بهترین بازی های ماجراجویی ایکس باکس وان
امیرحسین والی

بهترین بازی های ماجراجویی ایکس باکس وان

امیرحسین والی 19 آبان 1401 بدون دیدگاه
3,871 بازدید

بازی‌ های ماجراجویی ایکس باکس وان لیست بلندبالایی دارند؛ طی چند سال اخیر اهمیت بسیار زیادی نسبت به این سبک داده شده و حتی بازی‌هایی که سبک اصلی‌شان اکشن ماجراجویی نیست هم به خوبی توانسته‌اند که المان‌های ماجراجویی را در دل گیم پلی خود جای بدهند. بازی های ماجراجویی جز ژانرهای پرطرفداری در میان بازیکنان هستند و عناوین مختلفی در میان آن‌ها ارزش تجربه کردن را دارد.

معرفی 10 تا از بهترین بازی های ماجراجویی ایکس باکس وان

در میان بهترین بازی های xbox one، عناوین ماجراجویی جایگاه ویژه‌ای دارند زیرا در کنار گیم پلی سرگرم‌کننده، داستان خوبی را نیز می‌توان در دل آن‌ها پیدا کرد. در این لیست سعی کرده‌ایم که تعدادی از بازی‌ های ماجراجویی xbox one را قرار بدهیم که ارزش تجربه دارند و هم‌چنین این بازی‌ها، جز عناوینی هستند که تجربه‌های متفاوتی را از سبک ماجراجویی به طرفداران این سبک ارائه می‌دهند. با پارسی گیم همراه باشید.

1) Kentucky Route Zero

بازی Kentucky Route Zero

بازی Kentucky Route Zero اثری مستقل از استودیوی سه‌نفره‌ی Cardboard Computer در سبک ماجرایی اشاره و کلیک است و از جمله بازی های ماجراجویی ایکس باکس وان محسوب می‌شود. انتشار این بازی توسط سازندگان هفت سال طول کشیده و در قالب پنج اکت اصلی و پنج اپیزود میانی یا Interlude انجام شده است. اولین و آخرین اکت این بازی به ترتیب در سال‌های ۲۰۱۳ و ۲۰۲۰ میلادی منتشر شد.

داستان بازی از یک پمپ بنزین در کنتاکی آمریکا آغاز می‌شود؛ یک راننده‌ی ماشین باربر با نام Conway که برای یک مغازه‌ی آنتیک فروشی کار می‌کند، وظیفه دارد تا به عنوان آخرین ماموریت خود، یک محموله لوازم خانگی را به جایی با نام 5 Dogwood Drive ببرد. مشکل اینجاست که این مکان در حالت عادی قابل دسترسی نیست و کانوی سفری عجیب و جادویی را برای رسیدن به این مقصد آغاز می‌کند و طی راه، افراد مختلفی با او همراه می‌شوند.

اتفاقات بازی Kentucky Route Zero در فضایی سورئال و جادویی روایت می‌شود که از آثاری مشهور چون کتاب «صد سال تنهایی» هم الهام گرفته است. این اثر را می‌توان در سبک ماجرایی اشاره و کلیک قرار داد، اما خبری از معما نیست. در عوض بیشتر بازی به روایت داستان گفتگو با شخصیت‌های مختلف می‌گذرد. در بازی انتخاب‌های مختلفی هم وجود دارند که در ادامه تاثیر خود را نشان می‌دهند.

یکی از وجه‌های خاص بازی گرافیک آن است که سازندگان آن را کاملا به‌صورت مینیمالیستی طراحی کرده‌اند. به جز Conway شخصیت‌های متعددی در بازی وجود دارند که بازی برخی اوقات کنترل آن‌ها را به شما واگذار می‌کند. این برای کنسول‌ها در قالب یک نسخه‌ی کامل با نام Kentucky Route Zero: TV Edition عرضه شده است.

