call_of_duty_warzone
یحیی رحیمی

هکرها و متقلبان Call of Duty: Warzone در مسابقاتی جلوی هم بازی می کنند

یحیی رحیمی 4 اردیبهشت 1399 بدون دیدگاه
773 بازدید

استودیو Infinity Ward به طور جدی وارد مبارزه با هکرها و متقلبان بازی Call of Duty: Warzone است. در چند روز گذشته خبرهای مختلفی را در این مورد دریافت کرده ایم و حتی خود بازیکنان نیز شروع به ریپورت حساب های مالی هکرها کرده اند. در آپدیت جدید بازی تغییراتی انجام شده است که حسابی هکرها را خوشحال خواهد کرد!

اولین تغییر در مورد آپدیت جدید این است که اگر فردی را ریپورت کنید، بسته شدن حسابش به شما اعلام خواهد شد. همچنین ابزارهایی برای گزارش سریعتر این افراد نیز ارایه شده است و در صورتی که متقلبی را مشاهده کردید، سریعا می توانید حضور او را به گوش توسعه دهندگان و تیم مبارزه با هکرهای بازی Call of Duty: Warzone برسانید.

یکی دیگر از تغییرات جالب و بامزه نیز این است که هکرها حالا در مسابقاتی مقابل یکدیگر قرار خواهند گرفت. این تغییر در نتیجه آپدیت امنیتی تازه بازی صورت خواهد گرفت و کمک زیادی به بهبود تجربه بازی خواهد کرد. وجود هکرها در بازی های مجانی یکی از مشکلاتی است که بسیاری از استودیوها با آن دست و پنجه نرم می کنند و مدتی پیش Apex Legends نیز هکرها را در مسابقاتی مقابل یکدیگر قرار داده بود.

توسعه دهندگان بازی Call of Duty: Warzone مدتی پیش اعلام کردند که حساب کاربری بیش از 70 هزار نفر از هکرها را بسته اند و این روند نیز تا پاک سازی کامل هکرها و بستن راه های نفوذشان ادامه خواهد داشت. استودیو به شدت به دنبال کسب درآمد بیشتر از این بازی است و نمی خواهد که بازیکنان آن را نا امید کند. در گزارشی از SuperData بیان شده است که تعداد بازیکنان این عنوان از 62.7 میلیون نفر عبور کرده است و رشد آن هنوز هم ادامه دارد.

شما چه تجربه ای با هکرها و متقلبان بازی Call of Duty: Warzone داشته اید؟

منبع: VG247

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.