دانلود بازی Escape From Tarkov برای PC
دانلود بازی Escape From Tarkov برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Escape From Tarkov برای PC

پارسی گیم 1 اردیبهشت 1400 121 دیدگاه
89,775 بازدید

دانلود بازی Escape From Tarkov برای کامپیوتر

بازی‌های شوتر اول‌شخص روزبه‌روز بیشتر از قبل پیشرفت می‌کنند و سبک‌های جدید و جالبی از دل آن‌ها بیرون می‌آید. در اولین قدم شاهدبازی‌های Survival شوتر بودیم که شما را در دنیایی وسیع قرار می‌دادند تا برای بقا در آن تلاش کنید. بازی‌هایی مانند H1Z1 و DayZ. سپس سبک محبوب Battle Royale وارد ماجرا شد که به‌شدت محبوب گردید و طرفداران بی‌شماری را در سرتاسر دنیا به خود اختصاص داد. در تلفیق این دو سبک موفق بازی جدیدی به وجود آمد که امروز موردتوجه بسیاری از بازیکنان است. این بازی Escape from Tarkov نام دارد که توسط استودیو BattleState Games ساخته‌شده است.

گیم پلی بازی تفاوت‌های کلیدی زیادی با سبک‌های ذکرشده دارد. به‌جای آنکه 100 نفر از بازیکنان در نقشه‌ای رها شوند و با کشتن یکدیگر، آخرین نفر یا تیم پیروز میدان معرفی شود، شما و سایر بازیکنان در گوشه‌ای از نقشه وسیع بازی قرار داده می‌شوید و هدف این است که از آن فرار کنید. به شما نقطه‌ای خاص در نقشه نشان داده می‌شود که باید درزمانی حدود 15 تا 45 دقیقه به آن برسید تا پیروز شوید.

در این مسیر اما خطرات بسیاری را تجربه خواهید کرد. به‌جز بازیکنان دیگر که در نقشه وجود دارند و هرکدام باید به نقطه مشخص خود بروند، دشمنان متعددی وجود دارند که توسط هوش مصنوعی کنترل می‌شوند و در صورت دیدن شما، برای نابودی و کشتن دست‌به‌کار خواهند شد. نکته جالب این است که این دشمنان گاهی می‌توانند توسط بازیکنان دیگر هم کنترل شوند!

در کنار این موارد حجم زیادی از تجهیزات و سلاح‌های مختلف در نقشه گسترده بازی وجود دارد تا در مسیری که طی می‌کنید از آن‌ها استفاده کنید و کمکی باشد برای زنده ماندن شخصیتتان. نکته جالب دیگر این است که درصورتی‌که بتوانید فرار کنید و به نقطه مشخص‌شده برسید، تجهیزات شما باقی مِهم‌اند و می‌توانید در راندهای بعدی از آن‌ها استفاده کنید و به‌نوعی شروع راند بعد را قوی و قدرتمند تجربه کنید. همچنین قابلیت فروش این تجهیزات و معامله با دیگر بازیکنان وجود دارد که عنصر نقش‌آفرینی را نیز به این بازی جذاب اضافه کرده است.
در مسیر خطرناک خود اگر بمیرید، هر چه دارید را از دست می‌دهید و باید از صفر شروع کنید که به‌نوعی ریسک کردن را به عناصر گیم پلی بازی اضافه می‌کند و کمین کردن و شکار سایر بازیکنان را به تاکتیکی منطقی و قابل‌اعتماد تبدیل کرده است. این موضوع گاهی استرس و ترس را در بطن گیم پلی تزریق می‌کند تا لحظه‌های هیجان‌انگیزی را در داخل بازی تجربه کنید.

این قابلیت که در نقش دشمنانی که تصادفی در نقشه ظاهر می‌شوند بازی کنید نیز وجود دارد که تجهیزاتی مختلف اما رندم در اختیار شما قرار می‌گیرد تا سایر بازیکنان را پیدا کنید و صرفاً از کشتن آن‌ها لذت ببرید. در این حالت فقط درگیر گیم پلی شوتر بازی و جست‌وجو برای بازیکنان هستید که می‌تواند برای سلیقه‌های متفاوت مناسب باشد و طیف گسترده‌ای از بازیکنان را به سمت خود جذب کند.

Escape from Tarkov یک عنوان بلندپروازانه است که عناصر بسیاری را در کنار نوآوری خاص در دل خود جای‌داده تا تجربه‌ای متفاوت از یک شوتر اول‌شخص را داشته باشید و ساعت‌ها درگیر آن شوید. گیم پلی اعتیادآور بازی در کنار حس ترس و استرس برای بقا و زنده ماندن و نقشه‌های وسیع و متنوع که همگی با گرافیکی زیبا و چشم‌نواز برای شما طراحی‌شده‌اند، تجربه‌ای به‌یادماندنی و سرگرم‌کننده است که امتحان آن برای هرکسی ضروری خواهد بود.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Call of Duty: Warzone و PUBG را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Escape from Tarkov با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7/8/10 64-bit
Processor: Intel Core 2 Duo, i3 2.4 GHz or AMD Athlon, Phenom II 2.6 GHz
Memory: 8 GB RAM
GPU: DX11 compatible with 1GB VRAM
Storage: 8 GB available space