2) The Wolf Among Us

بازی The Wolf Among Us

بازی The Wolf Among Us یکی از آثار مشهور استودیوی Telltale Games است که اقتباسی از کمیک‌های Fables نوشته‌ی Bill Willingham و در واقع یک پیش‌درآمد برای آن محسوب می‌شود. این بازی همچون دیگر اثر مشهور تل‌تیل یعنی The Walking Dead یک اثر ماجرایی تعاملی با ساختار اپیزودیک است.

در دنیای The Wolf Among Us شخصیت‌های افسانه‌ها و داستان‌های پریان مجبور شده‌اند تا برای ادامه‌ی زندگی به منهتن آمریکا بروند و محدوده‌ای مخصوص با نام Fabletown را خلق کنند. شخصیت اصلی داستان Bigby Wolf همان گرگ داستان «شنل قرمزی» است که حالا در فرم انسان، کلانتر Fabletown به حساب می‌آید و به فعالیت‌های دیگر افراد این محدوده نظارت دارد تا مبادا خطایی از آن‌ها سر بزند و رازشان نزد انسان‌های عادی برملا شود.

داستان بازی The Wolf Among Us با پیدا یک جسد آغاز می‌شود. بیگبی به کمک «سفید برفی» دیگر شخصیت مهم داستان، تحقیقات را پیرامون این قضیه آغاز می‌کند که در ادامه به حقایق پنهان بزرگی ختم می‌شود. به جز این دو شخصیت‌های آشنای دیگری مثل «دیو و دلبر» هم در بازی حضور دارند که برای علاقه‌مندان به این داستان‌ها قطعا جذاب است.

طبق سنت همیشگی بازی‌های تل تیل، در بازی The Wolf Among Us هم با انتخاب‌هایی روبرو خواهید شد که در روند داستان تاثیرگذار هستند. به جز دیالوگ و تعامل با محیط، بسیاری از لحظات بازی به سکانس‌های اکشن و درگیری می‌گذرد که بر اساس مکانیک کلیدزنی یا QTE طراحی شده‌اند. گرافیک بازی در استایل سل شید طراحی شده و تا جای ممکن به استایل کمیک بوک ها نزدیک است.

3) Ori and the Will of the Wisps

بازی Ori and the Will of the Wisps

بازی Ori and the Will of the Wisps ادامه‌ای بر اثر موفق Ori and the Blind Forest محسوب می‌شود که در سال ۲۰۱۵ میلادی عرضه شد. این بازی هم همچون قسمت اول، توسط استودیوی اتریشی Moon Studios ساخته شده و یکی دیگر از بهترین بازی های ماجراجویی ایکس باکس وان است.

اتفاقات این نسخه بلافاصله پس از قسمت قبل رخ می‌دهد و ماجراهای شخصیت Ori روح سفید نگهبان و یک جغد جوان به نام Ku را روایت می‌کند. بازیکن در نقش «اوری» به مکانیک‌های پریدن، بالارفتن، شناور شدن هوا و شنا کردن دسترسی دارد و با اتکا به همین قابلیت‌ها، باید از موانع و پازل‌های موجود در محیط بازی عبور کند.

بازی ساختاری مترویدونیا دارد و با پیشروی در آن، توانایی‌های جدیدی کسب می‌کنید که به شما اجازه می‌دهد به مناطقی دسترسی پیدا کنید که پیش از آن امکانش نبود. در بازی Ori and the Will of the Wisps برخلاف قسمت قبل، ذخیره کردن روند به‌طور خودکار انجام می‌شود و دیگر نیازی به ذخیره‌ی دستی نیست. همچنین سیستم جدیدی برای ارتقای اوری طراحی شده که باید با پیدا کردن Shard ها یا خریدشان این کار را انجام داد. گوی‌هایی هم در سراسر بازی وجود دارند که با یافتن‌شان، قادر به افزایش میزان سلامتی و انرژی اوری هستید. این اثر با انجین Unity ساخته شده و گرافیکی دوبعدی با استایل هنری منحصربه‌فرد دارد. نسخه‌ی نسل نهم این بازی که برای کنسول‌های ایکس‌باکس سری ایکس و سری اس در دسترس قرار دارد، با وضوح تصویری 4K و فریم‌ریت ۱۲۰ اجرا می‌شود. حتی حالتی وجود دارد تا بازی را با وضوح 6K و فریم‌ریت ۶۰ تجربه کنید.

