پارسی گیم

دانلود بازی Metal Gear Solid برای PC

پارسی گیم 7 مهر 1399 3 دیدگاه
39,825 بازدید

دانلود بازی Metal Gear Solid برای کامپیوتر

سری بازی Metal Gear امضای هنری هیدئو کوجیما به شمار می‌رود و این سری بازی مشهور در طی نسخه‌های مختلف، افراد زیادی را عاشق خود کرد و به یکی از بازی‌های اساسی صنعت سرگرمی تبدیل شد. هیدئو کوجیما جوان پس از چند تجربه ناموفق در زمینه فیلم‌سازی و داستان‌نویسی، با ورود به عرصه بازی، همه را غافل‌گیر کرد. دو نسخه از سری بازی متال گیر راهی بازار شد اما این نسل پنجم کنسول‌ها و پلی استیشن 1 بود که مهره نجات و پله پیشرفت بازی شد. این سری بازی با نسخه جدیدی به نام بازی Metal Gear Solid برگشت و با ارائه یک داستان بی‌نظیر، خاطره بزرگی برای عاشقان بازی‌های ویدیویی و گیمرهای آن زمان به‌جا گذاشت که هنوز هم جزو بهترین خاطرات این افراد به‌حساب می‌آید.

قرار بود پس انتشار دو بازی متال گیر، نسخه سوم برای کنسول پاناسونیک عرضه شود، اما با توجه به کاهش مخاطبان این کنسول بازی، کوجیما تصمیم به ساخت یک بازی کاملاً جدید به نام Metal Gear Solid گرفت که پس از طی یک دوره سه‌ساله، راهی کنسول پلی استیشن 1 شد. این اولین بار بود که متال گیر با مزه سه‌بعدی به خورد بازی بازداده می‌شد و پیشرفت بسیار بزرگی بود. داستان بازی در سال 2005 میلادی دنبال می‌شود و یک نیروی ویژه به نام FOXHOUND موفق به اجرای پروژه‌ای مخفی در آلاسکا شده که هدف اصلی آن ایجاد سلاح اتمی و یک سری ربات‌های قدرتمند با فناوری هسته‌ای است. این گروه دولت آمریکا را تهدید به استفاده از این سلاح می‌کنند و برای اینکه دست از تصمیمات خود بکشند، درخواست یک میلیارد دلار به همراه بقایای جسد رئیس بزرگ را زیر 24 ساعت می‌کنند. سالید اسنیک دست‌به‌کار می‌شود و همراه کلنل روی کمپبل به جزیره نام‌برده شده حمله می‌برند تا خطر را برطرف کنند.

بازی Metal Gear Solid کنترل شخصیت اسنیک را در اختیار شما قرار می‌دهد و بیشتر تمرکز بازی روی مخفی‌کاری است. شاید این اولین بازی است که این اندازه روی مخفی‌کاری تمرکز دارد اما هر چه باشد، تعریف‌کننده گیم پلی مخفی‌کاری در میان بازی‌های ویدیویی است که در نسخه‌های بعدی به اوج خود رسید. هر بار به یک سری مکان‌های سری حمله خواهید کرد و برای اینکه از دید دشمن دورباشید، قابلیت‌هایی مانند استفاده از جعبه برای پنهان شدن و عینک‌های دید در شب وجود دارد. اگرچه این بازی اولین نسخه سه‌بعدی از فرانچایز متال گیر سالید به‌حساب می‌آید اما هنوز دوربین بازی آن‌چنان‌که باید مطابق یک دنیای سه‌بعدی قرار داده نشده و حالا کونامی آن را بدون تغییر خاصی و با افزایش رزولوشن روی رایانه‌های شخصی بازنشر کرده است. تجربه این بازی شمارا به یاد خاطرات خوش گذشته خواهد انداخت. در این سبک بازی‌های Metal Gear Solid V Phantom Pain و Death Stranding را از دست ندهید.

در ادامه برای دانلود بازی Metal Gear Solid با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

System: Windows 7 / 8 / 10
Processor: 1.8 GHz
Memory: 2 GB RAM
Graphics: 3D graphics card compatible with DirectX 9.0c and 256 MB VRAM
Storage: 1 GB

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

You are Snake, a government agent on a mission to regain control of a secret nuclear weapons base from terrorist hands.
Now the international best-selling PlayStation game comes to the PC with better graphics, added features, and new gameplay modes! Unlike anything you’ve played before, Metal Gear Solid introduces a new genre of gaming where ninja-like stealth and cool head are your best weapons for survival

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 3 دیدگاه
  • Avatar

    هعی

    مهمان

    داش اون برا گیم کیوبه و شبیه سازشم فک نکنم باشه

    پاسخ دهید
  • Avatar

    کارن

    مهمان

    در مبارزه با باس ده اند باید یک هفته وارد بازی نشید چون بخاطر کهولت سن پیرمرد اون میمیره

    پاسخ دهید
  • Avatar

    شروین

    مهمان

    Metal Gear Solid 1 The Twin Snakes
    لطفا این نسخه را قرار دهید. بازسازی نسخه اول است

    پاسخ دهید