسیا بازی GTA V

باید خاطرنشان کرد که چهره‌ی کامل لوسیا در فایل‌های فاش‌شده بازی GTA 6 مشخص نیست، اما واضح است که او لاتین‌تبار است و ماد جدید هم به چهره اصلی او شباهت دارد. گفتنی است فایل‌های موجود، اسم صداپیشه شخصیت لوسیا را هم فاش کرد. گفتنی است الکساندارا کریستینا، بازیگر و خواننده این نقش را ایفا می‌کند. البته این گفته تائید نشده است و ممکن است که تنها شایعه باشد. بررسی رزومه کاری وی نشان می‌دهد که او با راکستار گیمز همکاری داشته است و احتمالاً همکاری او بر سر بازی GTA VI بوده است.

برای دانلود ماد لوسیا بازی GTA V کافی است به صفحه مخصوص آن در نکسوس‌ماد سر بزنید. توجه کنید که این تنها یک ماد بصری است و تغییری در صدای شخصیت ایجاد نمی‌کند و این باعث می‌شود تا کنترل او در بازی چندان خوشایند نباشد. راکستار گیمز می‌گوید که تولید بازی جدید جی تی ای به‌خوبی پیش می‌رود و افشاگری اخیر، تأثیری روی آن‌ها نگذاشته است.

منبع: TheGamer

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.