شخصیت های بازی Starfield استارفیلد
محمد صادق شجاعی

شخصیت‌ های بازی Starfield روابط رمانتیک پیچیده‌ای دارند

محمد صادق شجاعی 13 آذر 1401 بدون دیدگاه
276 بازدید

تاد هاوارد، کارگردان بازی استارفیلد، اخیرا مهمان پادکست لکس فریدمن بوده و در قالب آن اطلاعات مختلفی ارائه کرده است. یکی از این موارد، وجود روابط رمانتیک پیچیده بین شخصیت های بازی Starfield است.

با نزدیک شدن به پایان سال 2022 و آغاز سال 2023، بسیاری از بازیکنان خواهان انتشار اطلاعات بیشتر از بازی Starfield هستند. خوشبختانه تاد هاوارد، کارگردان این اثر، به تازگی مهمان پادکست لکس فریدمن بوده و جزئیات زیادی را از بازی استارفیلد بیان کرده است.

کارگردان بازی Starfield در مصاحبه با لکس فریدمن، در مورد موضوعات مختلفی از جمله بازی‌های متعدد خود صحبت کرده است. یکی از نکاتی که تاد هاوارد به آن اشاره کرده، تمرکز روی روابط رمانتیک پیچیده‌تر در مقایسه با بازی‌های قبلی شرکت بتسدا است. این ویژگی در چهار کاراکتر همراه موجود در بازی استارفیلد دیده می‌شود.

کارگردان بازی Starfield در این باره گفته است: «روابط رمانتیک یکی از مواردی است که در بازی استارفیلد روی آن تمرکز کرده‌ایم. در این بازی چندین کاراکتر همراه وجود دارد، اما با چهار نفر از آن‌ها می‌توانید روابط رمانتیک پیچیده‌تری نسبت به گذشته داشته باشید و تنها به علاقه یا عدم علاقه محدود نشوید. ممکن است آن‌ها عاشق شما باشند و به این دلیل که از عمل شما خوششان نمی‌آید، موقتا عصبانی بوده و سپس دوباره عاشق شما شوند.»

شخصیت های بازی Starfield استارفیلد

نقش سیستم گفت و گو در روابط رمانتیک شخصیت های Starfield

تاد هاوارد در ادامه توضیح می‌دهد: «در بسیاری از بازی‌ها شما تنها سطح علاقه را افزایش می‌دهید و به مرور در یک رابطه عاشقانه قرار می‌گیرید. زمانی که کاراکتر مقابل را ناراحت می‌کنید، انگار که هرگز اتفاق نیفتاده، می‌توانید به رابطه خود ادامه دهید. اما ما می‌خواستیم روابط به گونه‌ای باشد که شخصیت ها نسبت به یکدیگر متعهد باشند و در عین حال نسبت به رفتار‌های یکدیگر واکنش نشان دهند. برخلاف بازی‌های دیگر که می‌توانید از موقعیت‌های ناراحتی عبور کنید، در بازی Starfield در وضعیت موقتی “از کاری که انجام دادی راضی نیستم”، قرار می‌گیرید.»

روابط رمانتیک پیچیده بازی Starfield مشخصا به لطف سیستم گفت و گو و متقاعد‌سازی پیشرفته که قبلا تاد هاوارد به آن اشاره کرده بود، محقق شده است. کارگردان بازی استارفیلد در قالب پادکست لکس فریدمن اطلاعات دیگری نیز بیان کرده است. به این واسطه او تایید کرد که لباس‌های فضا‌نوردی مختلف دارای مقاومت‌های متفاوتی در برابر هوای سمی یا دمای محیط هستند. این ویژگی در زمان کاوش سیاره‌هایی با آب و هوای نامناسب اهمیت زیادی دارد. همچنین تاد هاوارد اعلام کرد که منظومه‌ها دارای سطوح خاص خود هستند و هر یک سطح دشواری خود را دارند.

انتشار بازی Starfield اخیرا به تعویق افتاده و به سال آینده میلادی موکول شده است. پیش از این سازندگان اثر مذکور قصد داشتند آن را در تاریخ 11 نوامبر 2022 (20 آبان 1401) در دسترس قرار دهند؛ اما از آن جایی که این امر ریسک بزرگی برای تیم سازنده، ایکس باکس و طرفداران محسوب می‌شد، از انجام آن خودداری کردند.

در حال حاضر تاریخ انتشار بازی استارفیلد مشخص نشده و شرکت بتسدا تنها به ارائه آن در سه ماهه اول یا دوم سال 2023 اشاره کرده است. نظر شما در مورد وجود روابط رمانتیک پیچیده بین شخصیت های بازی Starfield چیست؟ آیا این ویژگی تجربه بازی را بهبود خواهد بخشید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: Wccftech

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.