Operation-Crimson-Heist-R6
علی رحمانیان

محتویات سال ششم Rainbow Six Siege خبر از ایجاد تغییرات بزرگی در این بازی می‌دهند

علی رحمانیان 5 اسفند 1399 بدون دیدگاه
529 بازدید

بازی Tom Clancy’s Rainbow Six Siege عنوانی آنلاین در سبک تیراندازی اول شخص است که تأکید بسیار زیادی روی کار تیمی دارد، در این بازی شما دریکی از دو موضع مهاجم یا مدافع قرار می‌گیرید و بعد از انتخاب Operator موردنظرتان، باید بر اعضای تیم مقابل غلبه کنید. همان‌طور که گفته شد، کار تیمی و انتخاب تاکتیک مناسب در این بازی حرف اول را می‌زنند، هر Operator قابلیت‌های مخصوص به خودش را دارد که برای پیروزی در هر راند باید استفاده‌ی درست را از آن‌ها ببرید. حال بعد از گذشت شش سال از عرضه‌ی Rainbow Six Siege، یوبی‌سافت محتویات جدیدی را برای بازی معرفی کرده است که در ادامه به آن‌ها می‌پردازیم.

یکی از بزرگ‌ترین تغییراتی که سازندگان راجع به آن صحبت کردند، این است که بازیکنان کشته‌شده دیگر بی‌کار نمی‌نشینند تا فقط بازی دیگر هم‌تیمی‌ها را تماشا کنند، بلکه ازاین‌پس می‌توانند کنترل دوربین‌ها و برخی از تجهیزات را به‌دست بگیرند و از هم‌تیمی‌های زنده‌ی خود پشتیبانی کنند. به گفته‌ی یوبی‌سافت این تغییر در حفظ هیجان بازیکنان در طول بازی بسیار مؤثر است. یکی دیگر از تغییرات صورت گرفته به بازیکنان تیم مهاجم اجازه می‌دهد که هرچند بار که بخواهند، در فاز آماده‌سازی هر راند آپریتور و تجهیزات خود را عوض کنند. نکته‌ی دیگر اینکه درگذشته عدد سلامتی و عدد مقاومت زره بازیکن به‌صورت جدا نمایش داده می‌شد ولی بعد از آپدیت پیش رو برای هر دو فقط یک عدد وجود خواهد داشت.

Rainbow Six Y6Roadmapعلاوه بر تغییرات ذکرشده، آپدیت سال ششم Rainbow Six Siege ازOperatorهای جدیدی در تیم مهاجرمثل شخصیت آرژانتینی Flores رونمایی می‌کند که مجهز به یک پهباد بمبی، یک نارنجک صوتی و شمشیر مخصوص به خود است، به‌جز او سه Operator دیگر هم بافاصله از هم به بازی اضافه خواهند شد. تغییرات سال ششم Rainbow Six Siege به این موارد خلاصه نمی‌شود، جالب است بدانید که بازی قرار است با عنوان Resident Evil و سریال انیمیشنی Rick and Morty کراس آور داشته باشد که شامل اسکین شخصیت ولنتاین برای آپریتور زوفیا می‌شود ولی در رابطه با عنوان ریک اند مورتی هنوز جزئیاتی اعلام‌نشده است.

به‌روز‌رسانی جدید Rainbow Six Siege، بازی را دچار تغییرات وسیعی می‌کند که به چند‌تا از مهم‌ترین آن‌ها اشاره کردیم. لازم به ذکر است که فصل اول سال ششم این بازی با عنوان Crimson Heist منتشر خواهد شد.

منبع: VG247

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.