اطلاعات کامل از بازی Call of Duty Warzone 2 یا وارزون ۲ در پارسی گیم مشاهده کنید.
یحیی رحیمی

هر آنچه باید از بازی کالاف دیوتی وارزون 2 بدانید

یحیی رحیمی 23 آبان 1401 14 دیدگاه
3,635 بازدید

بازی کالاف دیوتی وارزون 2 تازه‌ترین تجربه بتل رویال شرکت اکتیویژن است که با کسب تجربه در بازی Warzone به دنبال ارائه روندی بی‌نظیر و مهیج است. تغییرات زیادی در Call of Duty Warzone 2 ایجاد شده تا بازی‌کنان بتوانند لذت دوچندانی ببرند. استفاده از موتور IW 9.0 باعث شده تا جنگ دریایی هم به بازی اضافه شود و اکتیویژن با توپ پر وارد میدان شود. در این مطلب هر آنچه لازم است از وارزون 2 بدانید را شرح می‌دهیم تا با ذهن آماده به جنگ علیه حریف‌های تا دندان مسلح بروید.

کالاف دیوتی وارزون 2 چند روز دیگر به‌صورت رسمی منتشر می‌شود و در مطلب زیر جزئیات کاملی در مورد زمان عرضه دقیق، تغییرات گیم‌پلی، تفنگ‌های جدید، سیستم بتل پس و… خواهید خواند. وارزون 2 سر و صدای زیادی به پا کرده و با توجه به موفقیت بازی Modern Warfare II بدون شک میلیون‌ها در هفته آینده همراه دوستانشان به سرورهای اکتیویژن متصل خواهند شد و جنگی تمام‌عیار را تجربه خواهند کرد.

زمان عرضه وارزون 2 و پلتفرم‌ها

ابتدا باید گفت که دانلود بازی Call of Duty Warzone 2 کاملاً رایگان است و قرار نیست هیچ مبلغی برای آن بپردازید. وارزون 2 به جمع بهترین بازی‌های بتل رویال رایگان اضافه می‌شود که نه‌تنها برای کامپیوتر، بلکه برای کنسول‌های بازی هم در دسترس است. این بازی از قابلیت کراس‌پلی بهره می‌برد و در نتیجه بازی‌کنان تمامی پلتفرم‌ها اعم از پلی‌استیشن، ایکس باکس و کامپیوتر با هم بازی می‌کنند. همچنین یک حساب کاربری کافی است و می‌توانید بازی را روی چند پلتفرم به‌صورت همزمان ادامه دهید.

زمان عرضه بازی وارزون 2 طبق خبرهای رسمی، روز 16 نوامبر مصادف با 25 آبان برای کنسول بازی Xbox Series X/S، پلی استیشن 5، ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و کامپیوتر منتشر می‌شود. نسخه کامپیوتر از طریق بتل‌نت قابل دانلود و تجربه خواهد بود. وارزون 2 به‌صورت مستقیم از طریق استیم قابل دانلود نیست، اما اگر مدرن وارفر 2 را خریده باشید، می‌توانید در منو به انتخاب Warzone 2 بپردازید. تجربه رایگان بازی از طریق بتل نت امکان‌پذیر است. گفتنی است پیش دانلود بازی از چهاردهم نوامبر برابر با 23 آبان شروع می‌شود و دیتا به‌صورت نیم بها از پارسی گیم قابل دانلود خواهد بود.

نقشه بازی کالاف دیوتی وارزون 2

تغییرات بازی Call of Duty Warzone 2

مهم‌ترین تغییر بازی وارزون 2 بدون شک، نقشه اصلی است که وسیع‌ترین مپ سری بازی کالاف دیوتی به‌حساب می‌آید. مپ Al Mazrah یا المزرعه یک فضای خیالی و وسیع را به تصویر می‌کشد که همزمان می‌تواند از 150 نفر بازی‌کننده پشتیبانی کند. 18 منطقه اصلی وجود دارد که هرکدام از آن‌ها دارای مکان‌های جزئی‌تر هستند. اکتیویژن شرح مفصلی برای آن‌ها نوشته است که نیاز است در یک مطلب جداگانه به معرفی مهم‌ترین و بهترین مکان‌های فرود نقشه جدید وارزون پرداخت.