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 7/8/10 64-bit
Processor: Intel Core i5, i7 3.2 GHz or AMD FX, Athlon 3.6 GHz
Memory: 12 GB RAM
GPU: DX1 compatible with 2GB or more VRAM
Storage: 8 GB available space

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

Escape from Tarkov is a hardcore and realistic online first-person action RPG/Simulator with MMO features and a story-driven walkthrough.
With each passing day the situation in the Norvinsk region grows more and more complicated. Incessant warfare in Tarkov has sparked massive panic; the local population has fled the city, but those who stayed are looking to improve their fortunes at the expense of others. Having accepted the new reality, savage Tarkov locals – “Scavs” flocked into well-armed gangs and started the redivision of the city. Nowadays, Tarkov is separated by unseen borders, controlled by different groups. Gain-greedy gunmen would go to any length to have their way, including the murder of civilians and direct confrontation with the two private military companies.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
چگونه بازي هاي کامپيوتري را نصب کنيم ؟ + آموزش ويدئويي + لیست کامل نرم افزار های مورد نیاز برای بازی
  • حجم : 23.4 گیگابایت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 3.9 از میانگین رای 44 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

برای اجرای بازی مراحل زیر را به ترتیب انجام دهید:
1. فایل Server.exe را اجرا کرده و آن را نبندید.
2. فایل Launcher.exe را اجرا کنید.
3. از یک Username و Password دلخواه استفاده کنید و بر روی Register کلیک کنید.
4. بازی را اجرا کنید.

بازی های مرتبط

سوالات متداول در رابطه با این محتوا

دانلود بازی Escape From Tarkov در پارسی گیم با ترافیک نیم بها محاسبه می شود ؟

دانلود تمامی بازی های موجود در وب سایت پارسی گیم با ترافیک کاملا نیم بها محاسبه می‌شود و بازی Escape From Tarkov نیز با ترافیک نیم بها به همراه آخرین آپدیت در اختیار شماست.

۱
آیا سیستم من بازی Escape From Tarkov را اجرا می کند ؟

برای اجرای Escape From Tarkov شما نیاز به ویندوز 7، حداقل 8 گیگابایت رم، پردازنده اینتل Core 2 Duo, i3 2.4 GHz یا AMD Athlon Phenom II 2.6 GHz دارید. همچنین شما نیازمند کارت گرافیک 1GB VRAM هستید. طبق اعلام سازندگان این بازی، حجم آن 8 گیگابایت خواهد بود. پیشنهاد میکنیم قبل از دانلود بازی، سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی Escape From Tarkov را بررسی کنید.

۲
arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 121 دیدگاه
  • Avatar

    benyamin mohamadi

    مهمان

    سلام وقتی لانچر میزنم ارور net میده درحالی که netنصبه ارور اینهto run the appliction you must install net.

    پاسخ دهید
  • Avatar

    بردیا

    مهمان

    ببخشید من میخواهم برم تو بازی یه ارور میده بعد از لوکیشن بازی هم که میرم منو میندازه بیرون
    لطفا بگین

    پاسخ دهید
  • Avatar

    Amir

    مهمان

    میشه افلاین بازی کرد

    پاسخ دهید
  • Avatar

    رضا

    مهمان

    فایل هارا اکسرکت کردم، مراحلی که گفته شده بود رو انجام دادم اما لانچر ارور : escape from tarkov isnt installed on your pc,,, چیکار باید بکنم؟

    پاسخ دهید
  • Avatar

    sina

    مهمان

    با سلام , من بازیو دان کردم تمامی اقدامات را هم انجام دادم ولی همش ارور please install .net رو برام میاره با اینکه نسخه 7.0.10 رویه کامپیوترم نصب هستش ممنون میشم کمک بکنید که مشکل از کجاست

    پاسخ دهید
  • Avatar

    amin2033

    مهمان

    من نسخه فیتگرل رو دانلود کردم وقنی لانچر رو فعال می کنم صحفه لانچر سفید می شه و نمیاره بالا من از جای دیگری هم دانلود کردم همون مشکل داشت بنظرتون مشکل از نسخه است ؟؟؟؟؟ به نظرتون نسخه p2pدانلود کنم یا نه با تشکر

    پاسخ دهید
  • Avatar

    alirza

    مهمان

    سلام خسته نباشد من در حین اجرا لانچر با ارور to run this application you first must installرو به رو میشم به کروم نسخه از نت نیاز دارد

    پاسخ دهید
  • Avatar

    MR.SKY

    مهمان

    سلام اقا من بازی ران میکنم منو میندازه بیرون چی کار کنم

    پاسخ دهید
  • Avatar

    sina_724

    مهمان

    سلام به سایت خوبتون میشه فرق فیتگرل و پی2پی رو بهم بگید لطفا

    پاسخ دهید
مشاهده سایر نظرات :
تعداد دیدگاه کاربران: 121 دیدگاه