Assassin’s Creed Mirage
یحیی رحیمی

شایعه: بازی Assassin’s Creed Mirage تاخیر خورد

یحیی رحیمی 12 آذر 1401 بدون دیدگاه
263 بازدید

یوبی‌سافت تابه‌حال تاریخ انتشار رسمی بازی Assassin’s Creed Mirage، تازه‌ترین اثر از مجموعه بازی اساسینز کرید را اعلام نکرده است؛ اما گزارش تازه‌ای حکایت از تاخیر بازی تا ماه اوت میلادی دارد. این شرکت فرانسوی از انتشار بازی اساسینز کرید میراژ در سال 2023 و به‌خصوص اوایل سال خبر داده بود و گزارشی هم در مورد عرضه‌ی آن در بهار سال آینده منتشر شد. گفتنی است تاریخ اولیه انتشار بازی ماه فوریه بود که بهار منتقل شد و این تاریخ بار دیگر جابه‌جا شده است.

تام هندرسون در وب‌سایت شخصی‌اش به نام اینسایدر گیمینگ، گزارش تازه‌ای در مورد فرایند تولید بازی‌های اساسینز کرید منتشر کرده است. او می‌گوید که تاخیر Assassin’s Creed Mirage حتمی است و اینکه تاریخ انتشار در پشت پرده تغییر یافته است. او می‌گوید که انتشار بازی برای بهار سال 2023 تنظیم شده بود، اما این تاریخ به ماه اوت (مرداد) تغییر یافته است. این باعث می‌شود تا میان انتشار آخرین بازی این سری و بازی میراژ حدود سه سال فاصله ایجاد شود.

بازی اساسینز کرید والهالا آخرین نسخه این سری محبوب به‌حساب می‌آید که تابه‌حال حدود دو سال محتوای منحصر به فرد دریافت کرده است. بسته‌های الحاقی مختلف در کنار محتوای رایگان، طرفداران این سری را سرگرم کرده است، اما طرفداران درخواست بازی جدید را دارند. به نظر می‌رسد که این اتفاق به زودی رخ نمی‌دهد و با تاخیر Assassin’s Creed Mirage، لازم است مدت بیشتری منتظر بازی باشیم. تاخیر انتشار در حالی اعلام می‌شود که افراد زیادی بازی را پیش‌خرید کرده‌اند.

تاخیر Assassin’s Creed Mirage

تاخیر Assassin’s Creed Mirage

یوبی‌سافت به‌تازگی محتوای پایانی بازی والهالا را منتشر کرده که شامل مأموریت بازی Mirage است. این مأموریت تلاش می‌کند این دو بازی را به یکدیگر پیوند دهد و شخصیت بسیم در بازی جدید، تاریخچه کامل‌تری دریافت کند. تام هندرسون در ادامه گزارش به وضعیت تولید بازی Assassin’s Creed Red اشاره کرده است. روند تولید این بازی جدید که در ژاپن و عصر سامورایی‌ها جریان دارد به مشکل خورده است و یوبی‌سافت در حال حاضر با مشکلات متنوعی در مورد این بازی دست و پنجه نرم می‌کند.

بازی دیگر اساسینز کرید با اسم رمز HEXE که به عصر پایانی امپراتوری روم و ساحره‌سوزی می‌پردازد، یک مرحله پیشرفت کرده و تولید آن یک مرحله به پایان نزدیک شده است. جزئیات بیشتر در مطلب دیگری ارائه خواهد داشت. بازی Assassin’s Creed Mirage با پرداختن به داستان شخصیت بسیم در بغداد و تمرکز روی جنبه‌ی مخفی‌کاری به ریشه‌های این سری باز می‌گردد. بازی جدید برای کنسول‌های ایکس باکس، پلی استیشن و کامپیوتر با قیمت 50 دلار منتشر خواهد شد.

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.