اساسینز کرید
محمد صادق شجاعی

بازی جدید اساسینز کرید در ژاپن فئودال معرفی شد

محمد صادق شجاعی 21 شهریور 1401 بدون دیدگاه
687 بازدید

پس از مدت‌ها انتظار بالاخره در قالب رویداد Ubisoft Forward به صورت رسمی Assassin’s Creed Infinity معرفی شد. این محصول شرکت Ubisoft در واقع یک پلتفرم و هاب جدید است که از طریق آن به بازی‌های مختلف سری اساسینز کرید دسترسی پیدا می‌کنید. طبق جدید‌ترین اخبار بازی، علاوه بر معرفی اساسینز کرید اینفینیتی، از دو اثری که به عنوان بخشی از این هاب قابل تجربه هستند، رونمایی شد؛ بر این اساس بازی جدید اساسینز کرید در ژاپن فئودال جریان دارد.

مارک الکسیس کوته، معاون ارشد تهیه‌کننده اجرایی سری Assassin’s Creed ، در مورد Assassin’s Creed Infinity چنین گفته است: «اساسینز کرید اینفینیتی یک بازی نیست. در واقع این محصول یک پلتفرم است که به عنوان تنها راه برای تجربه بازی‌های آینده سری اساسینز کرید محسوب می‌شود. Assassin’s Creed Infinity به عنوان یک هاب عمل می‌کند که تمامی آثار مختلف و بازیکنان را در یک نقطه متمرکز می‌کند».

پلتفرم  اساسینز کرید اینفینیتی حاوی بازی‌های مختلفی خواهد بود که به نظر می‌رسد اولین آن‌ها با نام Assassin’s Creed Codename Red شناخته می‌شود. مارک الکسیس کوته از این اثر به عنوان «پرچمدار بعدی سری اساسینز کرید و آینده بازی‌های نقش‌آفرینی و Open-World شرکت یوبی سافت» نام برده است. بازی جدید سری Assassin’s Creed در ژاپن فئودال جریان خواهد داشت. بسیاری از بازیکنان خواهان آن بودند که شرکت Ubisoft این دوره تاریخی را به آثار خود اضافه کند. تریلر معرفی بازی Assassin’s Creed Codename Red یک شینوبی را نشان می‌دهد که روی یک سقف شیبدار می‌پرد و در حالی که شمشیر در دست دارد، هیدن بلید خود را آماده می‌کند.

اساسینز کرید

Assassin’s Creed Infinity آثار آینده سری را متمرکز خواهد کرد

بازی جدید اساسینز کرید در ژاپن فئودال توسط استودیو Ubisoft Quebec ساخته خواهد شد. جاناتان دومونت، کارگردان نوآوری بازی‌های Assassin’s Creed Odyssey و Immortals Fenyx Rising، رهبری تیم تولید را بر عهده دارد. علاوه بر بازی Assassin’s Creed Codename Red، مارک الکسیس کوته بازی دیگری را که در قالب Assassin’s Creed Infinity در دسترس قرار می‌گیرید، معرفی کرده است. این اثر که با نام بازی Assassin’s Creed Codename Hexe شناخته می‌شود، توسط استودیو Ubisoft Montreal در حال ساخت است. کلینت هاکینگ، کارگردان بازی‌های Far Cry 2 ،Splinter Cell: Chaos Theory و Watch Dogs: Legion، کارگردانی بازی مذکور را بر عهده دارد. مارک الکسیس کوته از بازی Assassin’s Creed Codename Hexe به عنوان «یک پرچمدار جدید سری اساسینز کرید» و یک تجربه متفاوت از این مجموعه یاد کرده است.

با این وجود که یک تریلر از بازی مذکور پخش شده، اما هیچ یک از بخش‌های آن اعم از زمینه داستانی و شخصیت اصلی در قالب آن قابل مشاهده نیستند. با بررسی لوگوی بازی Assassin’s Creed Codename Hexe می‌توان فرضیه‌هایی در این رابطه مطرح کرد. لوگوی مثلثی سری اساسینز کرید در حالی به نمایش گذاشته می‌شود که از شاخه‌ها و ریسمان ساخته شده و شبیه به یک طلسم جادوگری از شاخه درخت آویزان است. در پایان تریلر معرفی بازی مذکور، نسخه اصلی لوگو در شرایطی دیده می‌شود که در پشت آن طلسم‌ها و یک ستاره هفت پر وجود دارد. با توجه به موسیقی وهم‌آور استفاده شده در تریلر بازی Assassin’s Creed Codename Hexe، فضای آن و استفاده از واژه آلمانی جادوگر در اسم رمز این اثر، می‌توان نتیجه گرفت که محوریت اصلی بازی مذکور شکار جادوگران است. محاکمه‌های جادوگران در بامبرگ که در دهه 1600 و در پس زمینه جنگ 30 ساله انجام شد، گزینه‌ای محتمل به نظر می‌رسد. تا‌کنون اطلاعات رسمی از سوی یوبی سافت منتشر نشده است.

بازی‌های Assassin’s Creed Codename Red و Assassin’s Creed Codename Hexe تنها دو بازی معرفی شده از پلتفرم Assassin’s Creed Infinity هستند. مارک الکسیس کوته اعلام کرده است که به لطف این پلتفرم شاهد بازگشت بازی‌های چندنفره اساسینز کرید هستیم. وی در این مورد گفته است: «ما در حال بررسی این هستیم که چگونه می‌توانیم تجربیات مستقل و چندنفره را به دنیای سری Assassin’s Creed بازگردانیم و همگی آن‌ها را در اساسینز کرید اینفینیتی به یکدیگر متصل کنیم».

اساسینز کرید در ژاپن فئودال

احتمالا جادوگران محور اصلی Assassin’s Creed Hexe هستند

در حال حاضر مشخص نیست که یوبی سافت در حال برنامه‌ریزی برای بازگشت کدام‌یک از حالت‌های چند‌نفره سری اساسینز کرید است. احتمال دارد که این حالت‌ها مشابه بازی‌های Assassin’s Creed 2 یا Assassin’s Creed Unity باشند. با این حال، استفاده از اصطلاح «مستقل» نشان می‌دهد که احتمالا تجربیات چندنفره سری Assassin’s Creed عملکردی مشابه بازی Call of Duty’s Warzone داشته و جدا از آثار پرچمدار Assassin’s Creed Infinity خواهند بود. انتظار نمی‌رود که تا قبل از سال آینده این آثار در دسترس قرار بگیرند.

نظر شما در مورد معرفی بازی جدید اساسینز کرید در ژاپن فئودال چیست؟ به نظر شما استفاده از این زمینه داستانی با استقبال همراه خواهد شد؟ نظر شما در مورد بازی Assassin’s Creed Codename Hexe و پلتفرم اساسینز کرید اینفینیتی چیست؟ آیا این موارد توانسته‌اند نظر شما را جلب کنند؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: IGN

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.