نقشه Al Mazrah فضایی بیابانی دارد، اما بخش بزرگی از نقشه به اقیانوس متصل است. همچنین رود بزرگی در سراسر نقشه در جریان است. این رود باعث می‌شود تا مبارزات دریایی به واقعیت تبدیل شود و بتوان با قایق به جنگ حریف رفت. می‌توان به زیر دریا رفت و به دشمن شلیک کرد. بخش‌های دیگری از جمله پالایشگاه نفت، فرودگاه، موزه، روستاهای متعدد، شهرهای کوچک و غار اضافه شده‌اند. افرادی که Modern Warfare II را بازی کرده باشند، با نقشه جدید آشنا هستند.

نقشه وارزون 2 دقیقاً متشکل از تمامش نقشه‌های موجود در مدرن وارفر 2 از جمله Embassy و Fortress است. اینفینیتی وارد به این شکل، طراحی دو بازی را یکسان جلو برده است. ادغام دو بازی کاملاً مشهود است و استودیو این بار از اشتباه پیشین در مورد Warzone 1 جلوگیری کرده است. حالت‌های فردی، دونفره، سه‌نفره و چهارنفره برای بازی در نظر گرفته شده‌اند، اما تجربه بازی به‌صورت گروهی بهتر خواهد بود.

گولاگ وارزون 2

گولاگ

یکی از تغییرات قابل‌توجه در مورد بازی Call of Duty Warzone 2، تبدیل گولاگ به یک مینی‌بازی تمام‌عیار است. به‌جای آن رقابت بی‌رمق یک‌نفره، حال باید همراه هم‌تیمی خود در مقابل دو بازی‌کننده دیگر قرار گرفت. ابتدا چند ثانیه وقت دارید تا حریف را از بین ببرید. برای این کار می‌توانید از کلت کمری، تفنگ ساچمه‌ای و نارنجک استفاده کنید. چند ثانیه بعد می‌بینید که زندانبان وارد میدان نبرد می‌شود. زندانبان با هوش مصنوعی کنترل می‌شود و تا دندان مسلح است. اما زندانبان اینجا چه کاره است؟

بازی‌کنان با حضور زندانبان می‌توانند تصمیم مهمی بگیرند، آیا حریف را از پا درآورند و به بازی برگردند یا با حریف همراه شوند و زندانبان را بکشند؟ در صورتی که بازی‌کنان بتوانند زندانبان را بکشند، آنگاه هر چهار نفر به بازی برمی‌گردند. در غیر این صورت هر چهار نفر حذف می‌شوند. این انتخاب که از لحاظ روانی هم جذابیت دارد، گولاگ را به یک محیط جالب تبدیل کرده است. هدف از حضور زندانبان آن است که سرعت مسابقه در گولاگ افزایش یابد و سطح چالش بیشتر شود. حواستان به زندانبان باشد که اگر زمان تمام شود و او زنده باشد، باید با بازی خداحافظی کنید و دست تازه‌ای شروع کنید.

نقشه Call of Duty Warzone 2

تغییرات حلقه‌ها و وسایل نقلیه

همان‌طور که می‌دانید بازی‌های بتل رویال بر اساس یک حلقه‌ طراحی می‌شوند و بازی‌کنان هر بار باید به گوشه‌ای کوچک‌تر از نقشه بروند. از آنجایی که نقشه Al Mazrah بسیار وسیع است، اکتیویژن تصمیم تازه‌ای هنگام طراحی این حلقه‌ها گرفته است. به‌جای آنکه تنها یک حلقه وجود داشته باشد، چندین حلقه در نظر گرفته شده‌اند. ممکن است دو حلقه یا سه حلقه ظاهر شوند و در نهایت هم هیچ‌کدام از آن‌ها نهایی نخواهند شد و بلکه بازی‌کنان باقی‌مانده باید خود را به نقطه‌ای نامشخص در پایان بازی برسانند. مکان حلقه‌ها کاملاً اتفاقی است.

