the last of us remasterd
یحیی رحیمی

بازی های رایگان ماه اکتبر سرویس PlayStation Plus معرفی شد: MLB 19

یحیی رحیمی 3 مهر 1398 بدون دیدگاه
577 بازدید

سونی این ماه کمی پیش کاری کرده است و در جدیدترین قسمت از برنامه State of Play خود، لیست بازی های رایگان ماه اکتبر سرویس PlayStation Plus را معرفی کرده است. دو بازی که در اختیار کاربران این سرویس قرار می گیرد فوق العاده جذاب هستند. شاهد دریافت بازی The Last of Us Remastered و همچنن MLB The Show 19 هستیم.

لیست بازی های ماه اکتبر PlayStation Plus فوق العاده هستند. البته این روند نیز بعد از حذف کاربران کنسول های PS3 و PS Vita سرعت گرفت و سونی موفق به معرفی بازی های بزرگ تری شد. برای نمونه ما در ماه ژوئیه 2019 شاهد انتشار بازی های Detroit: Become Human و Horizon Chase Turbo بودیم که از هر نظر به این بازی ها نگاه کرد، فوق العاده هستند.

ماه اوت نیز دو بازی فوق العاده را به این لیست اضافه کرد و همچنین شاهد Batman: Arkham Knight درماه سپتامبر بودیم. به طور کلی هر ماه یک بازی بزرگ در لیست بوده است. سونی همچنین قول داده بود که نیمه دوم سال 2019 برای اعضای PlayStation Plus فوق العاده باشد.

بازی MLB The Show 19 ماه مارس امسال عرضه شد و حالا می توانید تا ماه بعدی میلادی، بازی را به صورت رایگان تجربه کنید. البته دقت باشید که مسابقات MLB’s World Series نیز ماه آینده شروع خواهد شد و این تصمیم برای هیجان بخشیدن به این مسابقات است. نیازی به تعریف از The Last of Us Remastered نیز نیست و اگر تا به حال این بازی را تجربه نکرده اید، حالا فرصت خوبی است. خرید سرویس PS Plus به صورت سالانه نیز تخفیف خوبی را شاهد بوده است که می توانید نگاهی به آن نیز داشته باشید.

نظر شما در مورد دو بازی The Last of Us Remastered و MLB The Show 19 چیست؟

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.