gta-6
یحیی رحیمی

بازی GTA 6 در مراحل اولیه توسعه قرار دارد؛ اندازه بازی متوسط خواهد بود

یحیی رحیمی 28 فروردین 1399 بدون دیدگاه
1,636 بازدید

همه باور داشتند که استودیو Rockstar Games بعد از انتشار بازی Red Dead Redemption 2 در سال 2018، مستقیما روی ساخت نسخه بعدی سری Grand Theft Auto کار خواهد کرد. هر چند که استودیو تابه حال حتی یک کلام نیز از GTA 6 نگفته است اما گزارش های منتشر شده و گمانه زنی ها حاکی از شروع توسعه این بازی دارد.

در گزارش جدیدی که توسط وب سایت Kotaku منتشر شده است، به نظر می رسد که فرهنگ کاری استودیو Rockstar تغییر یافته است و بعد از گزارش هایی که در مورد ساعت های کاری زیاد و فشار کاری روی کارکنان، حالا استودیو همه چیز را تغییر داده است. راکستار به منظور کاهش فشار کاری تصمیم به ساخت بازی های کوچکتری گرفته است.

اما این گزارش تنها در مورد فرهنگ کاری استودیو نیست و بخشی از آن نیز به بازی GTA 6 تعلق دارد. باید گفت که فرهنگ کاری جدید باعث شده است که بازی GTA 6 در روز اول انتشار یک عنوان متوسط باشد و شاهد نقشه عظیمی نباشیم اما این به معنی آن نیست که بازی کوچک خواهد بود و در طول زمان، آپدیت ها و بسته های الحاقی مختلفی برای آن عرضه خواهد شد که بازی را به محتوای در نظر گرفته شده می رساند.

این تصمیم به دلیل تغییر فرهنگ کاری استودیو گرفته شده است. در گزارش بیان شده است که تعدادی از کارکنان تصمیم به خروج از استودیو گرفته بودند و بعد از این تغییرات تصمیم خود را عوض کرده اند و به ساخت GTA 6 ادامه داده اند. فهمیدن اینکه بازی Grand Theft Auto 6 تحت توسعه است، چندان شکه کننده نیست به خصوص با فروش 110 میلیون نسخه ای بازی GTA V که یک سرمایه عظیم را عاید استودیو کرد.

بعید است که به این زودی ها خبری از بازی جدید بشنویم و باید منتظر خود راکستار بمانیم. نظر شما چیست؟

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.