بازی Assassin’s Creed
یحیی رحیمی

Assassin’s Creed جدید در دوران رم باستان هفته آینده معرفی می‌شود

یحیی رحیمی 16 شهریور 1401 بدون دیدگاه
289 بازدید

یوبی سافت رسما حضور اساسینز کرید در Ubisoft Forward امسال را تائید کرد و طبق آخرین اخبار بازی، چندین پروژه از این سری معرفی خواهند شد. یوبی‌سافت فرورارد امسال از پروژه‌های گوناگون در دست ساخت رونمایی می‌کند و چندین منبع معتبر از جمله بلومبرگ می‌گویند که معرفی چندین بازی Assassin’s Creed در دستور کار قرار دارد. یوبی سافت قرار است آینده این سری تحت بازی لایو سرویس Assassin’s Creed Infinity را مشخص کند. یکی از این بازی‌ها در دوران پایانی امپراتوری رم جریان دارد.

به گزارش پارسی گیم، Assassin’s Creed Mirage اولین بازی است که معرفی خواهد شد. این اثر در شهر بغداد جریان دارد و نسخه‌ای کوتاه‌تر نسبت به بازی‌های اخیر خواهد بود. همچنین تمرکز گیم‌پلی هم روی جنبه مخفی‌کاری است و شاهد یک بسته الحاقی بر اساس داستان علی‌بابا خواهیم بود. علاوه بر آن، دو بازی دیگر اساسینز کرید و همچنین یک بازی موبایل هم معرفی خواهند شد.

دو بازی بزرگ جزو پروژه Assassin’s Creed Infinity است که سال گذشته از آن آگاه شدیم. این سرویس آنلاین هر بار با محتوای داستانی آپدیت خواهد شد و میزبان ماجراجویی‌های جدید است. پروژه عظیم اساسینز کرید با همکاری استودیوهای کبک و مونترآل یوبی‌سافت ساخته می‌شوند و آن‌ها تلاش می‌کنند تا پلتفرمی مناسب برای ارائه چندین بازی با داستان و جزئیات متفاوت ارائه دهند. بازی جدید، سکویی برای ارائه محتوای جدید است. گفتی است بازی اساسینز کرید اینفینیتی رایگان نخواهد بود.

بازی Assassin’s Creed رم

معرفی چندین Assassin’s Creed

دو بازی Assassin’s Creed که قرار است این هفته معرفی شوند، بخشی از این پروژه عظیم خواهند بود. اولین بازی با اسم رمز Red توسط استودیو کبک یوبی‌سافت ساخته می‌شود و در عصر فئودال ژاپن جریان دارد. بازی استودیو مونترآل هم به نام Neo یا Hexe در مورد دوران پایانی امپراتوری رم باستان است. این اولین بار است که در مورد این بازی می‌شنویم و طرفداران قرار است بار دیگر به آن دوران تاریخی بازگردند. این بازی بخشی از پروژه یوبی‌سافت برای بازگشت به ریشه‌های این سری است.

بازی Assassin’s Creed Inifnity زودتر از سال 2024 عرضه نخواهد شد و یوبی‌سافت برای پر کردن خلأ ایجاد شده، تصمیم به انتشار بازی کوتاه Mirage گرفته است. این بازی در بهار سال 2023 منتشر می‌شود و طرفداران را تا عرضه بازی اصلی سرگرم خواهد کرد. بلومبرگ در بهمن امسال از ساخت بازی کوتاه‌تر اساسینز کرید با تکیه‌بر جنبه مخفی‌کاری گزارش داد و قرار است روز دهم سپتامبر، تمام اطلاعات لازم را پیدا کنیم.

بازی اساسینز کرید میراژ، جریان شخصیت بسیم را دنبال می‌کند و قرار بوده که به‌عنوان DLC برای بازی Valhalla منتشر شود که در نهایت به یک بازی مستقل تبدیل می‌شود. این بازی توسط استودیو بوردو یوبی‌سافت در حال ساخت است و به‌زودی از جزئیات آن آگاه خواهیم شد.

منبع: VGC

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.