4) Children of Morta

بازی Children of Morta

بازی Children of Morta اثری از استودیوی ایرانی «فن‌افزار شریف» است که با نام بین‌المللی Dead Mage هم شناخته می‌شود. این استودیو پیش از این عناوین «گرشاسپ» و Shadow Blade را ساخته است، اما «فرزندان مورتا» مهم‌ترین اثر آن‌ها محسوب می‌شود. این بازی روایت‌گر ماجراهای خانواده‌ی برگسون است که وظیفه‌ی نگهبانی از کوهستان مورتا را دارند. داستان بازی با ظهور عنصری پلید با نام Corruption آغاز می‌شود که قصد تسخیر دنیا را دارد و خانواده‌ی برگسون باید آن را نابود کنند.

بازی Children of Morta یک بازی در سبک اکشن نقش‌آفرینی است که از المان‌های روگ‌لایک هم بهره می‌برد. در کل هفت عضو از خانواده‌ی برگسون به عنوان شخصیت قابل بازی حضور دارند که البته همه‌‌شان از ابتدا در دسترس نیستند و با پیشروی آزاد می‌شوند. هر عضو خانواده‌ی از قابلیت‌های مخصوصی بهره می‌برد؛ پدر خانواده به یک شمشیر و سپر مجهز است، دختر خانواده کمانداری ماهر محسوب می‌شود و پسر کوچک با دو شمشیر کوچک به مبارزه می‌پردازد.

در بازی چیزی به نام مرگ وجود ندارد، بلکه به لطف عنصری محافظ، با هر بار تمام شدن خط سلامتی به خانه‌ی برگسون‌ها باز می‌گردید که هاب بازی است و در آن‌جا می‌توان ماموریت‌ها را پیگیری کرد، شخصیت‌ها را ارتقا داد و همچنین تجهیزات جدیدی به دست آورد. به جز حمله، دفاع و جاخالی دادن، امکان باز کردن جادو برای هر شخصیت وجود دارد و همچنین می‌توان آن‌ها را به آیتم‌هایی تجهیز کرد که یا توانایی‌ها را بهبود می‌دهند یا قابلیت جدیدی در اختیار شخصیت قرار می‌دهند.

گرافیک بازی به‌صورت دوبعدی و با استایل پیکسل‌آرت است. داستان بازی علاوه بر خط اصلی موارد جانبی هم دارد که با هر بازگشت به خانه پیش می‌روند. این بازی هم به‌صورت تک‌نفره و هم کوآپ دونفره قابل تجربه است.

5) Red Dead Redemption 2

بازی Red Dead Redemption 2

بازی Red Dead Redemption 2 دومین نسخه از سری Red Dead است و پیش‌درآمدی بر عنوان Red Dead Redemption محسوب می‌شود که در سال ۲۰۱۰ میلادی برای PS3 و Xbox 360 عرضه شده بود. در این اثر که همچون قسمت قبلی، یک اثر اکشن ماجرایی جهان باز است، مخاطب در قالب شخصیت «آرتور مورگان» قرار می‌گیرد که عضوی از گنگ Van der Linde است؛ همان گنگی که شخصیت «جان مارستن» هم در آن حضور دارد.

اتفاقات بازی در سال ۱۸۹۹ میلادی رخ می‌دهد؛ دوره‌ای که آمریکا در حال عبور کردن از دوران غرب وحشی است و هفت‌تیرکشی و بی‌نظمی جای خود را به مدرنیته و تمدن شهری می‌دهد. بازیکن در قالب آرتور مورگان، علاوه بر تجربه‌ی خط داستانی می‌تواند به انجام فعالیت‌های مختلفی بپردازد که تنوع بالایی دارند؛ از شکار و جایزه‌بگیری گرفته تا سرقت و یافتن گنج‌های پنهان.