از آنجایی که با یک جنگ تمام‌عیار روی زمین، داخل آب و آسمان روبه‌رو هستیم، انواع و اقسام وسایل نقلیه جنگی طراحی شده‌اند. تعدادی از مکان‌ها که رود اصلی از آن‌ها می‌گذرد، قایق‌های موتوری ویژه برای جابه‌جایی و جنگ ارائه می‌دهند. می‌توان زیر آب رفت و از تفنگ‌های برد نزدیک و سلاح‌های سرد استفاده کرد. می‌توان چاقو پرتاب کرد و از تجهیزات مهلک مانند بمب برای کشتن دشمن داخل آب بهره برد. اسامی کامل وسایل نقلیه در ادامه درج شده است:

  1. ATV: خودرویی سبک با گنجایش سه نفر و محافظت کم
  2. UTV: خودرو سبک چهار نفره
  3. Hatchback: خودرو هاچ‌بک چهارنفره بدون محافظت
  4. SUV: خودرو شاسی‌بلند با قدرت بیشتر
  5. GMC خودرو آف‌رود برقی با بدنه محکم
  6. Cargo Truck: خودرو صنعتی بزرگ
  7. Light Helo: بالگرد دو موتوره سریع با امکان پشتیبانی در نبرد
  8. Heavy Chopper: بالگرد سنگین برای جستجو و نجات
  9. RHIB: قایق موتور سریع مخصوص نیروهای ویژه
  10. Armored Patrol Boat: قایق ویژه با مسلسل سنگین

تغییر مهمی در مورد وسایل نقلیه پیش آمده است. بنزین تمامی آن‌ها تمام می‌شود و باید به پمپ بنزین سر بزنید. جزئیات طراحی خودروها افزایش یافته و امکان شلیک به سمت تایرها، در و پنجره‌ها وجود دارند. پنچر شدن یک اتفاق جدید است و می‌توان تایر پنچر‌شده را بیرون انداخت و یک تایر جدید به‌جای آن نشاند. چند وسیله نقلیه جدید از یک جمله بالگرد نظامی سنگین اضافه شده که می‌توان بدون نیاز به خلبان در هوا باقی بماند و دارای سیستم خلبان خودکار است.

وارزون 2 بازجویی

مکانیسم بازجویی

مکانیسم بازجویی از قابلیت‌های جدید Call of Duty Warzone 2 است که شایعات زیادی در مورد آن شنیده بودیم. این قابلیت که تعدادی معتقدند بر اساس بازی Rainbow Six Siege طراحی شده است، امکان یافتن هم‌تیمی‌های حریف را فراهم می‌کند. کافی است حریف را به زمین بزنید و او را کاملاً حذف نکنید. پس از آنکه به‌سوی او می‌روید، دکمه بازجویی را فشار می‌دهید و آنگاه مکان هم‌تیمی‌هایش در اطراف پیدا می‌شوند و روی نقشه نمایان خواهند شد.

با یافتن هم‌تیمی‌ها، می‌توانید سراغ آن‌ها بروید و کلکشان را بکنید. قابلیت بازجویی تنها برای یافتن بقیه افراد نیست. اگر حریف بخواهد، می‌تواند به تیم شما بپیوندد و علیه تیم اصلی خود بجنگد. این قابلیت بسیار جالبی است که دارای محدودیت است، اما بازگشت به بازی با تعویض تیم، یک انتخاب اخلاقی دشوار است که قطعاً برای بازی‌کنان جذاب خواهد بود. یادتان باشد که اگر زمین افتادید، جان هم‌تیمی‌های شما هم به خطر می‌افتد و برای همین، بهتر است حواستان را بیشتر جمع کنید.

