پلی استیشن پلاس نوامبر 2022 سرویس PS Plus
محمد صادق شجاعی

بازی های پلی استیشن پلاس در ماه نوامبر 2022 اعلام شد

محمد صادق شجاعی 22 آبان 1401 بدون دیدگاه
188 بازدید

بر اساس جدید‌ترین اخبار بازی، شرکت سونی بازی‌های تازه سرویس PS Plus (پلی استیشن پلاس) در ماه نوامبر 2022 را اعلام کرده که از بین آن‌ها می‌توان به Rainbow Six Siege و Oddworld: Soulstorm اشاره کرد.

شرکت سونی از مدتی پیش سرویس PS Plus را تغییر داده و آن را در سه سطح با قیمت و مزایای مختلف ارائه کرده است. ویژگی اصلی سطح‌های Extra و Premium دسترسی به مجموعه‌ای بزرگ از آثار مختلف است. آثار موجود در این سطح‌ها ثابت نبوده و هر ماه تعداد بیشتری به آن‌ها اضافه می‌شود. در همین راستا شرکت سونی بازی‌هایی را که در ماه جاری به سرویس پلی استیشن پلاس اضافه می‌شوند، معرفی کرده است.

در ماه نوامبر 2022 تعداد 16 بازی جدید در دسترس مشترکین سرویس پلی استیشن پلاس قرار می‌گیرد. به این واسطه این دسته از کاربران پلتفرم‌های پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 می‌توانند برخی از آثار مشهور سبک‌های نقش‌آفرینی و اکشن را تجربه کنند.

بازی The Elder Scrolls V: Skyrim Special Edition یکی از مهم‌ترین آثاری است که در این ماه به مجموعه بازی‌های دو سطح اکسترا و پریمیوم سرویس PS Plus اضافه می‌شود. با این وجود که کاربران کنسول‌های PS4 و PS5 برخی از محتوا‌های جدید و به روز رسانی گرافیکی اضافه شده در قالب نسخه Anniversary را از دست می‌دهند، اما همچنان نسخه Special دارای بهبود‌های مختلفی نسبت به نسخه اصلی بازی اسکایریم است.

مجموعه بازی‌های نقش‌آفرینی شرکت Square Enix و Disney یعنی سری Kingdom Hearts، دیگر آثاری هستند که مشترکین سرویس پلی استیشن پلاس قادر به تجربه آن‌ها هستند. بر این اساس از ماه جاری با خریداری سطح‌های Extra و Premium سرویس PS Plus می‌توانید در قالب بازی‌های Kingdom Hearts HD 1.5 + 2.5 ReMIX ،Kingdom Hearts HD 2.8 Final Chapter Prologue ،Kingdom Hearts: Melody of Memory و Kingdom Hearts 3 مجموعا 9 بازی از سری کینگدام هارتز را تجربه کنید.

در کنار آثار ذکر شده، مشترکین سرویس پلی استیشن پلاس می‌توانند به بازی Oddworld: Soulstorm – Enhanced Edition دسترسی داشته باشند. این اثر دنباله بازی Oddworld: New ‘n’ Tasty و نسخه ریمیک بازی Oddworld: Abe’s Exoddus محسوب می‌شود. در این اثر که چندان با استقبال منتقدین رو‌به‌رو نشده، باری دیگر کنترل Abe، پروتاگونیست سری Oddworld، را در دست گرفته و برای نجات Mudokon‌ها تلاش می‌کنید.

در ماه جاری تعدادی از بازی‌های سری Tom Clancy به سرویس PS Plus اضافه خواهند شد و دارندگان هر دو کنسول پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 قادر به تجربه آن‌ها خواهند بود. بر این اساس علاقه‌مندان سری تام کلنسی می‌توانند با خرید اشتراک سطح‌های Extra و Premium به بازی‌های Rainbow Six Siege ،Ghost Recon Breakpoint و The Division 2 دسترسی داشته باشند.

سایر بازی‌هایی که در ماه نوامبر به سرویس پلی استیشن پلاس اضافه می‌شوند، عبارتند از:

  • Chorus
  • The Gardens Between
  • What Remains of Edith Finch
  • Earth Defense Force: Iron Rain
  • Earth Defense Force World Brothers
  • Onee Chanbara Origin

پلی استیشن پلاس نوامبر 2022 سرویس PS Plus

بازی‌های جدید سطح اسنشال سرویس پلی استیشن پلاس

علاوه بر بازی‌هایی که به آن‌ها اشاره شد، چندین بازی از سری Ratchet & Clank در اختیار مشترکین سطح پریمیوم قرار خواهد گرفت. بر این اساس با خریداری اشتراک سطح مذکور می‌توانید بازی‌های Ratchet & Clank ،Ratchet & Clank 2: Going Commando ،Ratchet & Clank: Up Your Arsenal ،Ratchet & Clank: Deadlocked و Ratchet & Clank Future: Tools of Destruction را تجربه کنید.

با وجود این که بازی‌های معرفی شده تنها در اختیار مشترکین سطح‌های اکسترا و پریمیوم قرار می‌گیرد، اما سونی سطح Essential را نیز از یاد نبرده است. طبق شیوه معمول این شرکت آثاری را به سرویس پلی استیشن پلاس اضافه خواهد کرد که مشترکین هر سه سطح قادر به دریافت و تجربه آن‌ها هستند. بر این اساس در ماه جاری می‌توانید بازی‌های Nioh 2 ،LEGO Harry Potter Collection و Heavenly Bodies را به حساب کاربری خود اضافه کنید.

نظر شما در مورد بازی های سرویس پلی استیشن پلاس در ماه نوامبر 2022 چیست؟ آیا این آثار توانسته‌اند نظر شما را جلب کنند؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: IGN

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.