دنیای بازی علاوه بر وسعت زیاد، بسیار داینامیک است و اتفاقات مختلفی چه در شهرها و چه در طبیعت به صورت غیر قابل پیش‌بینی رخ می‌دهد. بسته به نوع کارها و ماموریت‌هایی که انجام می‌دهید، میزان افتخار و خوش‌نامی شما کم یا زیاد می‌شود که روی رفتار مردم با شما تاثیر دارد.

برای مثال اگر مدام به انجام کارهای خلاف و کشتار بپردازید، برای سرتان جایزه تعیین خواهد شد و افراد زیادی مایل به کشتن شما خواهند بود. بازی Red Dead Redemption 2 یک بخش آنلاین با نام Red Dead Online هم دارد که در آن می‌توانید به انجام ماموریت‌های مختلف، چه تنها و چه با دوستان خود بپردازید و حتی با دیگر بازیکنان رقابت داشته باشید. نسخه‌ی رایانه‌های شخصی این اثر با فاصله‌ی یک سال پس ازنسخه‌های کنسولی در دسترس قرار گرفت اما به سادگی می‌توان آن را یکی از بهترین بازی های ماجراجویی ایکس باکس وان نیز دانست.

6) Assassin’s Creed Valhalla

بازی Assassin’s Creed Valhalla

بازی Assassin’s Creed Valhalla دوازدهمین نسخه‌ی اصلی و بیست و دومین اثر از سری بازی‌های Assassin’s Creed به حساب می‌آید. در این اثر مخاطب برای اولین بار در سری، در قالب جنگجوهای وایکینگ قرار خواهد گرفت. همچون نسخه‌های Origins و Odyssey این نسخه هم تمرکز زیادی روی المان‌های نقش‌آفرینی دارد.

بازیکن در نقش یک وایکینگ به نام Eivor و در سال ۸۷۳ پس از میلاد قرار دارد؛ زمانی که وایکینگ‌ها با پادشاهی بریتانیا وارد نبرد شده‌اند و حالا قصد هجوم به مرزهای آن‌ها را دارند. در این بین Eivor نظاره‌گر جنگ ابدی اساسین‌ها و تمپلارها هم خواهد بود. مخاطب می‌تواند جنسیت شخصیت اصلی را به دلخواه خود انتخاب کند.

در عین حال حالتی وجود دارد که بنا به اقتضای داستان بین ایوور مرد و زن جابه‌جا می‌شوید. بازی Assassin’s Creed Valhalla همچون دو نسخه‌ی قبلی، یک اکشن ماجرایی جهان باز با المان‌های نقش‌آفرینی است که امکان شخصی‌سازی شخصیت خود در مواردی چون مو، لباس، زره و خالکوبی را خواهد داد. طیف وسیعی از سلاح‌ها همچون شمشیر، تبر، گرز، تیر و کمان و موارد مشابه در اختیار شما قرار دارد تا با سبک دلخواه خود به مبارزه با دشمنان بپردازید.

موارد کلاسیک این سری همچون Hidden Blade و مکانیک مخفی‌کاری عبور از میان جمعیت هم در این نسخه بازگشته‌اند. ساختار مراحل بازی همچون دو نسخه‌ی قبل، شامل ماموریت‌ها و مراحل داستانی و در کنار آن ماموریت‌های جانبی است. البته ماموریت‌های جانبی دیگر فرم جداگانه‌ای ندارند و بیشتر رخدادهایی هستند که طی داستان با آن‌ها روبرو خواهید شد.

سازندگان با الهام‌گیری از اساطیر اسکاندیناوی، به جز سرزمین‌های وایکینگ‌ها و مناطق بریتانیا، شما را به سرزمین‌های اساطیری مثل ازگارد و یوتنهایم خواهند برد. در بازی علاوه بر دشمنان معمولی شاهد حضور باس‌فایت‌های متنوع هم هستیم. این بازی اولین نسخه از سری AC است که برای نسل نهم هم منتشر می‌شود.