تفنگ های بازی Warzone 2

تفنگ‌های جدید وارزون 2

بازی‌کنان می‌توانند بار دیگر، لودآوت یا ترکیب سلاح مخصوص خود را در وارزون 2 بسازند. این لودآوت‌ها را می‌توان در حین مسابقه به دست آورد یا اینکه مکان‌های ویژه‌ای به نام Stronghold را برای یافتن آن‌ها جستجو کرد. تفنگ اصلی را می‌توان از طریق ایستگاه‌های فروش و با استفاده از پول داخل مسابقه خرید. سیستم ساخت لودآوت هم جذابیت بیشتری پیدا کرده است. افرادی که مدرن وارفر 2‌ را بازی می‌کنند، می‌دانند که تغییر جدید چه اندازه روند قبلی را ساده کرده است.

علاوه بر تفنگ‌های موجود در Modern Warfare II، چند تفنگ جدید هم اضافه شده‌اند. یکی از آن‌ها تک‌تیرانداز قدرتمندی است که از طریق بتل پس قابل اکتساب است. این تفنگ از گلوله‌های کالیبر 50 استفاده می‌کند و گلوله‌های آن بسیار سریع و قدرتمند هستند. مسلسل سبکی هم اضافه شده که برای فاصله نزدیک و شلیک به سر مناسب است. دو تفنگ جنگی هم معرفی شده‌اند که یکی از آن‌ها با سر و صدای کمتری شلیک می‌کند دیگری هم سرعت شلیک زیادی دارد و لگدزدن آن هم مناسب است. می‌توانید تفنگ‌های جدید را در جدول زیر ببینید.

تفنگ

نوع

پلتفرم

زمان عرضه

شیوه دریافت

Victus XMR

Sniper Rifle

Imperatorium

(November 16)

Battle Pass

BAS-P

SMG

Bruen Ops

(November 16)

Battle Pass

M13B

Assault Rifle

Bruen Ops

(November 16)

Challenge or Bundle

Chimera

Assault Rifle

Bruen Ops

(December 14)

Challenge or Bundle

دانلود وارزون 2

مکان‌های مخفی و Stronghold

نقشه المزرعه بازی کالاف دیوتی وارزون 2 با بات‌هایی پر می‌شود که در منطقه‌ای خاص قرار دارند. آن‌ها یک قلعه را تحت کنترل دارند و می‌توان با حمله به آن منطقه و کشتن تمامی بات‌ها، جوایز ویژه‌ای دریافت کرد. در واقع هر مسابقه شامل چند Stronghold می‌شود که سربازان زیادی از آن‌ها محافظت می‌کنند. می‌توان همراه دوستان به این قلعه‌ها حمله کرد و پس از کشتن بات‌ها و منفجر کردن مکان، جوایز جذابی مانند لودآوت‌های ویژه و همچنین یک کلید برای ورود به مکان مخفی دریافت کرد. اما مکان مخفی چیست؟

مکان مخفی را تنها می‌توان با استفاده از کلیدی که در قلعه کسب کرده‌اید، پیدا کرد. پس از پیدا کردن و ورود، می‌بینید که بار دیگر دشمنان کمین کرده‌اند و باید آن‌ها را کشت. پاک‌سازی این مکان در نهایت جایزه‌های بهتری اهداء می‌کند. از جمله آن‌ها باید به تفنگ‌هایی اشاره کرد که دائمی هستند و آیتم‌های داخل مسابقه هم به‌وفور در این محل یافت می‌شوند. این راه تازه‌ای برای غارت بیشتر است و اینکه بازی‌کنان بیشتر از قبل سرگرم شوند.

