New Game Plus اساسینز کرید والهالا بازی Assassin's Creed: Valhalla
محمد صادق شجاعی

حالت New Game Plus به اساسینز کرید والهالا اضافه نمی‌شود

محمد صادق شجاعی 29 آبان 1401 بدون دیدگاه
435 بازدید

بر اساس تازه‌ترین اخبار بازی، در راستای پایان پشتیبانی از بازی Assassin’s Creed: Valhalla، شرکت یوبی سافت تایید کرده است که علی‌رغم درخواست‌های طرفداران، حالت New Game Plus به اساسینز کرید والهالا اضافه نخواهد شد.

بازی Assassin’s Creed: Valhalla با اختلاف بزرگ‌ترین بازی سری Assassin’s Creed است. شرکت Ubisoft با انتشار انواع و اقسام بسته‌های الحاقی تلاش کرده است که وسعت این اثر را بیش از پیش افزایش دهد. کامل کردن تمامی بخش‌های بازی اساسینز کرید والهالا کار آسانی نیست و حتی در بخش اصلی باید صد‌ها ساعت وقت صرف تجربه جنبه‌های مختلف کنید. با این حال بسیاری از بازیکنان درخواست محتوا‌های بیشتر در قالب حالت نیو گیم پلاس را دارند. از آن جایی که برنامه دو ساله پشتیبانی محتوایی از بازی Assassin’s Creed: Valhalla به پایان خود نزدیک می‌شود، افراد زیادی به اضافه شدن این حالت امیدوار نیستند. حال شرکت یوبی سافت اعلام کرده است که نتوانسته راه‌های رضایت‌بخشی برای حالت New Game Plus اساسینز کرید والهالا پیدا کند.

با استناد به اعلام شرکت Ubisoft، در هنگام بررسی اضافه کردن حالت نیو گیم پلاس، سازندگان بازی Assassin’s Creed: Valhalla متوجه شدند که عمق بازی گزینه‌های محدودی برای تبدیل کردن تکرار بازی به تجربه‌ای منحصر به فرد و ارزشمند ارائه می‌کند. این امر موجب شده است که حالت New Game Plus به بازی اساسینز کرید والهالا اضافه نشده و نتوانید بازی مذکور را از ابتدا و در شرایطی که تجهیزات و توانایی‌های خود را به همراه دارید، شروع کنید.

لازم به ذکر است که در سراسر محیط بازی Assassin’s Creed: Valhalla انواع و اقسام سلاح و زره‌های منحصر به فرد برای ایور پراکنده شده است. حالت New Game Plus‌ اساسینز کرید والهالا سازندگان را ملزم می‌کند که یا تعدادی تجهیزات کاملا جدید طراحی کنند یا متریال لازم برای ساخت انواع آیتم‌ها را جایگزین کنند. حالت اول وقت زیادی از تیم سازنده را به خود اختصاص می‌دهد. همچنین حالت دوم برای بازیکنان با‌تجربه عملا بدون استفاده است. به همین دلیل هیچ‌یک از این دو راه برای یوبی سافت گزینه مناسبی نیستند.

New Game Plus اساسینز کرید والهالا بازی Assassin's Creed: Valhalla

آخرین DLC اساسینز کرید والهالا به زودی منتشر خواهد شد

بدون شک عدم اضافه شدن حالت نیو گیم پلاس به بازی Assassin’s Creed: Valhalla موجب نا‌امیدی بسیاری از طرفداران خواهد شد. با این حال شرکت Ubisoft امیدوار بوده محتوا‌های منتشر شده در ماه‌های گذشته، از جمله حالت Forgotten Saga که تجربه‌ای الهام گرفته شده از سبک روگ لایت است، مورد توجه بازیکنان علاقه‌مند به چالش قرار بگیرد.

شرکت یوبی سافت پشتیبانی از بازی Assassin’s Creed: Valhalla را در سال 2022 به پایان رسانده و تا قبل از سال جدید میلادی چند به روز رسانی دیگر ارائه خواهد کرد. در قالب یک آپدیت که در تاریخ 6 دسامبر (15 آذر) منتشر خواهد شد، آخرین بخش از حماسه ایور تحت عنوان The Last Chapter در دسترس قرار می‌گیرد. این بسته الحاقی داستان‌های روایت شده در طول بازی اساسینز کرید والهالا را به هم پیوند داده و دوران شما در Raven Clan را به پایان می‌رساند. طبیعتا بدون کامل کردن بخش اصلی بازی، به پایان رساندن آرک‌های داستانی Asgard و Jotunheim و برداشتن نقاب از صورت رهبر Order of the Ancients قادر به تجربه The Last Chapter نخواهید بود.

نظر شما در مورد عدم اضافه شدن حالت New Game Plus به اساسینز کرید والهالا چیست؟ آیا این تصمیم یوبی سافت موجب ناراحتی شما شده است؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: The Gamer

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.