7) The Witcher 3: Wild Hunt

بازی The Witcher 3 Wild Hunt

قسمت سوم فرنچایز ویچر را، بدون شک می‌توان جز یکی از بهترین بازی‌های نسل هشتم و همچنین بهترین بازی های ماجراجویی ایکس باکس وان خطاب کرد. بازی که نه تنها در سال انتشارش توانست جایزه بهترین بازی سال را متعلق به خود کند، بلکه در سال بعد از انتشارش، به لطف انتشار بسته الحاقی Blood and Wine برای این بازی، جایزه بهترین بازی نقش‌آفرینی هم را کسب کرد و به طور کلی توانست طوفانی در این صنعت به راه بیندازد.

این بازی توسط استودیوی سی دی پراجکت رد ساخته شد که پیشتر هم با انتشار دو قسمت ابتدایی ویچر توانسته بودند طرفدارهای نسبی برای خود دست و پا کنند. اما قسمت سوم این بازی، دقیقا همان برگ برنده‌ای بود که این استودیو نیاز داشت تا خودش را به عنوان یکی از قطب‌های اصلی صنعت بازی‌های ویدیویی به نمایش بکشد که در انجام این کار هم به خوبی موفق بود.

بازی ویچر 3 ادامه داستان گرالت ریویا را روایت می‌کند که این بار به دنبال دخترخوانده گمشده‌اش یعنی سیری می‌گردد. بازی از دو زاویه دید مختلف یعنی زاویه دید گرالت و سیری روایت می‌شود که نشان می‌دهد هر دو چه چالش‌هایی را پشت سر می‌گذارند و آنتاگونیست اصلی این بازی، Wild Hunt است که به دنبال سیری است تا بتواند قدرت خارق‌العاده نهفته در سیری را متعلق به خود کند.

یکی از جذاب‌ترین ویژگی‌‌های این بازی، طراحی دشمنان و باس‌فایت‌های بازی است که در طول بازی هیچ‌وقت تکراری نمی‌شوند. به هر سرزمین جدیدی که در بازی سفر کنید، ماجراجویی‌های مختلف و فرعی سر راهتان قرار می‌گیرند که معمولا با انجام دادن یک سری کارهای چالش‌برانگیز یا شکست دادن یک باس‌فایت سخت روبه‌رو خواهید شد. سیستم Crafting در این بازی هم نباید از یاد برد که این بخش ترکیبی از مینی‌گیم‌ها و چندین مراحل فرعی مختلف است که تجربه بازی را دوچندان لذت‌بخش می‌کند که البته  عبور از بعضی مراحل سخت بازی، بدون استفاده از این قابلیت امکان‌پذیر نیست.

گیمپلی این بازی یکی از پیچیده‌ترین تجربه‌های ماجراجویی در بین بازی‌های ویدیویی را به طرفدارهای این سری می‌دهد و بدون شک اگر به دنبال یک بازی جهان باز با المان‌های غنی گشت‌وگذار، اکشن و ماجراجویی هستید، می‌توانید روی بازی The Witcher 3: Wild Hunt به عنوان یکی از بهترین بازی‌ های ماجراجویی ایکس باکس وان حساب کنید.

8) Star Wars Jedi: Fallen Order

بازی Star Wars Jedi Fallen Order

بازی‌های جنگ ستارگانی که در گذشته ساخته می‌شدند، بیشتر برای طرفداران این سری بودند و خیلی از گیمرهایی که در گذشته با سری جنگ ستارگان یا همان استار وارز آشنا نبودند، به سختی می‌توانستند با این بازی‌‌ها ارتباط بگیرند. استودیوی Respawn Entertainment، روی همه عقیده‌ها در این زمینه پا گذاشت و دست به ساخت بازی زد که هرگز از سمت این استودیو انتظار نداشتیم؛ بدین خاطر که تا قبل از این، از استودیوی ریسپاون تنها بازی‌های شوتری مثل قسمت اول و دوم Titanfall و عنوان بتل رویال محبوب یعنی Apex Legends را دیده بودیم.