حالت سوم شخص وارزون 2

حالت سوم شخص و DMZ

یکی از جالب‌ترین تغییرات که با استقبال همگان روبه‌رو شد، افزودن حالت سوم شخص به کالاف دیوتی بود. بازی Modern Warfare II‌ یک حالت ویژه را اضافه کرده و بازی‌کنان می‌توانند برای اولین بار در تاریخ این سری، مسابقات سوم شخص را تجربه کنند. دوربین روی شانه شخصیت قرار می‌گیرد و در این حالت می‌توان لباسی که خریده‌اید یا پوسته تفنگ که برای آن پول پرداخت کرده‌اید را ببینید. این حالت اجازه می‌دهد تا جنسیت شخصیت را هم ببینید و اپراتورها بهتر به چشم می‌آیند. بسیاری نوشتند که حالت سوم شخص، بالاخره آن هزینه‌هایی که برای آیتم‌ها کرده‌اند را باارزش کند. فصل اول وارزون 2 پلی‌لیست‌های هفتگی برای حالت سوم شخص خواهد داشت و این بخش جداگانه است.

دیگر حالت جدید وارزون 2 که سر و صدای زیادی به پا کرده، DMZ نام دارد. این حالت بر اساس بازی Escape from Tarkov طراحی شده است و بتل رویال را به تجربه‌ای روایی و داستانی تبدیل می‌کنند. یک سری مأموریت‌های ویژه طراحی شده که دارای هدف مخصوص هستند، بازی‌کنان در قالب دو تیم وارد می‌شوند و باید تا می‌توانند آیتم‌های موجود را غارت کنند و حریف را بکشند. پس از آنکه آیتم‌های باارزش پیدا شد، هدف عوض می‌شود و باید تا آخرین لحظه برای نگه‌داشتن آن‌ها دفاع کرد. اگر بازی‌کننده حذف نشود و آیتم را هنوز با خود حمل کند، آنگاه می‌تواند آن را به دست بعدی ببرد و رسماً با دست پر وارد میدان شود. این حالت ممکن است هنگام عرضه Warzone 2 در دسترس قرار نگیرد و در تاریخ دیگری اضافه شود.

لوت Call of Duty Warzone 2

تغییرات سیستم غارت وارزون 2

بازی کالاف دیوتی وارزون 2 همانند نسخه پیشین، دارای سطوح مختلفی از آیتم‌های باارزش است. تعدادی از آیتم‌ها را می‌توان داخل جعبه‌های نظامی پیدا کرد که داخل خانه‌ها قرار دارند. اما سیستم غارت تازه‌ای طراحی شده که اجازه می‌دهد تا بتوان ساده‌تر مکان آیتم‌های باارزش را پیدا کرد. برای نمونه کیت‌ کمک‌های اولیه در دستشویی پیدا می‌شود و برای افزایش جان باید این نقطه را جستجو کرد. داخل جعبه‌های ابزار می‌توان نارنجک پیدا کرد و جعبه‌های مخفی هم اجازه دریافت آیتم‌های مربوط به تفنگ و سلاح‌ها را می‌دهند. می‌توانید مکان جعبه‌ها را حفظ کنید و شانس بقا را پس از برگشت از گولاگ افزایش دهید.

ایستگاه‌های خرید همچنان در بازی Call of Duty Warzone 2 وجود دارند. می‌توانید از طریق این ایستگاه‌ها، اعضای تیم را برگردانید یا اینکه UAV بخرید و حریف را تکه و پاره کنید. آیتم‌هایی مانند ذره، ماسک گاز و کیل‌استرایک هم قابل خرید هستند. نکته قابل‌توجه آن است که می‌توانید آیتم‌های خود را بفروشید تا پول برای خرید آیتم جدید و ارتقاء تفنگ داشته باشید. به لطف چت مکانی، می‌توانید با هم‌تیمی و افرادی که اطراف شما قرار دارند صحبت کنید و ایستگاه‌های خرید را سریع‌تر بیابید.

