بازی Silent Hill 2
یحیی رحیمی

جزئیات گیم پلی Silent Hill 2 Remake: آنریل انجین 5 و سیستم مبارزه جدید

یحیی رحیمی 28 مهر 1401 بدون دیدگاه
470 بازدید

استودیو Bloober Team برای بازسازی سایلنت هیل 2 از تمام توان خود کمک گرفته و تصمیمات بزرگی گرفته است. کونامی از تریلر معرفی بازی رونمایی کرد و سپس صحبت‌ّهای آکیرا یامائوکا و ماساهیرو ایتو را شنیدیم که پس از بیست سال، بار دیگر روی این فرنچایز کار خواهند کرد. موتوئی اوکاموتو، تولیدکننده ارشد در کونامی، مطلب کاملی در مورد جزئیات گیم پلی Silent Hill 2 Remake در بخش بلاگ وب‌سایت پلی استیشن منتشر کرده که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

یکی از بزرگ‌ترین تغییرات در مورد گیم پلی Silent Hill 2 Remake، حذف دوربین اصلی و جایگزین کردن آن است. تولیدکننده بازی می‌گوید که بازی‌کنان می‌توانند آنچه جیمز می‌تواند ببینید را مشاهده کنند. دوربین از پشت و روی شانه قرارگرفته و این تغییر باعث می‌شود تا بازی‌کنان در محیط غوطه‌ور شوند و حس کنند که بخشی از این دنیای غیرواقعی هستند. کارگردان بازی از استودیو بلوبر هم به تغییر دوربین اشاره کرد و اینکه نقش اساسی در روند بازی ایفا می‌کند.

بلوبر تیم، خالق بازی Blair Witch از آنریل انجین 5 و قدرت نرم‌افزاری آن برای خلق یک شهر مه‌گرفته استفاده کرده است. طبق گفته‌ها، بازیکنان PS5 از کیفیت بصری بازی شگفت‌زده خواهند شد. استفاده از ابزارهایی مانند Lumen و Nanite که مربوط به آنریل انجین 5 هستند، اجازه داده تا سطح تازه‌ای از واقع‌گرایی ایجاد شود و درعین‌حال، نورپردازی در محیط به بهترین شکل ممکن اعمال شود. سازنده بازی همچنان به ریشه‌های این اثر پایبند است و درعین‌حال المان‌های تازه‌ای هم اضافه خواهد کرد.

گیم پلی Silent Hill 2 Remake

تغییر گیم پلی Silent Hill 2 Remake

تولیدکننده می‌گوید که نیاز به تغییر گیم پلی Silent Hill 2 Remake وجود داشت و اینکه بخش‌های مهمی باید مدرنیزه می‌شد تا همان اثر سابق یا مشابه را می‌گذاشت. برای نمونه دوربین تغییر یافته و همچنین سیستم مبارزه تازه‌ای به کار گرفته شده است. توضیحاتی در مورد نحوه تغییر سیستم مبارزه بیان نشده است. کونامی می‌گوید که بیست سال از عرضه بازی برای PS2 می‌گذرد و فناوری در این زمان، پیشرفت بسیار زیادی داشته و به لطف جلسات موشن کپچر، تمامی احساسات موجود در صورت شخصیت‌ها به‌صورت دقیق نمایش داده می‌شوند.

آنریل انجین 5 ابزارهای قدرتمندی در اختیار بلوبر تیم قرار داده تا بتوانند دنیای بسیار دقیق و واقع‌گرایانه‌ای بسازند. نسخه PS5 بازی از قابلیت‌های بیشتری پشتیبانی می‌کند. استفاده از صدای سه‌بعدی باعث شده تا بازی‌کنان بتوانند مکان منبع صدا را تشخیص دهند. سیستم صدا WWise هم باعث شده تا حس حضور در محیط بازی کاملاً منتقل شود. دسته دوال‌سنس به طرز خاصی برای بروز احساسات متنوع استفاده شده و تولید‌کننده می‌گوید که جزئیات زیادی مانده که نمی‌تواند از آن‌ها صحبت کند و می‌خواهد یک سورپرایز باشد.

حافظه SSD کنسول پلی استیشن 5 باعث تغییرات شگرفی در گیم پلی Silent Hill 2 Remake شده است. صفحات لودینگ به‌طور کامل حذف شده است و نتیجه نهایی، بازی‌ای است که از هر لحاظ از نسخه اول بهتر عمل می‌کند. با اعلام سیستم مورد نیاز ریمیک سایلنت هیل 2، قدم بعدی انتشار برای PS5 و PC در سال آینده است.

منبع: VGC

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.