بازی Star Wars Jedi: Fallen Order یکی از بهترین بازی های ماجراجویی ایکس باکس وان است که داستان شخصیتی به نام Cal را روایت می‌کند که در دوران بعد از پیروزی سمت تاریکی و دارث ویدر زندگی می‌کند. او اطلاعات زیادی راجع به خانواده واقعی خود ندارد اما در یک نبرد بسیار عجیب، او متوجه می‌شود که قدرت‌هایی را درون خود دارد و طولی نمی‌کشد که متوجه می‌شود او از نژاد جدای‌ها است و می‌داند که باید به سمت روشنایی رفته و با تاریکی مبارزه کند.

در بازی قابلیت‌های مختلفی دارید؛ مشخصا سلاح اصلی شما لایت‌سیبر است که به نوعی نماد اصلی فرنچایز استار وارز محسوب می‌شود. اما در این میان قدرت‌های مختلفی مثل تکان دادن اجسام و دشمن‌ها از راه دور، استفاده از تفنگ لیزری از راه دور، المان‌های پلتفرمینگ و ترکیبشان با المان‌های اکشن، از مواردی است که می‌توان راجع به گیمپلی این بازی گفت. از طرفی دیگر، گیمپلی این بازی، شباهت‌های ملموسی به بازی‌هایی مثل Sekiro: Shadow Dies Twice دارد که البته توسعه‌دهنده‌های این بازی هم خودشان به این موضوع اعتراف کرده بودند.

تغییر رویه استودیوی ریسپاون و تلاششان برای ساخت یک بازی ماجراجویی بسیار ستودنی است. نکته جالب این است که در این بازی رگه‌هایی از المان‌های نقش‌آفرینی کلاسیک هم دیده می‌شود که گیمپلی بازی را جذاب‌تر می‌کند. استفاده از ارجاعات بسیار درست و به‌جای دنیای جنگ‌ ستارگان این بازی را برای طرفدارهای قدیمی استار وارز هم جذاب‌تر می‌کند. توصیه می‌کنم که حتما این بازی را که یکی از بهترین بازی های ماجراجویی ایکس باکس وان است، تجربه کنید.

9) A Plague Tale: Innocence

بازی A Plague Tale Innocence

استودیوی Asobo برای اولین بازی بزرگ خود، سراغ عنوانی در سبک اکشن ماجراجویی رفت که المان‌های ترس و بقا و مخفی‌کاری به خوبی در آن پدیدا شده‌اند. این بازی قبل از انتشارش چندان مورد توجه رسانه‌ها قرار نگرفته بود اما بعد از انتشار و نشان دادن عیار جذابیتش، توانست نظرهای بیشتری را به سمت خود جلب کند و موفقیت قسمت اول، باعث شد که هایپ زیادی حول محور قسمت دوم این بازی که تا به امروز، هنوز منتشر نشده است نقش ببندد.

این بازی داستان خواهر و برادری را روایت می‌کند که بنابردلایلی از دست دولت وقت فراری هستند و در همین حال، کشور را بیماری طاعون فرار گرفته است و کل کشور درگیر حمله موش‌های طاعونی است. در طول بازی، نه تنها باید حواستان به نیروهای دشمن باشد، بلکه باید حواس خود را جمع کنید که شکار این موش‌های آدم‌خوار نشوید و مریضی طاعون را نگیرید. به خاطر همین موضوع است که در خیلی از نقاط بازی باید المان‌های اکشن و مخفی‌کاری را به صورت همزمان انجام بدهید که جذابیت خاص خودش را دارد.

بیشتر تمرکز سازنده‌های این بازی، روی روایت، داستان و شخصیت‌پردازی بازی است که این کار را به خوبی انجام داده‌اند. اگر از آن دسته گیمرهایی هستید که علاقه زیادی به بازی‌هایی با روایت‌ غنی دارید،‌ شک نکنید که بازی A Plague Tale: Innocence می‌تواند دقیقا همان بازی باشد که شما را سرگرم می‌کند و جز بهترین بازی های ماجراجویی ایکس باکس وان قلمداد می‌شود.

