Assassin’s Creed RED
یحیی رحیمی

تولید بازی Assassin’s Creed RED به مشکل خورده است

یحیی رحیمی 12 آذر 1401 بدون دیدگاه
192 بازدید

بازی Assassin’s Creed RED از تازه‌ترین عناوین سری بازی اساسینز کرید است که سفری مهیج به ژاپن عصر سامورایی‌ها خواهد بود. گزارش تازه‌ای نشان می‌دهد که تولید بازی جدید با مشکل مواجه شده است و روند تولید به کندی پیش می‌رود. در سوی دیگر تولید پروژه HEXE به عصر صاحره‌سوزی در اروپا می‌پردازد به شروع روند تولید جدی نزدیک شده و چند قدم پیشرفت کرده است.

شرکت فرانسوی یوبی‌سافت چند ماه پیش از چندین بازی اساسینز کرید رونمایی کرد. این بازی‌ها در طی سال‌های آتی منتشر می‌شوند و به‌عنوان آینده این سری شناخته می‌شوند. اولین مورد که Assassin’s Creed Mirage نام دارد، اثری کوتاه‌تر با تکیه بر المان‌های مخفی‌کاری است و در بغداد جریان دارد. دیگر بازی با اسم رمز «سرخ» در کشور ژاپن جریان دارد و ترکیب مبارزات نینجا و سامورایی را خواهیم داشت. در نهایت پروژه HEXE به سال‌های پایانی حکومت روم می‌پردازد و دوران صاحره‌سوزی و بی‌خردی اروپا را روایت می‌کند.

تام هندرسون در گزارش تازه‌ای که وب‌سایت اینسایدر گیمینگ منتشر شد، جزئیات تازه‌ای از روند تولید بازی Assassin’s Creed RED را آشکار کرد. او می‌گوید که تولید بازی به استودیو کبک (Quebec) یوبی سافت سپرده شده و مشکلات متعددی برای آن پیش آمده است. بزرگ‌ترین مشکل، خروج اعضای اصلی استودیو به دلیل اتهامات آزار و اذیت است و این پروژه در حال حاضر با کمبود توسعه‌دهنده دست و پنجه نرم می‌کند.

مشکلات تولید Assassin’s Creed RED

مشکلات تولید Assassin’s Creed RED

هندرسون در ادامه ادعا می‌کند که بازی HEXE در طی مراحل بررسی ایده و طرح اولیه با استقبال زیادی مواجه شده و به‌زودی تولید کامل آن شروع می‌شود. روند تولید نهایی زمانی آغاز می‌شود که تمامی جنبه‌های طراحی بازی به اتمام برسند و استودیو درک کاملی در مورد اثر پیدا کند. پس از آن است که برنامه‌نویس‌ها و طراح‌های مختلف شروع به ساخت بافت‌ها و بدنه بازی خواهند کرد. در حال حاضر مشخص نیست که این اثر چه زمانی آماده‌ی انتشار خواهد بود.

شایعات پیشین حاکی از انتشار بازی Assassin’s Creed RED در سال 2024 است. بازی HEXE نیز برای سال 2026 برنامه‌ریزی شده است. با توجه به آنکه مشکلاتی برای تولید بازی جدید پدید آمده است، احتمال آنکه انتشار اثر به سال 2025 منتقل شود وجود دارد. گفتنی است یوبی سافت هیچ‌کدام از این گفته‌ها را تائید نکرده و در مورد روند تولید بازی‌های جدید هم گزارشی نداده است. در خبر دیگری، انتشار بازی اساسینز کرید میراژ با تأخیر مواجه شده و این محصول به‌جای بهار در تابستان 2023 عرضه خواهد شد. منتظر خبرهای رسمی باشید.

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.