Metal Gear Solid Remake
یحیی رحیمی

بازی Metal Gear Solid Remake برای PS5 عرضه می‌شود

یحیی رحیمی 14 آذر 1401 1 دیدگاه
543 بازدید

شایعات در مورد سری بازی متال گیر سالید هر بار بیشتر قوت می‌گیرد و در عین حال کونامی، هیچ خبر رسمی منتشر نمی‌کند. طبق شایعه تازه‌ای، بازی Metal Gear Solid Remake در دست ساخت است و این اثر به صورت انحصاری برای کنسول PS5 سونی منتشر خواهد شد. کونامی به‌تازگی رویکردی متفاوت و مشابه کپکام اتخاذ کرده و با معرفی ریمیک سایلنت هیل 2، برنامه‌هایی برای سری بازی متال گیر هم دارد.

تابه‌حال شایعات متعددی در مورد بازی Metal Gear Solid Remake مطرح شده است. مطلب تازه‌ای در وب‌سایت ResetEra به شایعات اخیر قوت بخشید و اطلاعات تازه‌ای در اختیار ما قرار داد. این مطلب به رسانه اسپانیایی‌زبان Areajugones استناد می‌کند و مدعی است که ریمیک متال گیر سالید به‌صورت جدی در حال ساخت است. این اثر همچنین در انحصار کنسول پلی استیشن 5 خواهد بود. این ادعا با توجه به آنکه ریمیک سایلنت هیل 2 هم در انحصار کنسول سونی است، چندان دور از انتظار نخواهد بود.

طبق شایعه جدید، معرفی بازی Metal Gear Solid Remake به‌زودی انجام می‌شود. مراسم گیم اواردز 2022 نزدیک‌ترین رویداد گیمینگ است و ممکن است که بازی در این رویداد معرفی شود. هرچند که گزارش جدید نشان می‌دهد که این احتمال ضعیف است و کونامی یک رویداد ویژه برای متال گیر سالید برگزار می‌کند و پروژه‌های دیگر را هم معرفی خواهد کرد. اقدامی که در مورد سری بازی سایلنت هیل انجام گرفت و با استقبال طرفداران همراه شد.

Metal Gear Solid Remake

انتشار انحصاری Metal Gear Solid Remake

در ادامه گزارش مطرح شده که ساخت ریمیک متال گیر سالید از سال‌ها پیش آغاز شده و توسعه‌ی آن به مرحله مناسبی رسیده است. در مورد استودیو توسعه‌دهنده اطلاعاتی در دست نیست و ممکن است که یکی از استودیوهای داخلی کونامی به ساخت بازی مشغول باشد یا اینکه توسعه بازی به یک استودیو خارجی سپرده شود. شایعه دیگری از ساخت بازی توسط استودیو Bluepoint Games خبر می‌داد که این شایعه تائید نشده است. در حال حاضر کونامی به شایعات اخیر پاسخ نداده است و نمی‌توان به آن‌ها استناد کرد. بهتر است منتظر معرفی بازی در هفته‌ها و ماه‌های آتی باشیم.

خروج هیدئو کوجیما از کونامی، ادامه‌ی ساخت سری متال گیر را با مشکل مواجه کرد و هنوز برنامه‌ای برای ادامه‌ی این سری وجود ندارد. در عین حال بازسازی آثار اولیه نیز می‌تواند تغییرات شگرفی در بدنه آن‌ها ایجاد کند و باید دید توسعه‌دهنده چه رویکردی اتخاذ کرده است. نظر شما در مورد Metal Gear Solid Remake چیست؟

منبع: Wccftech

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه
  • Avatar

    میرو

    مهمان

    خیلی جالب بود

    پاسخ دهید