PS Plus آوریل 2023
علیرضا نظری

بازی‌های جدید سرویس PS Plus در ماه آوریل 2023

علیرضا نظری 29 فروردین 1402 بدون دیدگاه
224 بازدید

 سونی مجموعه بازی‌های جدید سرویس پلی استیشن پلاس (PS Plus) برای آوریل 2023 را به طور رسمی اعلام کرده است که ترکیبی از بازی‌های شوتر اول شخص، ورزشی و ترسناک را با آثاری مانند Doom Eternal ،Riders Republic و The Evil Within ارائه می‌کند. هرچند که در کنار این‌ها، بازی‌های بیشتری نیز عرضه خواهند شد و مشترکین پلی استیشن پلاس می‌توانند از تجربه آن‌ها لذت ببرند.

طبق اعلام رسمی وبلاگ PS Plus، همه بازی‌ها از تاریخ 18 آوریل 2023 (29 فروردین) در دسترس مشترکین اکسترا پلاس و پرمیوم قرار خواهند گرفت. پس از آن، لیست کامل بازی‌ها همراه با جزئیات مربوط به هر یک به اشتراک گذاشته می‌شود. در زیر، فهرستی از تمام بازی‌هایی که از 18 آوریل برای مشترکین پلی استیشن پلاس ارائه می‌شوند، مشاهده خواهید کرد.

PS Plus Extra

  1. Kena: Bridge of Spirits (PS4, PS5)
  2. Doom Eternal (PS4, PS5)
  3. Riders Republic (PS4, PS5)
  4. Wolfenstein: The Old Blood (PS4)
  5. Wolfenstein II: The New Colossus (PS4)
  6. Slay the Spire (PS4)
  7. Monster Boy and the Cursed Kingdom (PS4, PS5)
  8. The Evil Within (PS4)
  9. Bassmaster Fishing (PS4, PS5)
  10. Paradise Killer (PS4, PS5)
  11. Sackboy: A Big Adventure (PS4, PS5)

PS Plus آوریل 2023

علاوه بر این‌ها، چندین اثر کلاسیک برای مشترکین پرمیوم پلی استیشن، از جمله مجموعه‌ای دلچسب از بازی‌های Doom به سرویس اضافه می‌شوند. مشترکین پرمیوم PS Plus می‌توانند اولین نسخه از بازی DOOM را که ابتدا در سال 1993 منتشر شد، در کنار بسته الحاقی Episode IV: Thy Flesh Consumed، همراه با حالت Deathmatch چهار نفره به صورت محلی و کوآپ 4 نفره بازی کنند. در همین حال، بازی‌هایی مانند Doom 3 شامل بسته‌های الحاقی همچون Resurrection of Evil و The Lost Missions خواهند بود. در زیر، مجموعه کاملی از بازی‌های کلاسیک را که به عنوان بخشی از سرویس PS Plus Premium اضافه شده‌اند، مشاهده خواهید کرد.

PS Plus Premium

  1. Doom | PS4
  2. Doom II | PS4
  3. Doom 64 | PS4
  4. Doom 3 | PS4
  5. Dishonored: Definitive Edition | PS4

سونی همچنین اعلام کرده است که سرویس PS Plus Collection از ماه می در دسترس نخواهند بود. به همین دلیل آثاری از جمله 7 Marvel’s Spider-Man ،Resident Evil و NBA 2K Playgrounds 2 از این قبیل هستند که تا 15 مه (25 اردیبهشت) کاربران می‌توانند آن‌ها را بازی کنند. نظر شما در مورد بازی‌های سرویس پلی استیشن پلاس در ماه آوریل 2023 چیست؟ آیا توانسته‌اند نظر شما را جلب کنند یا انتظار آثار دیگری را داشتید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: IGN

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.