وارزون موبایل

وارزون موبایل

تعدادی از کاربران پارسی گیم از انتشار کالاف دیوتی وارزون 2 برای موبایل پرسیده بودند. گفتنی است این بازی برای موبایل منتشر نمی‌شود، اما خبر خوبی برای شما عاشقان بازی موبایل داریم. Warzone Mobile که تجربه کاملاً جدیدی است قرار است در سال 2023 برای اندروید و iOS منتشر شود. اکانت میان وارزون 2 و وارزون موبایل مشترک است و کافی است یک بتل پس را خرید و همچنین سطح و رنک هم بین دو بازی مشترک است، اما بازی‌کنان این دو اثر با یکدیگر بازی نخواهند کرد. قابلیت کراس پلی برای وارزون موبایل و وارزون 2 فعال نیست. به اشتراک گذاشتن بتل پس و حساب کاربری تنها وجه مشترک این دو بازی است.

بازی Warzone Caldera

چه بلایی سری Warzone 1 می‌آید؟

این سؤالی است که ممکن است برای شما هم ایجاد شده باشد. دقیق دو ساعت قبل از عرضه Call of Duty Warzone 2، سرورهای بازی اول خاموش می‌شوند، اما شاهد مرگ بازی نیستیم. اکتیویژن نوشته که دو هفته پس از این تاریخ و روز 28 نوامبر (7 آذر) بازی قبلی با اسم Warzone Caldera بازخواهد گشت. موجودیت این دو از یکدیگر مستقل است و قرار نیست که آیتم‌های خریده شده در بازی به شماره دوم منتقل شود یا اینکه رنک شما در این بازی یکسان باشد.

اکتیویژن به پشتیبانی محتوایی از وارزون 1 پایان داده است و آپدیت‌های فصلی به پایان خطر رسیده است. افرادی که همچنان مایل به استفاده از بازی باشند می‌توانند به سرورها وصل شوند، تنها یادتان باشد که نقشه Rebirth Island و Fortune’s Keep حذف می‌شوند و تنها نقشه اصلی کالدرا قابل تجربه خواهد بود.

سیستم مورد نیاز وارزون 2 و حجم دانلود

مطمئنم شما هم از حجم دانلود بازی وارزون 2 وحشت دارید. Infinity Ward برعکس انتظار، 115 گیگابایت داده برای دانلود آماده کرده است. در واقع همین اول کار باید بیشتر از صد گیگابایت از فایل‌های اصلی را دانلود کنید و احتمال اینکه حجم بازی با آپدیت‌های بعدی هم افزایش یابد وجود دارد. در صورتی که فضای کافی روی کنسول یا کامپیوتر خود ندارید، همین حالا بهتر است فایل‌های خود را مرتب کنید. پیشنهاد ما آن است که بک آپ بازی را از پارسی گیم دانلود کنید تا نیازی به دانلود از سرورهای خارجی و اکتیویژن نداشته باشید. نگاهی به سیستم مورد نیاز Warzone 2 در ادامه بیندازید:

حداقل سیستم مورد نیاز :

  • سیستم‌‌عامل: Windows 10 64 Bit (latest update)
  • پردازنده: Intel Core i3-6100 / Core i5-2500K or AMD Ryzen 5 1600
  • حافظه رم: 8 گیگابایت
  • کارت گرافیک: NVIDIA GeForce GTX 670 or AMD Radeon RX 470
  • فضای خالی: 125 گیگابایت

سیستم پیشنهادی :

  • سیستم‌عامل: Windows 10 64 Bit
  • پردازنده: Intel Core i5-6600K / Core i7-4770 or AMD Ryzen 7 1400
  • حافظه رم: 12 گیگابایت
  • کارت گرافیک: NVIDIA GeForce GTX 1060 or AMD Radeon RX 580
  • فضای خالی: 125 گیگابایت