10) Sea of Thieves

بازی Sea of Thieves

درست بعد از آن که استودیوی Rare، از بازی جدیدش یعنی Sea of Thieves رونمایی کرد، همگی می‌دانستیم که قرار است با یکی از بهترین بازی های ماجراجویی ایکس باکس وان روبه‌رو باشیم و بعد از انتشار این بازی، با توجه به واکنش گیمرها و البته نمرات بسیار خوبی که از سمت رسانه‌ها کسب کرد، به این شک و شبهه‌ها خاتمه دادیم و مطمئن شدیم که دریای دزدها، یکی از سرگرم‌کننده‌ترین عنوان‌های نسل هشتم است.

در این بازی، همانطور که می‌توانید حدس بزنید، باید نقش یک دزد دریایی را ایفا کنید. البته شما در این بازی تنها نیستید. می‌توانید در طول بازی، به صورت چندنفره با دوستان خود همراه شوید و کشتی دزد دریایی خودتان را هدایت کنید. بهتر است که این بازی را به همراه دوستانتان تجربه کنید؛ بدین خاطر که توسعه‌دهنده‌های بازی هم اکثر المان‌های بازی را روی بازی چندنفره پیاده‌سازی کرده‌اند که لذت تجربه تک‌نفره بازی Sea of Thieves را کمتر می‌کند.

در بازی می‌توانید کشتی خود را هدایت کنید، بخش‌های مختلف کشتی خود را بسازید، آن را ارتقا بدهید، به جزیره‌های مختلف بروید، گنج‌های مختلف را پیدا کنید، با دیگر دزدهای دریایی وارد نبرد بشوید و بعد از پیروزی در جنگ‌هایتان، جشن بگیرید و غنیمت‌هایتان را تقسیم کنید. موضوعی که در این بازی بسیار حائزاهمیت است، تجربه نزدیک این بازی به زندگی یک گروه از دزدان دریایی است که با جلوه‌های بصری کارتونی و فانتزی که در اختیار مخاطب قرار می‌دهد، تجربه‌ای کاملا منحصربه‌فرد است.

هر چقدر که بیشتر از زمان انتشار این بازی می‌گذرد، استودیوی Rare که این بازی را توسعه داده، به خوبی این بازی را پشتیبانی می‌کند و بسته‌های الحاقی مختلفی برای آن منتشر می‌شود. یکی دیگر از بهترین نکات این بازی، مراحل داستانی فوق‌العاده آن هستند که هر چند وقت یکبار، داستان جدیدی برای این مراحل منتشر می‌شوند که می‌توانید آن را تجربه کنید و از تجربه آن لذت ببرید.

جمع بندی

به پایان فهرست معرفی بازی های ماجراجویی ایکس باکس وان رسیدیم. در این مطلب سعی شد 10 تا از بهترین بازی های ماجراجویی xbox one معرفی شود، عناوینی که جایگاه ویژه‌ای به دست آورده‌اند و محبوبیت بالایی بین طرفداران دارند. از بازی‌هایی مثل Sea of Thieves گرفته تا ویچر 3 و همچنین Star Wars Jedi: Fallen Order، هر کدام یک سوژه جدید و جذابی را برای تجربه در اختیارتان قرار می‌دهند. نظر شما چیست؟ کدام بازی‌ها می‎‌توانند در فهرست بهترین بازی های ماجراجویی ایکس باکس وان قرار بگیرند؟ با ما به اشتراک بگذارید.

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

سوالات متداول در رابطه با این محتوا

کدام بازی ها را می‌توان به عنوان بهترین بازی های ماجراجویی ایکس باکس وان دانست؟

بازی هایی مثل Sea of Thieves، Red Dead Redemption 2 و همچنین Ori and the Will of the Wisps از جمله این بازی ها محسوب می‌شوند.

۱
ویژگی بارز بازی های ژانر ماجراجویی چیست؟

این بازی ها تلفیقی از گیم پلی جذاب و عناصر داستانی عمیق را در دل خود جای داده‌اند و نسبت به سایر سبک‌ها سرگرم‌کننده‌تر هستند.

۲
arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.