سیستم مورد نیاز وارزون 2

جمع‌بندی

کالاف دیوتی وارزون 2 تازه‌ترین بازی رایگان اکتیویژن است که از جدیدترین تغییرات گیم‌پلی و گرافیکی سری بازی کالاف دیوتی بهره می‌برد. همان‌طور که اشاره کردیم، تغییرات زیادی اعمال شده و با یک بازی متفاوت روبه‌رو هستیم. حس و حال دویدن در Warzone 2 متفاوت است و توسعه‌دهنده امیدوار است که بازی‌کنان تجربه‌ای مهیج و بی‌نظیر داشته باشند. روز 25 آبان را برای شروع جنگی تمام‌عیار به خاطر داشته باشید، از فردا می‌توانید بازی را پیش دانلود کنید و آماده‌ی ورود به بازی از لحظه اول شوید. نظر شما در مورد این مطلب و بازی جدید کالاف دیوتی چیست؟

منبع: IGN

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

سوالات متداول در رابطه با این محتوا

آیا بک آپ بازی کالاف دیوتی وارزون 2 از پارسی گیم قابل دانلود است؟

بله بک آپ بازی پس از انتشار جهانی بازی به صورت نیم بها در اختیار شما قرار خواهد گرفت. حجم احتمالی بازی 115 گیگابایت است.

۱
آیا وارزون 2 برای موبایل هم منتشر می‌شود؟

خیر وارزون 2 تنها برای کنسول‌های بازی و کامپیوتر منتشر می‌شود و نسخه موبایل ساخته نشده است. باید منتظر انتشار وارزون موبایل در سال 2023 باشید.

۲
arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 14 دیدگاه
  • Avatar

    بدون نام

    مهمان

    سلام کارت گرافیک من gtx1660ti ولی توی بازی خیلی داغ می‌کنه دما 80 طبیعی هست یا نه

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به بدون نام

      پشتیبانی

      سلام
      فریم بازی رو روی 60 یا 45 قفل کنید

  • Avatar

    مهراد

    مهمان

    سلامایا باید مدرن وار فایر 2 رو نصب کنیم ؟

    پاسخ دهید
  • Avatar

    ظظظظظظ

    مهمان

    ایا برای ویندوز 7 32 بیتی 4 گیگ رمپصب می شود

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به ظظظظظظ

      پشتیبانی

      سلام خیر نصب نمیشه

  • Avatar

    mahan125

    مهمان

    سلام میخوام بدونم روی این لپتاب میاره رو گرافیک کم
    رم 8
    cpu i3نسل 11
    گرافیک Intel (R) UHD Graphics
    میاره لطفا بگو

    پاسخ دهید
    • یحیی رحیمی

      یحیی رحیمی در پاسخ به mahan125

      نویسنده

      مدل دقیق کارت گرافیک رو درج کنید. احتمالا با کیفیت پایین اجرا بشه

  • Avatar

    ali

    مهمان

    سلام .روی این لپ تاپ اجرا میشه ؟
    ram 8
    cpu i 5 11300h
    gpu gtx1650 4g

    پاسخ دهید
    • یحیی رحیمی

      یحیی رحیمی در پاسخ به ali

      نویسنده

      سلام بله

  • Avatar

    هادی

    مهمان

    ایا روی سیستم من جواب میده سی پی یو i3 نسل 9100f کارت گرافیک 2060 12گیگ و 16گیگ رم

    پاسخ دهید
    • یحیی رحیمی

      یحیی رحیمی در پاسخ به هادی

      نویسنده

      سلام بله

  • Avatar

    اشکان

    مهمان

    روی این سیستم جواب گو هست
    I7 10750H
    16ram
    RTX2060

    پاسخ دهید
    • یحیی رحیمی

      یحیی رحیمی در پاسخ به اشکان

      نویسنده

      بله دوست عزیز

    • Avatar

      Amir در پاسخ به اشکان

      مهمان

      نهایت 20 فریم بهت میده !!!
      خخخ